Wat je even kwijt wil #33

Haha ja <3 dat gifje, ben echt in vol tantrum modus.

Nuhh ik ben nog op werk en ik moet ook nog naar huis lopen straks zonder paraplu. Zielig! :stuck_out_tongue: En mijn vriend werkt thuis en die heeft de hele dag met Captain Beaky (ons super lieve vogeltje die we net hebben) kunnen bonden. Ben echt jaloers hahaha.

Ok tantrum over.

2 likes

Vandaag wou ik dus allemaal nuttige dingen ga doen maar heb serieus de hele dag in bed gelegen.Moet nog de was en afwas doen,boodschappen,bedenken wat ik vanavond ga eten en wat ik morgen mee ga nemen als lunch voor op het werk.En om 7 uur afgesproken om wat te drinken in de stad met mijn beste vriendin.Echt waarom ben ik zo?

1 like

Bestel 2 pizza’s, een voor nu en een voor morgen als lunch

4 likes

Heb ik DHL naar morgen verplaatst, want vandaag was er niemand thuis. Kom ik net thuis, zit mn vriend al de hele middag thuis :upside_down_face:

1 like

Dit was echt de langste maandag ooit.

Zeg dat wel. En hij is nóg niet voorbij :dizzy_face:

1 like

Ja, ik doe ook niet meer mee met deze maandag.

1 like

Ik heb nog nooit merch gekocht van een band op m’n werk maar vanavond is er een band met een t-shirt met hun bipsen erop en dat vond ik zo leuk dat ik nu een billenshirt rijker ben.

6 likes

Wat een super leuk en lief cadeau :two_hearts:

1 like

Ugh ik had vandaag zo’n leuke dag op werk dat ik het gewoon jammer vind om naar huis te gaan.

En m’n nieuwe T-shirt is het leukste shirt ever ik ga m nooit meer uitdoen.

4 likes

Wie ben jij en wat heb je met onze banaan gedaan.

7 likes

3 dagen volle bak geklust en geschilderd. Morgenochtend nog een paar uurtjes en dan voorlopig klaar met alle grote dingen.
Dus vanaf morgenmiddag ga ik chillen en uitrusten (tot zondag haha).

Ohhh en ik ga vanavond voor het eerst in 3 jaar weer een keer uit en carnavallen. Geeen idee of ik daar goed aan doe :sweat_smile::innocent:

5 likes

Ik merk dat ik weer dik word en dat zie ik aan m’n armen??
Rara wat heb ik gekocht, paaseitjes lol

Ik dacht net ff niet na : Ik sprak een voicemailbericht in naar een zorgverlener en eindigde met met “doeiii groetjesss”.:sweat_smile: Ben benieuwd wat voor hoofd diegene trekt die hem gaat afluisteren.
Oja daarvoor had ik iets ingesproken maar ook weer niet want snel opgehangen zonder iets te zeggen na de piep :’)

1 like

ik heb een technische universiteit een mail gestuurd of ik als zielige geesteswetenschappen student misschien toch een minor daar zou kunnen volgen

en nu zijn ze zo enthousiast dat ze me sinds m’n mail al 4 nieuwe mails hebben gestuurd over mogelijke studenten die ik dingen kan vragen etc. haha

bless them

nu durf ik ook zelf geen nee meer te zeggen

29 likes

Aaah babyknuffelen was zo leuk :heart_eyes:. En mijn neefjes zijn ook zo enorm trots op hun broertje. Heel beschermend ook. Er was buiten een harde knal en denk dat baby schrok want hij moest huilen. En beide neefjes stonden in een nanoseconde naast hem om hem te troosten en zeggen dat alles wel goed zou komen. Zat echt plaatsvervangend te zwijmelen op de bank. Wat een schatten.

15 likes

Stel, je ziet een leuke vacature die voor 36 uur moet worden ingevuld, maar jij bent maar zo’n 24 uur beschikbaar. Zou je dan alsnog reageren?

Wat staat er? “Zo"n” klinkt alsof het op verschillende manieren ingevuld kan worden. Als er echt gewoon 36 uur staat of fulltime lijkt me niet dat het nuttig is te reageren.

1 like

Elke keer als ik patat op beeld zie wil ik hettt. 2x in boer zoekt vrouw. Heb afgelopen week 2x al wat patat op. Echt al 7x in een maand tijd ofzo.

6 likes

Ik zou denk ik bellen en voorleggen omdat het verschil meer dan een dag is. Bij 32 of 36 bijvoorbeeld zou ik het in een sollicitatiegesprek pas aankaarten.

1 like