Wat je even kwijt wil #33

Ik heb zo’n zin om op een zwoele zomeravond door de stad te struinen op zoek naar een lekker ijsje.

16 likes

God ik was net de laatste spullen aan het pakken in mn oppashuis toen de deur in de klink viel en nog maar 10 cm open kon, dus ik kon niet naar binnen en die mensen zouden er over 30 minuten zijn.

Uiteindelijk heb ik via 3 tuinen en 2 ladders het hele blok doorkruisd en toen via een open raam naar binnen gegaan. Toen de deur van binnen opengedaan, zwaaide hem heel enthousiast open, staan die mensen precies op dat moment voor de deur.

Dus ik schrik me helemaal de tyfus, zij ook. Keek ik opzij in de spiegel, zag ik er natuurlijk uit als één of andere wildeman, enorm aan het zweten ook. Zij zagen er na een vlucht van 10 uur gewoon zoveel frisser uit dan ik.

Maargoed zoek je een inbreker holla @ me

32 likes

Ik ga vanavond naar het nationale ballet en morgenavond naar de ikea!!! Wat een feestdagen

14 likes

Naar welk stuk van het nationaal ballet ga je? (Sowieso is alles van hen supermooi denk ik)

Ik zag net een oude man in de bieb zitten die zijn krant las met een vergrootglas. Best slim :grin:

2 likes

Nou ik ben bezig met mijm belrondje hoor.

1. Water regelen voor mn nieuwe huis
  2. Ben nu internet en tv aan het regelen
  3. Contact gehad met dr verhuurder.

Zometeen nog
4. apk regelen
5. Energiemaatschappij bellen.

5 likes

Naar Frida! De nrc recensent gaf het 1 ster en de volkskrant 2 dus ik ben erg benieuwd :joy:

3 likes

Hm, is het klassiek of modern? Had even gekeken en kon het niet direct ontdekken op de site. Ik denk toch dat het vast heel mooi zal worden? Ben wel benieuwd hoe je het vond, laat anders ff weten als je geweest bent. Groetjes van een balletfanaat :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het gewoon leuk wordt haha, ik zal het je laten weten! Ik hou ook van ballet :two_hearts: ik heb het zelf 6 jaar gedaan en mijn grootste kinderdroom was ballerina worden maar helaas had ik geen talent :joy: dus nu kijk ik maar vaak naar mensen die het wel kunnen

2 likes

Ik snpate dat echt niet ik vond het een hele goede voorstelling zelf! Maar misschien meer om het geheel en niet specifiek om de choreografie? Daar was de Volkskrant vooral ontevreden over. Parool was wel heel positief trouwens. Veel plezier in elk geval!

3 likes

Ahahshah! Wat is dit? Durf er niet op te klikken, maar dit ziet er toch apart uit?

Ok het zijn boeken op bol.com :expressionless:

3 likes

Ik ga ook naar Frida vanavond! Heb er vet veel zin in :blush: Van wat ik begreep is het niet zo fantastisch als je echt veel van ballet weet, maar juist wel heel tof als je er minder in thuis bent. Kan me op zich best voorstellen dat misschien juist de kleine subtiele dingetjes heel knap zijn maar minder spectaculair om te zien als leek (en andersom)

2 likes

De man van de ongediertebestrijding zei net ‘ha collega!’ tegen m’n kat haha

154 likes

Geweldig :joy::joy::joy:

Oh leuk wat toevallig, jij ook veel plezier!

1 like

Moest net een pakketje ophalen bij een fietsenwinkel. Zat een beetje rond te gluren terwijl hij de gegevens invoerde in de pda. Meneer zag dat en vroeg ‘zit er nog iets voor je tussen?’
Dus ik in pure paniek ‘nee ik kan niet fietsen!’ Die man :face_with_raised_eyebrow:

41 likes

Ik wil graag een gezamenlijke agenda, maar welke is handig? Google agenda of een andere app?

Was ie single?

1 like

Ze vind jou mooier dan die kopjes.

Gewoon eerlijk meteen zeggen. Ik zweer als het niet in 1 miljaardmiljoen strukjes ligt kan je echt best bizarre dingen met lijm fixen. En anders, Tsja niks gaat eeuwig mee.

3 likes

Bijna iedere keer als ik lees dat er iemand is aangereden, overvallen (overdag op straat) of is mishandeld dan is het 9 van de 10 keer in mijn woonwijk. Leuke wijk wel waar ik woon. :heart: :unamused: