Wat je even kwijt wil #33

Zonder melk proef je het wel. En je kunt het verschil ook heel goed ruiken, handig voor als je niet zeker weet of het wel decaf is en je niet de hele nacht wakker wil liggen

Jongens wat zouden jullie doen? Ik heb vanmiddsg een appartement van 55m2 bezichtigd met een vriendinnetje. Is dat te doen?
Ik heb nu alleen een slaapkamer van 20m2 maar moet alles met 3 personen delen.

Ik zou naar een slaapkamer van 10m2 gaan maar wel een gedeelde woonkamer + balkon. We werken allebei en hebben hetzelfde ritme.
Iets alleen huren is in mijn stad geen optie. :sweat_smile:

Hahha ohja mag ook

1 like

Nou ja hier heb ik een relatief grote slaapkamer van 20m2 dus ik zou wel moeten declutteren maar opzich als ik thuis ben dan chill ik vaak op bed. Denk wel dat zij de enige vriendin is met wie ik chill zou samenwonen ook omdat we inderdaad makkelijk communiceren en niet meer de behoefte hebben om elke avond te stappen.

@death_by_sexy
Ok dat klinkt goed haha. Zij heeft wel een relatie maar hij woont niet in onze stad en ze zien elkaar ook niet elke week.

Ik heb met een vriendin samengewoond en dat ging mis omdat we allebei een slaapkamer hadden van 4 m2 en dus amper privacy, maar ik denk dat het met 10 prima kan!

Ik woon momenteel in een studio van 11m2 en als je het een beetje slim inricht kan je er echt nog veel spullen in kwijt en er iets leuks van maken! (Hiervoor woonde ik samen met mijn vriend in een appartmeent van 44m2 dus was ook ‘groter’ gewend). Dus als je enkel twijfelt wegens de grootte van het appartement zou ik het gewoon doen!

Ik loop een rot eind naar werk elke dag en vandaag is het zulk kutweer dat mijn paraplu het begeven heeft en ik als een verzopen kat op werk aan kwam. En nu doet mijn keel zeer. WAH.

9 likes

Aaah zo rot, maar dit gifje past er wel goed bij. Hopelijk ben je nu lekker warm thuis?

2 likes

Haha ja <3 dat gifje, ben echt in vol tantrum modus.

Nuhh ik ben nog op werk en ik moet ook nog naar huis lopen straks zonder paraplu. Zielig! :stuck_out_tongue: En mijn vriend werkt thuis en die heeft de hele dag met Captain Beaky (ons super lieve vogeltje die we net hebben) kunnen bonden. Ben echt jaloers hahaha.

Ok tantrum over.

2 likes

Vandaag wou ik dus allemaal nuttige dingen ga doen maar heb serieus de hele dag in bed gelegen.Moet nog de was en afwas doen,boodschappen,bedenken wat ik vanavond ga eten en wat ik morgen mee ga nemen als lunch voor op het werk.En om 7 uur afgesproken om wat te drinken in de stad met mijn beste vriendin.Echt waarom ben ik zo?

1 like

Bestel 2 pizza’s, een voor nu en een voor morgen als lunch

4 likes

Heb ik DHL naar morgen verplaatst, want vandaag was er niemand thuis. Kom ik net thuis, zit mn vriend al de hele middag thuis :upside_down_face:

1 like

Dit was echt de langste maandag ooit.

Zeg dat wel. En hij is nĂłg niet voorbij :dizzy_face:

1 like

Ja, ik doe ook niet meer mee met deze maandag.

1 like

Ik heb nog nooit merch gekocht van een band op m’n werk maar vanavond is er een band met een t-shirt met hun bipsen erop en dat vond ik zo leuk dat ik nu een billenshirt rijker ben.

6 likes

Wat een super leuk en lief cadeau :two_hearts:

1 like

Ugh ik had vandaag zo’n leuke dag op werk dat ik het gewoon jammer vind om naar huis te gaan.

En m’n nieuwe T-shirt is het leukste shirt ever ik ga m nooit meer uitdoen.

4 likes

Wie ben jij en wat heb je met onze banaan gedaan.

7 likes

3 dagen volle bak geklust en geschilderd. Morgenochtend nog een paar uurtjes en dan voorlopig klaar met alle grote dingen.
Dus vanaf morgenmiddag ga ik chillen en uitrusten (tot zondag haha).

Ohhh en ik ga vanavond voor het eerst in 3 jaar weer een keer uit en carnavallen. Geeen idee of ik daar goed aan doe :sweat_smile::innocent:

5 likes