Wat je even kwijt wil #33

@Masterchef @Nefertiti @SpeedOfSound ik vond het ook een beetje overdreven aangezien het pas over 4 weken is. En je de situatie van dan nog niet weet. Ik had ook al gekeken naar het reisadvies en dat is nog steeds groen. Hij zei dat je beter het zekere voor het onzekere kon nemen voor het geval dat Rome op slot gaat en je vast komt te zitten, maar ik beslis wel wanneer het zover is.

1 like

Echt hĆØ! Had net niet eens zitplek

1 like

Omg dat is wel echt overdreven! Zag vorige week wel veel mensen met een mondkapje op schiphol.

2 likes

M’n hond heeft me opgesloten in de wc :joy: hij ligt voor de deur en gaat niet aan de kant

29 likes

Dat is wel een erg expliciete manier om aan het baasje te laten weten dat hij schijt aan je heeft. :thinking:

7 likes

@Luzarl sorry dat ik je stalk over het cookie dough gedoe maar ben heel benieuwd of/hoe het bevalt want wil het eventueel cadeau doen voor m’n vriend z’n verjaardag!

Hier was een topic over

Ah zo leuk. Ik zat bij mn h&m kortings codes te kijken en ik zag dat ik een gratis kaartje kon sturen. Nou is mn bff morgen jarig dus ik heb haar een gepersonaliseerd vriendschap kaartje gestuurd. Ookal zie ik haar die dag haha. Wel jammer dat ik geen straatnamen kan onthouden dus haar ff dr adress moest vragen haha.

1 like

ja, dat klopt, maar om kinderfoto’s van forummers te sturen vond ik een beetje ver gaan haha. Ik wil liever een anoniem RGK

m’n snapchatstreak van 407 dagen was weg en toen ben ik bij snapchat gaan faken dat het hun fout was en nu hebben ze 'm teruggezet

14 likes

Geen idee of er hier iemand is die er verstand van heeft… maar worth a shot
Ik huur sinds een paar weken een nieuw appartement. Hier zit een 30-jarige badkamer keuken/wc/badkamer in. Nu hebben ze me aangeboden deze te renoveren tegen huurverhoging.
Aannemer is dus langsgeweest en ze belden net wat de maandelijkse huurverhoging dan zou worden: €200!! :scream: Bijna alle woningen in dit complex zijn al gerenoveerd zo’n 5 jaar geleden en zij betalen €100 meer. Ik krijg eenzelfde keuken/wc/badkamer als bij deze woningen. Mogen ze mij dan €100 meer vragen? :sob: O ja het is dus vrije sector…

@Flamoes studeert rechten dus misschien weet zij het?

1 like

Het klinkt heel onredelijk… ah wat naar. Als andere buren slechs 100 euro verhoging krijgen voor precies dezelfde badkamer. Misschien even langs het juridisch loket? Het lijkt mij dat ze niet meer dan 100 euro kunnen vragen als de aanpassingen precies aansluiten bij wat de andere huurders hebben.

1 like

Ja ik was echt verbijsterd. Heb dit ook tegen die man gezegd maar kreeg echt vage reden te horen. De vorige woningen waren door de vorige eigenaar gerenoveerd en op projectbasis :woman_shrugging:t3:
Juridisch loket ga ik inderdaad eens naar kijken, goede!

1 like

Ik weet echt niks van huurrecht helaas. :slightly_frowning_face:

1 like

Mijn moeder wordt 60 en mijn broers en ik maken een fotoboek met 60 foto’s: van elk jaar 1. Nu zit broer 1 in NZ en broer 2 in Amerika dus ik maak het alleen (maar thanks for the effort bro)

Maar ik geniet ZO van de foto’s van mijn moeder van vroeger en ik wil ze steeds aan iedereen laten zien. Maar mn broers slapen en het is verrassing voor mama. Wat een kwelling :(((((

17 likes

Ik voelde me vanochtend vet gezond met m’n havermout, wortels, bloedsinaasappel en rijstwafel, maar nu lunch ik met nibbits (geinfluenced door @Pantalones)

14 likes

Jammer! Wel bedankt voor het reageren :blush:

Ik heb mn moeder succesvol kunnen illustreren wat een Rob Geus Kind is en ze deelt de antipathie. Ze stuurt zelfs spontaan roloog emoticons, dat is een primeur :+1:

8 likes

Ga je wel zeggen dat je het gesprek opneemt?