Wat je even kwijt wil #33

Ja zeker

3 likes

Dit is echt de allerbeste. Die heeft mijn handen in de winter gered. En sinds ik het iedere winter gebruik heb ik nooit meer kloven. Trekt ook snel in.

3 likes

Ga er eens naar kijken!

1 like

Ah vanharen heeft mijn favoriete sneakers weer. :heart: Nu nog wachten tot ze weer in de aanbieding komen haha. Ze lopen beter dan echte All-Stars vind ik en ze blijven ook langer heel. Wil een ander kleurtje erbij hebben.

Te koop bij de apotheek (of een stuk goedkoper online).

1 like

Ik heb mijn laatste week op werk en ik heb gewoon nog dingen te doen en dat irriteert me echt

Dringend eigen gebruik is zoals al gezegd een geldige opzeggingsgrond. Hij kan dat alleen niet ff telefonisch mededelen, moet wel schriftelijk (zelfs aangetekend of via exploot) gebeuren! Daarnaast moet hij ook de opzegtermijn in acht nemen. Als huurder heb je nadat je de opzeggingsbrief hebt gekregen de mogelijkheid om niet toe te stemmen met de opzegging. Als hij jullie er dan toch uit wil krijgen, moet het via de kantonrechter.

Dus mijn advies is: zodra je de brief krijgt, laat dan binnen 6 weken schriftelijk (voor de zekerheid aangetekend) weten dat je niet toestemt met de opzegging.

1 like

Volgens mij mag dit in Nederland wel als de verhuurder er dus zelf gebruik van gaat maken persoonlijk.

2 likes

Maar wat zou dan mijn droom van vannacht betekeken? Ik droomde dat ik echt een kuub kiezelstenen in mijn buik had en veel moest waterdrinken en toen was het probleem opgelost. :pensive:

1 like

Ik ga nu nrc opzeggen wish me luck.

Omg hij was heel aardig en helemaal niet terror. Hij vroeg naar mn reden, ik zei dat ik de krant niet las en gek werd van alle notificaties en nu ook nog die stomme nieuwsbrief (die kunt u uitzetten, ja weet ik) en toen mocht ik opzeggen.

3 likes

Herkenbaar! Ik begin toevallig ook maandag met mijn eerste echte fulltime baan. En hoewel de functie me echt heel leuk lijkt, ben ik inderdaad nu al aan het stressen dat ik het allemaal niet aan ga kunnen. Doordeweeks nauwelijks tijd voor jezelf, dan twee dagen weekend, en dan weer allemaal opnieuw. En maar een paar weekjes per jaar vakantie. Het is me echt een raadsel hoe mensen dat doen. Zoveel energie heb ik toch niet. Voel me totaal niet klaar voor dit ‘volwassen leven’.

Hopelijk valt het uiteindelijk mee en is je baan ook een beetje leuk!

2 likes

Ik heb even met m’n vader gebeld en het was zo gezellig. Ik doe dat echt veel te weinig. Hij zoekt zelf geen contact (niet om een bepaalde reden, zit niet in hem) maar ik merk aan alles dat hij het zo gezellig vindt om ons te spreken en te zien :two_hearts:

Ohja ik vertelde m dat ik een drie had gehaald voor een verslag. Ik kan dat cijfer echt niet serieus nemen dus ik moet elke keer lachen als ik eraan denk en m’n vader moest ook zo hard lachen. En toen vertelde ik dat iemand anders een twee had en toen moesten we allebei keihard lachen :two_hearts:

26 likes

Ik heb zo’n zin om op een zwoele zomeravond door de stad te struinen op zoek naar een lekker ijsje.

16 likes

God ik was net de laatste spullen aan het pakken in mn oppashuis toen de deur in de klink viel en nog maar 10 cm open kon, dus ik kon niet naar binnen en die mensen zouden er over 30 minuten zijn.

Uiteindelijk heb ik via 3 tuinen en 2 ladders het hele blok doorkruisd en toen via een open raam naar binnen gegaan. Toen de deur van binnen opengedaan, zwaaide hem heel enthousiast open, staan die mensen precies op dat moment voor de deur.

Dus ik schrik me helemaal de tyfus, zij ook. Keek ik opzij in de spiegel, zag ik er natuurlijk uit als één of andere wildeman, enorm aan het zweten ook. Zij zagen er na een vlucht van 10 uur gewoon zoveel frisser uit dan ik.

Maargoed zoek je een inbreker holla @ me

32 likes

Ik ga vanavond naar het nationale ballet en morgenavond naar de ikea!!! Wat een feestdagen

14 likes

Naar welk stuk van het nationaal ballet ga je? (Sowieso is alles van hen supermooi denk ik)

Ik zag net een oude man in de bieb zitten die zijn krant las met een vergrootglas. Best slim :grin:

2 likes

Nou ik ben bezig met mijm belrondje hoor.

1. Water regelen voor mn nieuwe huis
  2. Ben nu internet en tv aan het regelen
  3. Contact gehad met dr verhuurder.

Zometeen nog
4. apk regelen
5. Energiemaatschappij bellen.

5 likes

Naar Frida! De nrc recensent gaf het 1 ster en de volkskrant 2 dus ik ben erg benieuwd :joy:

3 likes