Wat je even kwijt wil #33

Wat een lef zeg, die man, idd jouw probleem niet, goede keuze lijkt me!!

1 like

Ik ga vandaag naar de wellness met mn jarige bff om daat de hele dag te roddelen over de mannen die we vanaaf gaan zien op de dansavond haha.

3 likes

Nee hoor, zeker niet kort door de bocht. Anderzijds ben ik iig verstandig en netjes dat ik duidelijk ben over hoe ik er in sta en niets tegen mijn zin in doe. :slightly_smiling_face:

1 like

Lijkt me ook de enige manier om een goede relatie te hebben.

3 likes

Mijn humeur is vanochtend een stuk beter, vergeleken met gisteren. Komt denk ik echt doordat de zon schijnt haha.

2 likes

Ik droomde vannacht dat al mijn bovenste tanden ƩƩn voor ƩƩn afbrokkelden en uitvielen en nu ik aan het eten ben voelt het nog steeds naaaaaar

1 like

Ik twijfel heel erg hoe ik deze laatste vrije dag ga inrichten. Heb gisteren flink gepoetst, dus alles is nu heerlijk schoon. Ik ga of 1) de hele dag in bed liggen series kijken zonder schuldgevoel want geen ā€œklusjesā€ meer liggen of 2) optie 1 maar dan ook nog gezonde boodschappen doen voor vanaf morgen want moet echt gezonder gaan eten of 3) ga even naar de stad (side note: het is carnaval) want ik heb echt kleren nodig voor een werktrip over anderhalve week en daarna de hele avond chillen.
Twijfelssss

Gezonde boodschappen halen dan naar de stad. En als je thuis bent lekker in bed netflix kijken en relaxen.

Pff ze zijn hier bezig met gasleidingen vervangen en nu voel ik mij opgesloten in mijn huis.

Mijn ex heeft dus een nieuwe vriendin en het is net een maand uit. Ben er misselijk vanšŸ‘ haat liefdesverdriet.

1 like

Ik heb 90 min gesport :scream:

Wie ben ik en wat heb ik met jullie banaan gedaan

17 likes

Eeeh shit, m’n huurbaas belde net en hij gaf aan dat hij gaat scheiden dus zelf het appartement nodig heeft. In ons contract staat wel dat dit hij het contract kan beĆ«indigen als hij de woning dringend zelf nodig heeft, maar kan dit zo makkelijk? We gaan morgen bellen met onze rechtsbijstand verzekering, maar heeft iemand hier meer info over of ervaring mee?

Juridisch loket even contacten? Die kunnen misschien helpen

Ja gaan we zeker doen! Ik ben alleen niet in NL nu en mijn vriend kan pas morgen informeren en ik wil zsm meer info haha.

Ik ga zo dood om al die carnavals outfits. Er staat hier gewoon een volwassen man in een zwembroek met zwembandjes om.

2 likes

Mijn pc op werk loopt constant vast en ik moet zoveel doen ik word gek

ā€œAls jij last hebt van dromen over tanden die uitvallen of tanden die loszitten, kan dit verschillende dingen betekenen. Je gebruikt je tanden om mee te bijten en te kauwen. Indirect staan je tanden dus voor kracht. Wanneer jij je tanden kwijtraakt, zou dit dus staan voor krachteloosheid en onmacht.ā€

:thinking:

1 like

Nee ik zou het echt niet weten op dit moment haha :grimacing:

In Belgiƫ is het inderdaad zo dat wanneer de verhuurder het eigendom voor zichzelf of een nauw familielid nodig heeft, hij het contract vrij makkelijk kan opzeggen.

Vond deze NL site

De verhuurder kan de huur opzeggen, als hij de woonruimte zelf wil gebruiken. Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:

• Hij moet de woning dringend zelf nodig hebben. Bijvoorbeeld voor zijn eigen gezin of omdat hij de woning wil slopen of renoveren. Het kan ook zijn dat hij de woning opnieuw ter beschikking wil stellen aan een student of gehandicapte.
  • Het belang van de verhuurder moet zwaarder wegen dan het belang van de huurder.
  • In sommige gevallen moet blijken dat de huurder passende vervangende woonruimte kan krijgen.

Wordt de huur beƫindigd wegens sloop of renovatie, dan moet de verhuurder een verhuiskostenvergoeding betalen aan de huurder.

1 like

We hebben een bod gedaan op een huis en vind het zo spannend! Horen pas vrijdag meer

15 likes