Ik mag van mezelf niet gaan slapen voordat ik mijn opdracht af heb. En wat ben ik aan het doen? Juist niet bezig met mijn opdracht. Dus ik weet niet of ik wel slaap krijg vannacht.
Lekker vage zondagavond gedachtespinsel post, sorry alvast. Maar ik had vandaag afgesproken met vriendinnen en gesprek ging op een gegeven moment over werken. Niemand van heeft een hekel aan de huidige baan, maar het is ook niet alsof ze er echt elke dag met plezier heengaan. En ik vind het zĂł zonde eigenlijk, dat je een groot deel van je leven doorbrengt met 5 dagen per week 8+ uur zoiets doen. Ik heb doordeweeks 0,0 vrije tijd, want laat thuis, vroeg opstaan, en in het weekend eigenlijk geen energie voor iets leuks.
Snap ook wel dat niet elke dag leuk kan zijn natuurlijk en weet ook niet echt wat ik met deze post wil. Maar soms voelt het gewoon echt zwaar nutteloos en een beetje beangstigend. 80% een beetje neutraal zijn en dagen die je je toch niet herinnert voor 20% leuke dingen. Of misschien voelen de meeste mensen het totaal niet zo, dat kan natuurlijk ook nog.
Ow jee dat is zo kut, wat gaan jullie er aan doen?
Ik had laatst ook zulke gedachten, vroeg me ook echt af wat het doel nu uiteindelijk is. Maarja nu focus ik mij maar zo veel mogelijk op de leuke dingen die ik gepland heb of nog wil gaan doen
Ah shit, ik lees het te laat. Vorig seizoen bleef ik hier echt voor thuis om met de app mee te spelen! Vanaf volgende week zit ik klaarâŠ
Zijn er nog chille technofeestjes binnenkort?
Nachtcollege in 013!
Ik heb magnetronpopcorn gekocht, de laatste keer dat mijn vriend en ik dat hadden hebben we de magnetron gesloopt. Ik sta met samengeknepen billetjes bij de magnetron want ben echt bang dat de magnetron zo ontploft.
Yaass precies wat ik zoek. Dichtbij alles. Thanks!!
Ik ben er misschien ook!
Gek is dat he, zit je gewoon rustig, komt je hoofd ineens met zoiets. Ik ga me maar even focussen op dat ik hopelijk snel dichter bij mijn werk kan gaan wonen. Heb ik in ieder geval iets van een avond in plaats van - eten-douchen-slapen.
Dit denk ik ook vaak. Ook waarom 8 uur per dag eigenlijk de standaard is.
Ik vind mijn werk ook maar zo zo, maar ook geen idee wat ik wel wil.
Ik probeer wel meer op het hier en nu te focussen.
Ja, goede vraag. Denk dat we het heel even aankijken. Het ging zo lang goed en het heeft echt veel en hard geregend hier vandaag, dus hopelijk is het niet ernstig. Nu een natte plek, nog niet zo erg dat het echt lekt met plassen water in huis.
En als het toch erger is / wordt, moeten we eerst (weer) uit (laten) zoeken waar het nou vandaan komt
Mijn app hing vast na de reclame en daardoor 2 vragen gemist met invullen.
Eigenlijk had ik een 9.2 en nu dus een 8.8. Zo jammer.
En degene die het dak gedekt heeft, is hij niet op een vreemde plek gestuit toen hij bezig wat?
Dit is wel echt balen hoor. Hele plassen is een nachtmerrie, maar als je ziet dat er ergens weer een lek is⊠Ik zou het er niet gerust op zijn
Ik vertrouw net natuurlijk ook niet helemaal, die natte plek moet ergens vandaan komen. Maar we zijn er toen zolang mee bezig geweest, daar heb ik nu even geen zin in en heb andere dingen aan mijn hoofd. Dus als het voor nu bij die natte plek blijft en na de harde regen van vandaag weer even droog is, wil ik het wel even aankijken
Uiteindelijk leek alles de vorige keer dus goed, na alle maatregelen die ik al zei. Dus hopelijk is het alleen het daklood oid en niet weer een hele zoektocht.
Ik word zo gestoord van de mieren in mijn huis. Ze komen af op het voer dat mijn katten knoeien. En die eten de hele dag en kan niet continue blijven stofzuigen moet morgen echt echt echt mierengif gaan kopen want vind het zoân smerige beesten.
Ik lig heerlijk in een bed met schoongewassen lakens en besef mij hoe blij ik ben ik mijn nieuwe huis <3
Ik probeer mân moeder uit te leggen wat een Rob Geus kind is naar ik kan natuurlijk geen plaatje vinden als ik op Rob Geus kind Google, wat dacht ik ook.
Moet net via mân pa horen dat mân moeder al 2 weken facings heeft??? Is me dus niet eens opgevallen en heb haar wel gezien
Nou mag ik ook fillers denk ik zo