Wat je even kwijt wil #33

Hm, is het klassiek of modern? Had even gekeken en kon het niet direct ontdekken op de site. Ik denk toch dat het vast heel mooi zal worden? Ben wel benieuwd hoe je het vond, laat anders ff weten als je geweest bent. Groetjes van een balletfanaat :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat het gewoon leuk wordt haha, ik zal het je laten weten! Ik hou ook van ballet :two_hearts: ik heb het zelf 6 jaar gedaan en mijn grootste kinderdroom was ballerina worden maar helaas had ik geen talent :joy: dus nu kijk ik maar vaak naar mensen die het wel kunnen

2 likes

Ik snpate dat echt niet ik vond het een hele goede voorstelling zelf! Maar misschien meer om het geheel en niet specifiek om de choreografie? Daar was de Volkskrant vooral ontevreden over. Parool was wel heel positief trouwens. Veel plezier in elk geval!

3 likes

Ahahshah! Wat is dit? Durf er niet op te klikken, maar dit ziet er toch apart uit?

Ok het zijn boeken op bol.com :expressionless:

3 likes

Ik ga ook naar Frida vanavond! Heb er vet veel zin in :blush: Van wat ik begreep is het niet zo fantastisch als je echt veel van ballet weet, maar juist wel heel tof als je er minder in thuis bent. Kan me op zich best voorstellen dat misschien juist de kleine subtiele dingetjes heel knap zijn maar minder spectaculair om te zien als leek (en andersom)

2 likes

De man van de ongediertebestrijding zei net ‘ha collega!’ tegen m’n kat haha

154 likes

Geweldig :joy::joy::joy:

Oh leuk wat toevallig, jij ook veel plezier!

1 like

Moest net een pakketje ophalen bij een fietsenwinkel. Zat een beetje rond te gluren terwijl hij de gegevens invoerde in de pda. Meneer zag dat en vroeg ‘zit er nog iets voor je tussen?’
Dus ik in pure paniek ‘nee ik kan niet fietsen!’ Die man :face_with_raised_eyebrow:

41 likes

Ik wil graag een gezamenlijke agenda, maar welke is handig? Google agenda of een andere app?

Was ie single?

1 like

Ze vind jou mooier dan die kopjes.

Gewoon eerlijk meteen zeggen. Ik zweer als het niet in 1 miljaardmiljoen strukjes ligt kan je echt best bizarre dingen met lijm fixen. En anders, Tsja niks gaat eeuwig mee.

3 likes

Bijna iedere keer als ik lees dat er iemand is aangereden, overvallen (overdag op straat) of is mishandeld dan is het 9 van de 10 keer in mijn woonwijk. Leuke wijk wel waar ik woon. :heart: :unamused:

Ik moest om 10 uur aanwezig zijn dus ik heb zo lang mogelijk geslapen en het was wel te doen. Ik mocht volgens de boekjes niet wat eten helaas.
Ik hoop heel erg dat het bij mij ook mee gaat vallen! Dankjewel!

1 like

Ik zit in de trein met een exacte kopie van Jamie Fraser tegenover mij :heart_eyes:

8 likes

Ik vind de iKURUMAKICalendar fijn.
Iedereen heeft zijn eigen kleurtje en je ziet in een oogopslag wat er staat. Ipv een stipje bij de datum.

1 like

Heb z’n contactgegevens wel voor je :smirk:

1 like

Dat knopje is er niet en (in mijn ervaring) gaat dat gevoel nooit helemaal weg. Ergens blijft een hardnekkig sprankje loyale hoop af en toe op vlammen. Maar ik geloof wel dat het nog een stuk beter kan worden, maar dat gevoel is er zoveel jaren lang ingestampt, dat ben je maar zo niet kwijt.
Sterkte :bouquet:

1 like

Wat naar, en ik begrijp dat gevoel ook heel goed. :purple_heart: Ik weet niet of je het ooit uit kan zetten maar je kunt wel leren om op een andere manier mee om te gaan. Ik weet natuurlijk niet of dit toepasbaar is op je moeder maar Reddit /r/raisedbynarcissists en /r/raisedbybipolar kan erg helpen, en het boek Stop Walking on Eggshells ook, maar zou vooral naar je psycholoog’s advies luisteren als die fijn is!

1 like

Mn bff en ik hebben allemaal versier strategieen bedacht. Dit kan alleen maar uitlopen op een grote teleurstelling.

3 likes