Wat je even kwijt wil #33

Dankjewel!! Moet nog even beseffen dat het zo is haha, kan er nog niet echt blij om zijn ofzo. Zo’n end of an era.

4 likes

Wow super goed, gefeliciteerd!

1 like

Lief! Dankjewel!

Ik was net in de ah en er was gewoon een bonus actie van 0 euro op een bepaald soort kattensnoepjes. Heb er 4 gekocht, voor 0 euro dus. Had het liefst hele schap meegenomen :joy:

11 likes

Zo kan je ooit wel een paard betalen. :grin:

5 likes

Eerste sportsessie :ok_hand:

6 likes

Ik ben vanmiddag opeens begonnen met niezen en hoesten, ik hoop echt dat het niks is want deze week en vooral volgende week ga ik allemaal toffe dingen doen met werk en ik wil/moet dan wel echt overal bij aanwezig zijn. Vanwege dat coronavirus heb ik ook meteen maar mijn temperatuur gecheckt (is prima) want ik heb afgelopen weekend gevlogen, maar die kans is natuurlijk nihil want ik ben naar en van Engeland gevlogen en met een ander type griepvirus of verkoudheidsvirus kan je ook koorts hebben dus onzin maar goed :joy: Ik heb wel gelijk maar ibuprofen genomen en ik drink veel water, morgen een dagje thuis werken dus hopelijk zet het niet door. Tips zijn welkom!

1 like

Huh 0 euro nou dan moet die winkel d’r ook echt vanaf willen, had als ik jou was het hele schap meegenomen hoor. Ga morgen terug haha

Ja ik denk dat het een foutje is, want het zijn nieuwe snoepjes!

1 like

Mijn redmiddel bij griep is altijd een citroen met schil en al koken, honing erbij en dat continue door drinken. Beterschap!

1 like

Ik ben nou ook aan het doen wat ik mijn cliënten adviseer trouwens hahaha. Klein beginnen (opbouwen is beter dan teveel in één keer willen veranderen): in mijn geval 2 keer per week sporten voor minimaal 30 minuten en belonen als het gelukt is (2.50 in een online spaarpotje). Oh en bijhouden in een notitieboekje of het is gelukt haha. Fijn dat ik mijn eigen adviezen ook eens ga opvolgen.
Mijn volgende doel, over een maand (tenzij ik merk dat ik dit al doe) is minstens 4 dagen per week 8000 stappen of meer hebben gelopen.

1 like

Vanmorgen dacht ik iehh voel me slechter dan gisteren, dan overdag ging het wel prima en nu voel ik mijn keel oren en ughh ongemak overal. Wil niet ziek worden :@
Zo’n gevoel/staat net dat je je niet lekker voelt, maar te goed om ziek te melden.

De laatste weken bestellen we best veel online (ook geen fysieke winkel dus geen andere optie) en we hebben altijd dezelfde bezorger, vorige week heb ik hem 4 dagen gezien en vandaag ook al en morgen komt er weer iets. Heb thuis altijd dezelfde pyjama aan, maar ga me morgen maar normaal aankleden in de hoop dat die man denkt dat ik echt wel iets anders doe dan alleen pakketjes bestellen.

9 likes

Same advice: terug gaan en schap leeg kopen (als het nog €0 is haha)

@Venco: in de binnenstad van Bergen op Zoom is het op donderdag altijd markt, dus daar kan je je vast even vermaken. Qua winkelaanbod is het niet zo geweldig, vind ik. O’Moda (schoenen) heeft een mooi filiaal en ook Duifhuizen (tassen). Lunchen is lekker bij De Bourgondiër (grote porties! Bestel de club sandwich), Brownies & Downies (ook lekker voor taart!), De Hollandsche Tuyn, De Stadsburger en The Old Bakery (zit iets uit het centrum).

Haha nou lig nu weer te hoesten op de bank en me af te vragen waarom ik altijd zo eigenwijs ben. Dus of je dat echt wil weet ik niet :upside_down_face:

1 like

Waarom is het kutter om als enige een meme wel te kennen dan als enige een meme niet te kennen?

Goeie tips, dankjewel! Ga me sowieso even vermaken op de markt.

Ik heb dus de laatste tijd een paar keer gehad dat mensen een foto van mij zagen en dachten dat het m’n moeder was en vind het stommer dan ik wil toegeven :”) vindt m’n moeder een knappe vrouw, ziet er ook wel iets jonger uit dan haar leeftijd en ik heb er meestal ook geen moeite mee om ouder of jonger geschat te worden dan ik ben, maar zie ik er echt uit als 60???

Ik heb zooooo’n erge spierpijn, niet normaaal. Kom niet eens meer van de bank op