Wat je even kwijt wil #33

Mijn vriend is helemaal gek op F1 en nu zou ik hem voor een speciale gelegenheid graag een cadeau willen geven dat te maken heeft met F1. Het eerste (en waarschijnlijk het leukste) dat bij mij opkomt, is kaartjes voor een race. Maar die zijn wel erg prijzig. Nou zou ik op zich de prijs voor staankaartjes wel willen betalen. Alleen ik heb begrepen dat je dan erg vroeg moet zijn voor een beetje een goede plek. Wij moeten nog een behoorlijk stuk rijden, dus ik weet niet of dat een goed idee is. Het liefst zou ik dan een overnachting erbij doen, maar de prijzen voor hotelkamers in de weekenden van een race zijn niet te doen; vanaf ongeveer 300 euro voor de meest simpele hotelkamers

Weet er misschien iemand hoe vroeg je ongeveer daar moet zijn? Of heeft iemand nog andere ideeën? Eventueel ook voor een ander leuk F1-gerelateerd cadeau?

GVD ik kwam er dus net achter dat ik een hele stomme typefout heb laten zitten in een dossier dat ik vorige week had ingeleverd. Ik heb dus ergens in plaats van pijlen pijpen staan en dan in de context van kennis van leerlingen. :persevere:

25 likes

Yess het schoot gisteren dus in m’n rug en ik kon bijna niks, maar ik kan nu alweer enigszins normaal lopen! Beter ook want moet nog naar de stad voor een cadeautje, daarna naar het event wat ik zelf organiseer en vanavond nog een personeelsuitje. Was echt wel goed onpraktisch geweest als ik nog steeds de trap niet afkwam :’)

10 likes

Ik kwam net buiten een man met een labrador en 9 (!) puppy’s tegen. Ohhh dit was echt heel erg schattig.

28 likes

Ja, ik had inderdaad al dergelijke reizen gezien. Maar volgens mij is dat alsnog met staanplaatsen, dus volgens mij zijn we dan zelfs duurder uit. Alleen dan is inderdaad wel het vervoer etc. geregeld wat uiteraard wel heel fijn is. En ik ben zelf geen F1-fan, dus misschien is het wel leuk dat je dan wellicht sneller contact hebt met andere F1-fans.

Lastig

Edit: ik kom nu ook een busreis tegen voor alleen de zondag. Dat is wellicht ook nog een optie. Scheelt best veel qua geld. Alleen moeten we dan wel al rond 5 uur 's ochtends op de opstapplaats zijn. Maar dan zouden we eventueel nog voor een betaalbare prijs een overnachting op 5 minuten van de opstapplaats kunnen boeken.

Waar??? Ik wil rondjes lopen in die buurt ott ik dit ook zie
edit: fuck jij woont aan de andere kant van de wereld of niet?

5 likes

Haha ja sorry!

2 likes

Oh wow wat toevallig, ik koop mijn kooi volgende week! Ben al heel lang onderzoek aan het doen en ben er bijna klaar voor. Wat voor vogel is het? Super leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

:edit: spuit elf ik had niet lang genoeg door gelezen haha. Wat lief, dat schijnen echt slimme en leuke beestjes te zijn!

2 likes

Ik sta weer met de kranten in Nijmegen :metal:t2:

Waarom voelt het altijd alsof een gebroken hart nooit weg gaat.

4 likes

Zodat je later aan dit moment kan terugdenken en dan beseft dat je er sterker uit bent gekomen :heart:

Sterkte , het is ook gewoon megaklote

1 like

:heart:

1 like

Mijn vriend is vandaag de hele dag weg en dat is zo fijn. Heb heerlijk uitgeslapen, mijn muziek door heel het huis aan, rustig ontbeten/geluncht, ga nu wat huishouden doen en dan boodschappen en een taart bakken. Even wat me time.

3 likes

F1 is dit jaar ook in NL en er is nu via Jumbo een actie dat je kaartjes met korting kan kopen, goedkoopste is 17,50, misschien combineren een weekendje weg in de buurt?

1 like

Een Green Cheek Conure, ook een heel sociaal beestje die het leuk vindt om te spelen en te knuffelen enzo. :smiling_face_with_three_hearts: Heeft wel heel veel aandacht nodig maar dat komt wel goed, mijn vriend werkt vanuit huis en ik heb ook zat tijd.

Voorbeeld birdie

9 likes

:heart:

Die actie is helaas alleen voor de vrije training op vrijdag en niet voor de race op zondag. Dusja, dat voelt dan een beetje als net niet. Plus volgens mij zijn de hotelovernachtingen binnen een straal van circa een uurtje rijden enorm duur (dit is bij alle f1-races het geval).

Een ander puntje is dat die race een paar maanden voor de speciale gelegenheid is. Ik vind het leuker om rond de datum vd speciale gelegenheid te gaan of in ieder geval erna.

Toch bedankt, want ik had helemaal niet gedacht aan de actie van de jumbo!

Ik heb echt ontzettend veel zin in chocolade-ijs maar ik wil op een zaterdag niet de supermarkt trotseren en heb genoeg gezonde voedingswaren thuis. :laughing:

Ik heb die ook!! zooo blij mee :smiley:, en in combinatie met een google home helemaal ideaal haha.

1 like

De busreis kan ik je TEN ZEERSTE AFRADEN. Ik heb dit vorig jaar gedaan naar Spa, ook als cadeautje voor m’n vriend, en het was echt de hel. Die bus zit vol met hooligan-achtige figuren die vanaf 3 uur 's nachts aan de halve liters zitten, alles proberen te slopen in die bus en ook gezellig tussen de stoelen lopen te kotsen. De bussen zijn ook ontzettend oncomfortabel, van ff rustig slapen was geen sprake zo met die hooligans en nare stoelen.
Als je ergens woont dat je pas om 5 uur hoeft op te stappen is het misschien minder erg want dan zit je max 4 uurtjes in die bus, maar die rit vanaf 3 uur 's ochtends was echt niet leuk.

Eenmaal bij het circuit moet je met stakaartjes ook inderdaad je best doen om een chill plekje met uitzicht of een scherm te vinden. Wij hadden wel een goede plek uiteindelijk maar daar moet je dus ook de hele dag blijven dan. Heb gewoon een picknicktafel in beslag genomen, de bar en wc’s waren lekker dichtbij dus was ideaal.

Maar als we nog een keer zouden gaan, zou ik de trein lekker pakken, desnoods een Ubertje naar het circuit. En tribune boeken.

1 like