Iemand toevallig zin om 32 krantenartikelen te analyseren? Ik betaal in friet
Ik voel me vet volwassen hahaha maar eigenlijk ben ik dat juist niet. Ik heb nu dus best veel cash in huis en naja ik kan daar toch niet vanaf blijven dus een vriend van mij gaat het nu in bewaring nemen voor mij in zijn kluis. Ga er alleen even wat afhalen voor de IKEA zaterdag want oooomg na zaterdag is mijn huisje echt eindelijk helemaal af! Woop woop. Zoveel zin om naar de IKEA te gaan.
Ik heb echt een hele gekke vraag maar is er iemand in Amsterdam waar ik vanavond mag logeren? Ik heb morgen een meeloopdag aan de Mauritskade en ik moet er om 9 uur zijn, maar durf het eigenlijk niet aan om morgenochtend pas te gaan ivm spits, vertraging enz.
Als jij een volledige lessenreeks wil uitwerken van 5 lessen met uitgebreide onderbouwing .
Ik kan alleen maar iets aanbieden wat ongeveer op drie kwartier afstand zit
Ik drink voor het eerst decaf koffie en ik kan niet geloven dat dit decaf is - het smaakt 100000% hetzelfde wow
Niet in contant geld?
Decaf is gewoon koffie van koffiebonen waar de caffeine is uit gehaald.
Dit klinkt logisch hahaha. Zat soort van te denken aan 0% bier wat dan meer naar limonade dan bier smaakt
Maar cafeïne heeft een smaak. Alcoholvrije wijn is ook gewoon wijn waar de alcohol uit is gehaald, maar alcohol heeft een smaak, dus dat maakt het een heel ander iets. Cafeïne heeft wel een iets minder allesbepalende smaak.
Hahah nee weet niet meer precies hoe t zat maar de nog ongebrande bonen worden heel lang in water geweekt en dat water waar dan iets in zit van die bonen worden weer gebruikt om andere bonen mee te wassen en zo gaan er bepaalde stofjes uit ofzo. Oke heel onduidelijk dit haha het is ook een heel vaag verhaal.
Wat is BCC een kutwinkel. Heb een pakket 6 feb retour gestuurd, 7 feb is het pakketje ontvangen en deze hebben ze 11 februari pas geregistreerd als “we gaan ermee aan de slag” en dan staat er dat het tot 7 werkdagen kan duren voor je je geld terug krijgt. Fucking kut want het gaat om bijna 300 euro, maargoed prima accepteer ik wel. Maar ik heb mijn geld nog niet. Dus ik whatsapp net met de klantenservice “Oh apart, ik zie wel dat je terugstuurpakket verwerkt is, maar soms kan het tot wel 10 werkdagen duren voor je je geld terug hebt.”. Ja dit is toch niet hoe het werkt? Want ik wacht nu wel een heel stuk langer op mijn geld zo.
Zo frustratie geuit hier, nu weer aardig doen tegen de klantenservice.
Zonder melk proef je het wel. En je kunt het verschil ook heel goed ruiken, handig voor als je niet zeker weet of het wel decaf is en je niet de hele nacht wakker wil liggen
Jongens wat zouden jullie doen? Ik heb vanmiddsg een appartement van 55m2 bezichtigd met een vriendinnetje. Is dat te doen?
Ik heb nu alleen een slaapkamer van 20m2 maar moet alles met 3 personen delen.
Ik zou naar een slaapkamer van 10m2 gaan maar wel een gedeelde woonkamer + balkon. We werken allebei en hebben hetzelfde ritme.
Iets alleen huren is in mijn stad geen optie.
Hahha ohja mag ook
Nou ja hier heb ik een relatief grote slaapkamer van 20m2 dus ik zou wel moeten declutteren maar opzich als ik thuis ben dan chill ik vaak op bed. Denk wel dat zij de enige vriendin is met wie ik chill zou samenwonen ook omdat we inderdaad makkelijk communiceren en niet meer de behoefte hebben om elke avond te stappen.
@death_by_sexy
Ok dat klinkt goed haha. Zij heeft wel een relatie maar hij woont niet in onze stad en ze zien elkaar ook niet elke week.
Ik heb met een vriendin samengewoond en dat ging mis omdat we allebei een slaapkamer hadden van 4 m2 en dus amper privacy, maar ik denk dat het met 10 prima kan!
Ik woon momenteel in een studio van 11m2 en als je het een beetje slim inricht kan je er echt nog veel spullen in kwijt en er iets leuks van maken! (Hiervoor woonde ik samen met mijn vriend in een appartmeent van 44m2 dus was ook ‘groter’ gewend). Dus als je enkel twijfelt wegens de grootte van het appartement zou ik het gewoon doen!
Ik loop een rot eind naar werk elke dag en vandaag is het zulk kutweer dat mijn paraplu het begeven heeft en ik als een verzopen kat op werk aan kwam. En nu doet mijn keel zeer. WAH.
Aaah zo rot, maar dit gifje past er wel goed bij. Hopelijk ben je nu lekker warm thuis?