Ik ben ineens dol op hagelslag. Voor het eerst in mijn leven.
@Luzarl @Eddie Jullie hebben gelijk! Is inderdaad zijn probleem! Ik kan helaas nog niet in het sekstopic, maar ga het zeker lezen zodra ik genoeg berichtjes heb. Bedanktš
Oh my dit lijkt me ultieme pay back gelegenheid nadat iemand je geghost heeft. Ik zou het lekker even erin wrijven en ook eindigen met the silence treatment.
Vooral niet schuldig voelen joh, totaal niet jouw probleem, al helemaal niet als ie je eerder genegeerd heeft. Wat denkt ie wel niet.
Zo had ik het nog helemaal niet bekeken! Eigenlijk best een goed plan
Zo ik ben weer thuis. Was een gezellig en leuk feestje, maar om half 1 dacht ik: ik ben er klaar mee, ik wil naar huis. En toen zei ik dat ik ging en ging ik, soms kan het zo makkelijk zijn he
Haha, dat durf ik nooit. Ik zou niet het risico willen lopen dat hij het wel gelooft.
Ik heb godverdomme kiespijn
En natuurlijk geen tijd om deze week naar de tandarts te gaan
Mijn god, loop ik naar de trein, loopt een man met een zonnebril naar me toe: hef a najs dee
Ja thanks
Ik heb superlang geen nachtdiensten gedraaid en hoe erg ik er ook doorheen zat een paar uur geleden, het gevoel van naar bed kunnen terwijl iedereen naar zijn werk gaat is echt zooo heerlijk om weer te ervaren.
Ughh mān zusje had vannacht bij mij geslapen omdat ze vandaag een meeloopdag had van mogelijk nieuw werk om 7 uur. Ze was netjes op tijd vertrokken maar moest wel 30 min fietsen. Belt ze net op: ājaaa mān mobiel is bijna leeg en de weg was afgesloten en ik ben verdwaald en ik moet er NU zijnā
Aaaah echt er kan nooit iets goed gaan bij haar, ik snap echt niet hoe dit kan. En moet het leren loslaten en niet teveel over haar moederen maar ze werkt zichzelf altijd zo in de penarie
Ik heb wisselende ervaringen. Sommige dingen die ik besteld heb zijn echt top, andere niet zo. Lees vooral goed de beoordelingen, zo doe ik het althans. Terugzenden gaat nu ook makkelijk (althans vanuit BelgiĆ«). Had 2 dagen later mān geld al terug.
Pff ik heb gister de hele avond bij mn beste vriendin gezet, haar man gaat bij haar weg na 9 maanden getrouwd te zijn geweest. Hij is binnen een paar maanden echt helemaal omgedraaid en linkt wel een ander mens, we snappen er niks van. Hij kan ook geen goede redenen geven waarom ie t niet wil. Ze is er echt helemaal kapot van en ik vind het zo zo kut dat ik zo weinig voor haar kan doen
Lijkt me verschrikkelijkā¦
Iemand op kantoor had een thermometer mee waarmee ze ook op koorts checken nu met corona. Maar hij wilde de temperatuur van zijn bureau weten omdat hij altijd koude handen heeft.
Euhh apart.
Oh wat verschrikkelijk! Vooral omdat hij niet wil/kan aangeven waarom hij er mee wil kappen. Heel moeilijk om het te moeten verwerken.
Goed aangepakt. Wat denkt ie wel niet.
Ik word vandaag geopereerd aan mijn amandelen en ik moet nuchter zijn, dus ik mag niks eten en drinken. Ik drink normaal wel vaker een tijd niet als ik in het weekend in bed blijf liggen, maar omdat het nu niet mag heb ik dorst
Het lijkt dat ik echt op zoek ben naar een speld in een hooiberg. Als puntje bij paaltje kom wilt elke leuke man toch kinderen.
Succes @traveljunkie
Ik moet zo naar de autogarage om wat te laten maken, maar voel me daar altijd zo ongemakkelijk.
Ze zijn er echt wel! (Heb het omgekeerd, leuke man maar deze wil juist geen kinderen. Maar misschien is een kinderwens opgeven makkelijker dan ze wel krijgen als je het echt niet wil. Beetje kort door de bocht.)