Wat je even kwijt wil #33

Ik ga maar eens mn wintervacht weghalen want ik heb zon idee dat een van die dans avonden uit de hand gaan escaleren.

17 likes

Net mjn douwe egberts punten geteld.
Ik ben een trots mens.
Nog maar 10000000 te gaan voor mijn fancy ass theepot :rofl:

11 likes

Ik kijk af en toe mijn instagram stories terug van wat ik op deze dag/week/maand aan het doen was. Vind het heel fijn om zo’n soort dagboek te hebben en het helpt ook om mijn leven in perspectief te zien. Vaak klaag ik steen en been over vanalles tegenover collega’s en vrienden, maar het was vorig jaar zoveel erger door woonsituatie/studie en de stress die ik daarbij had. Voel me echt dankbaar dat ik nu in een veel fijnere omgeving ben. Ben nu wel heel erg benieuwd wat ik volgend jaar aan het doen ben.

4 likes

Ugh in mijn projectgroep zit zo’n dominante jongen, hij drijft telkens zijn zin door en luistert amper naar anderen :upside_down_face: :upside_down_face: om gek van te worden.

Ik heb nieuwe curry gekocht (van oliehoorn) en die is zo lekker, heb echt zin om bij álles curry te eten nu.

1 like

Iemand een tip voor een goede handcreme? Mijn handen zijn helemaal kapot en begin nu overal kloven te krijgen. Heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt

Ik eet geen andere curry meer sinds ik deze heb geproefd.

Ik denk ik ook niet, ben as we speak een broodje kaas met curry aan het maken. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Roc!

1 like

Die is zo vreselijk lekker :weary::cry:

Er zit ook echt veel suiker in dus logisch dat ie zo lekker is

1 like

Nee, Hela for liiiiiiife.

3 likes

Aah wat lief🥰 mijn neefjes krijgen deze zomer ook een broertje en ik hoop dat ze daar ook zo lief voor zijn.

1 like

Eeew, wilde net de badkamer weer open doen van binnen, komt er ineens een dikke spin van beneden aan dwarrelen. Dus ik ben snel de deur uitgesprongen en die dicht gedaan. Heeft ie mooi de badkamer weer voor zichzelf alleen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik heb de liedjes die in Jane the virgin worden gebruikt gevonden. Ik ben een gelukkig mens en ga genieten met mijn nieuwe oordopjes in :hugs:

1 like

Omg een instagrammevrouw heeft net mijn foto in haar hoogtepuntenmapje gezet met inspiratie voor body positive instagrampagina’s :sob::sob: levensdoel bereikt

14 likes

Ja ook zo’n lekkere stroperige structuur

Kan je dat zien in welke mapjes iemand een foto bewaard? Oeps… :eyes:

1 like

Hoogtepunten bedoel ik!!

2 likes

Oh gelukkig! Ik kreeg een lichte paniekaanval. Mijn mapjes zijn soms NSFW :sweat_smile:

4 likes