Wat je even kwijt wil #33

Dan is het wel goed gedaan als het niet opvalt toch

4 likes

Ja denk 't?! Of niet nodig maar ja als zij er maar blij mee is

Euromast bleek uiteindelijk dicht te zijn ivm onderhoud, haha. Maar de tips sla ik op voor de volgende keer!

OMG. Ik zit nu al super lang te wachten op een item dat ik via ebay had gekocht van iemand uit Rusland. Het zou normaal gezien vorige week ergens aangekomen moeten zijn, maar het bleef maar vast zitten bij de douane en nu zie ik dat het terug in Rusland is??? :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik heb van 6 tot 10 uur geslapen afgelopen avond en nu ben ik dus klaarwakker.
En ipv dat ik iets nuttigs ga doen ben ik nu een playbackshow aan het doen met mezelf en dans ik als een mislukte Rihanna door
het huis :’)

2 likes

Echt geen enkele vezel in mijn lichaam heeft zin om zich naar werk te verplaatsen. Blegh

Ik ben mijn werk echt dankbaar dat we 2 dagen verplicht dicht zijn.

3 likes

Vandaag moet iedereen verkleed naar kantoor (???) maar helaaaaaaas werk ik thuis

6 likes

Ik ga volgende maand naar Rome, maar mijn collega zegt dat ik beter mijn tripje kan annuleren vanwege het coronavirus :thinking:

Volgens mij gaan de waarschuwingen vooral over regio Lombardijen. En als het pas over een maand is, zou ik zeker nog even afwachten.

1 like

Lekker late reactie dit, ben aan het teruglezen. Maar download de plugin ‘Marktplaats zonder spam’! Het blijft een lelijke site, maar alle advertenties zijn dan wel weg :grin:

4 likes

Ik vind dat zo’n bangmakerij. Zolang er geen negatief reisadvies wordt gegeven zou ik gewoon lekker gaan.

10 likes

@Masterchef @Nefertiti @SpeedOfSound ik vond het ook een beetje overdreven aangezien het pas over 4 weken is. En je de situatie van dan nog niet weet. Ik had ook al gekeken naar het reisadvies en dat is nog steeds groen. Hij zei dat je beter het zekere voor het onzekere kon nemen voor het geval dat Rome op slot gaat en je vast komt te zitten, maar ik beslis wel wanneer het zover is.

1 like

Echt hè! Had net niet eens zitplek

1 like

Omg dat is wel echt overdreven! Zag vorige week wel veel mensen met een mondkapje op schiphol.

2 likes

M’n hond heeft me opgesloten in de wc :joy: hij ligt voor de deur en gaat niet aan de kant

29 likes

Dat is wel een erg expliciete manier om aan het baasje te laten weten dat hij schijt aan je heeft. :thinking:

7 likes

@Luzarl sorry dat ik je stalk over het cookie dough gedoe maar ben heel benieuwd of/hoe het bevalt want wil het eventueel cadeau doen voor m’n vriend z’n verjaardag!

Hier was een topic over

Ah zo leuk. Ik zat bij mn h&m kortings codes te kijken en ik zag dat ik een gratis kaartje kon sturen. Nou is mn bff morgen jarig dus ik heb haar een gepersonaliseerd vriendschap kaartje gestuurd. Ookal zie ik haar die dag haha. Wel jammer dat ik geen straatnamen kan onthouden dus haar ff dr adress moest vragen haha.

1 like