Wat je even kwijt wil #33

Iemand op kantoor had een thermometer mee waarmee ze ook op koorts checken nu met corona. Maar hij wilde de temperatuur van zijn bureau weten omdat hij altijd koude handen heeft.

Euhh apart.

3 likes

Oh wat verschrikkelijk! Vooral omdat hij niet wil/kan aangeven waarom hij er mee wil kappen. Heel moeilijk om het te moeten verwerken.

Goed aangepakt. Wat denkt ie wel niet.

1 like

Ik word vandaag geopereerd aan mijn amandelen en ik moet nuchter zijn, dus ik mag niks eten en drinken. Ik drink normaal wel vaker een tijd niet als ik in het weekend in bed blijf liggen, maar omdat het nu niet mag heb ik dorst :confounded:

Het lijkt dat ik echt op zoek ben naar een speld in een hooiberg. Als puntje bij paaltje kom wilt elke leuke man toch kinderen. :pensive:

Succes @traveljunkie

1 like

Ik moet zo naar de autogarage om wat te laten maken, maar voel me daar altijd zo ongemakkelijk.

Ze zijn er echt wel! (Heb het omgekeerd, leuke man maar deze wil juist geen kinderen. Maar misschien is een kinderwens opgeven makkelijker dan ze wel krijgen als je het echt niet wil. Beetje kort door de bocht.)

1 like

Wat een lef zeg, die man, idd jouw probleem niet, goede keuze lijkt me!!

1 like

Ik ga vandaag naar de wellness met mn jarige bff om daat de hele dag te roddelen over de mannen die we vanaaf gaan zien op de dansavond haha.

3 likes

Nee hoor, zeker niet kort door de bocht. Anderzijds ben ik iig verstandig en netjes dat ik duidelijk ben over hoe ik er in sta en niets tegen mijn zin in doe. :slightly_smiling_face:

1 like

Lijkt me ook de enige manier om een goede relatie te hebben.

3 likes

Mijn humeur is vanochtend een stuk beter, vergeleken met gisteren. Komt denk ik echt doordat de zon schijnt haha.

2 likes

Ik droomde vannacht dat al mijn bovenste tanden één voor één afbrokkelden en uitvielen en nu ik aan het eten ben voelt het nog steeds naaaaaar

1 like

Ik twijfel heel erg hoe ik deze laatste vrije dag ga inrichten. Heb gisteren flink gepoetst, dus alles is nu heerlijk schoon. Ik ga of 1) de hele dag in bed liggen series kijken zonder schuldgevoel want geen “klusjes” meer liggen of 2) optie 1 maar dan ook nog gezonde boodschappen doen voor vanaf morgen want moet echt gezonder gaan eten of 3) ga even naar de stad (side note: het is carnaval) want ik heb echt kleren nodig voor een werktrip over anderhalve week en daarna de hele avond chillen.
Twijfelssss

Gezonde boodschappen halen dan naar de stad. En als je thuis bent lekker in bed netflix kijken en relaxen.

Pff ze zijn hier bezig met gasleidingen vervangen en nu voel ik mij opgesloten in mijn huis.

Mijn ex heeft dus een nieuwe vriendin en het is net een maand uit. Ben er misselijk van👍 haat liefdesverdriet.

1 like

Ik heb 90 min gesport :scream:

Wie ben ik en wat heb ik met jullie banaan gedaan

17 likes

Eeeh shit, m’n huurbaas belde net en hij gaf aan dat hij gaat scheiden dus zelf het appartement nodig heeft. In ons contract staat wel dat dit hij het contract kan beëindigen als hij de woning dringend zelf nodig heeft, maar kan dit zo makkelijk? We gaan morgen bellen met onze rechtsbijstand verzekering, maar heeft iemand hier meer info over of ervaring mee?

Juridisch loket even contacten? Die kunnen misschien helpen