Wat je even kwijt wil #33

Telkens als het met mijn collega ook maar een beetje over seks gaat, kom ik rood (ter info: ik word sowieso echt heel snel rood). En dan vraagt hij of ik me ongemakkelijk voel. Nee, hoor, ik word er dan totaal niet aan herinnerd dat ik heel vaak over hem fantaseer en hij gelukkig getrouwd is :disappointed_relieved:, totƔƔl niet ongemakkelijk :joy::roll_eyes:. Hij denkt vast dat ik gigantisch preuts ben… :sweat:

15 likes

Superleuk!! Ik ben ook een heel andere minor gaan doen dan mijn opleiding, ook aan de uni terwijl ik nu hbo doe. Pittig, maar juist erg tof om weer eens wat anders te doen!

De functie is sowieso voor 36 uur.

Ik ga toch maar niet op deze functie solliciteren, het verschil in beschikbaarheid is inderdaad wel erg groot :grimacing:

OkƩ ik heb iets heel vreemds. Ik ging naar mijn laptop -> gebruikers en ik zie ineens een naam staan die niet van mij is, ik noem het even Henk Visser. Ik klik op die naam en vervolgens kom ik uit op een bestandenoverzicht. Staan er dus allemaal afbeeldingen van iemand en ook allemaal documenten?
Vind dit echt heel raar, want deze laptop heb ik bij de mediamarkt nieuw gekocht en er staat gewoon een gebruiker in met persoonlijke foto’s en documenten. Heh?

1 like

Ik heb echt het idee dat mijn ruggenwervel heel raar is vandaag. Heel uitstekend ofz, bovenin bij mijn nek ook zo raar. Tijd om naar bed te gaan denk ik.

Gewoon eerlijk zeggen waarom je rood aanloopt! :smile: Hij gelooft het waarschijnlijk toch niet haha.

1 like

Wow dat is best wel schandalig. Wat raar dat ze die telefoon dan niet leeghalen?

Oooh wat erg hahahahah. Lijkt me echt bizar om dat dan zo te zien zeg. Wat onprofessioneel dat ze er zo raar op reageerden bij mediamarkt. Lijkt me niet iets wat de bedoeling is…

Ik heb hem sinds de zomer, dus net een half jaartje! Heb de naam ook gegoogled en meerdere mensen hebben dat account op hun laptop staan, echt heel vreemd. Het schijnt een soort demo account te zijn? Vind het maar apart, want de foto’s waren op google niet te vinden, terwijl je een soort stockphoto’s zou verwachten.

Wanneer wil je de mini roadtrip maken? Hasselt ligt op dit moment nog heel erg op de schop (markt ligt open, quartier bleu zijn ze de laatste dingen aan het doen) waardoor het voor winkelgemak in ieder geval niet heel tof is. Maar over een maand moet het af zijn en dan denk ik dat het hier juist wel heel plezant gaat zijn.

2 likes

Dat of er is iemand die steeds laptops koopt om ze daarna terug te brengen met datzelfde account erop. Een serielaptopclaimer ofzo

10 likes

Hahahha ja ik vind dat ook stom, noem het dan ā€œMedia Marktā€ ofzo en niet ā€œHenk Visserā€, dacht even dat m’n laptop gehackt was

Heeft iemand hier weleens iets besteld bij S.hein, kan me niet voorstellen dat de kleding in het echt er goed uitziet but have my eye on a sweater :eyes:

Nee is troep en retourneren is een drama

2 likes

Ik wil mn trui terug

5 likes

Huh ik ben net gepromoveerd naar een hoger vertrouwensniveau? Wasdat?
En er is hier blijkbaar een discobot. Vind ik leuk. Alleen heeft die het over tutorials en schrijft ie dat toch echt verkeerd.
Of dit is er allemaal niet en ik heb een forumvirus. Dan tabee

1 like

Jammer :disappointed:

Merzeeeeker. Hahaha. Er zijn er gigantisch veel weggegaan helaas (indien je een lijst wil zal ik je wel een pb sturen zo dramatisch is het.) De rituals zit nu wel in een groter pand met meer producten enzovoorts. Er komt een costes in de binnenstad, de sting naar een groter pand.

Er verhuist ook heel wat naar quartier bleu. Daar opent een jüttu (blij mee!) en nog een giga sportwinkel en wat andere winkels waar ik nu niet direct op kom.

Dus, gejt good hiej.

1 like

Ik kreeg net een berichtje van een oude scharrel of hij bij mij kan slapen, want hij komt niet meer thuis met het ov. Het is destijds over gegaan omdat hij niet meer reageerde. Ik heb gezegd dat ik dat liever niet heb. Toch voel ik me ergens lullig dat hij nu op het station moet slapen, maar eigenlijk is het mijn probleem nietšŸ˜…

5 likes

Hij belt maar een taxi of boekt een hotel. Doeidoei, niet jouw probleem

23 likes