Wow nog nooit van deze combi gehoord!
Ja kwam de gynaecoloog mee toen ik vroeg op welke leeftijd ik een sterilisatie mocht
ohhhh zo lief mijn ouders hebben ook altijd valkparkieten gehad en het zijn zulke leuke beestjes. mān zusje en haar vriend hebben er sinds november ook eentje en ze vinden het zo leuk! hij eet ook al met hun mee aan tafel enzo, echt heel gezellig!
Dan luister ik een nieuw liedje van Maan en dan denk ik ah ja opzich best leuk. Om er dan achter te komen dat alleen de eerste 10 sec leuk zijn en de rest allemaal herhaling is.
Ik heb niet heel veel verstand van vogels maar is het niet leuker voor hem (haar?) om er een bij te nemen? Volgens mij zijn vogels best sociale dieren. En mag hij straks ook uit zijn kooitje om rond te vliegen? Ik weet niet⦠ik word altijd een beetje sad van zoān vogeltje in een klein kooitje in een woonkamer omdat mensen het zo leuk vindenš¤·š¼āāļø
Maar eigenlijk heeft die spiraal dan in principe geen nut, maar functioneert meer als back-up middel?
@pastelzwart heeft het over planten die weg moeten. Dat lijkt me niet nodig als die vogel altijd in zijn kooi zit, toch?
Vind het juist klinken alsof er heel goed over nagedacht wordt en niet zomaar een vogeltje in een kooi gestopt wordt.
Daarom vraag ik het toch ook? Echt niet nodig om zo fel te reageren
Thnx voor je antwoord, dat wist ik niet (van die 2 vogeltjes)! Goed om te horen, veel succes/plezier ermee!
Precies dit.
Wil de pil blijven slikken omdat ik anders acne krijg en daar zit ik niet op te wachten. En altijd fijn om te bepalen of je wel of niet ongesteld wordt. Heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan, scheelt zoveel stress elke keer.
Soms als ik het raam ver open heb en de wind blijkbaar een bepaalde stand staat kan ik de geluiden van het voetbalveld verderop horen. En dat is echt niet zo dichtbij, ik blijf dat altijd zo gek vinden. Omdat het sowieso heel gehorig is al hier met restaurants, winkels etc en schreeuwende kutkinderen. En dat dat geluid dan toch overheerst. vooral als er op zondag door het 1e een goal wordt gescoord.
@PizzaFunghi ja klinkt ideaal! Het is dat ik geen hormonen wil slikken anders had ik het wel geweten.
Was niet mijn bedoeling om fel over te komen, leek mij alleen vrij logisch n.a.v. de posts erover.
Omg ben zo brak en ben gewoon op mijn vrijwilligerswerk!!! Heb de pauze ook overgeslagenl omdat ik sociale interactie even moet beperken
Mijn vriend is helemaal gek op F1 en nu zou ik hem voor een speciale gelegenheid graag een cadeau willen geven dat te maken heeft met F1. Het eerste (en waarschijnlijk het leukste) dat bij mij opkomt, is kaartjes voor een race. Maar die zijn wel erg prijzig. Nou zou ik op zich de prijs voor staankaartjes wel willen betalen. Alleen ik heb begrepen dat je dan erg vroeg moet zijn voor een beetje een goede plek. Wij moeten nog een behoorlijk stuk rijden, dus ik weet niet of dat een goed idee is. Het liefst zou ik dan een overnachting erbij doen, maar de prijzen voor hotelkamers in de weekenden van een race zijn niet te doen; vanaf ongeveer 300 euro voor de meest simpele hotelkamersā¦
Weet er misschien iemand hoe vroeg je ongeveer daar moet zijn? Of heeft iemand nog andere ideeƫn? Eventueel ook voor een ander leuk F1-gerelateerd cadeau?
GVD ik kwam er dus net achter dat ik een hele stomme typefout heb laten zitten in een dossier dat ik vorige week had ingeleverd. Ik heb dus ergens in plaats van pijlen pijpen staan en dan in de context van kennis van leerlingen.
Yess het schoot gisteren dus in mān rug en ik kon bijna niks, maar ik kan nu alweer enigszins normaal lopen! Beter ook want moet nog naar de stad voor een cadeautje, daarna naar het event wat ik zelf organiseer en vanavond nog een personeelsuitje. Was echt wel goed onpraktisch geweest als ik nog steeds de trap niet afkwam :ā)
Ik kwam net buiten een man met een labrador en 9 (!) puppyās tegen. Ohhh dit was echt heel erg schattig.
Ja, ik had inderdaad al dergelijke reizen gezien. Maar volgens mij is dat alsnog met staanplaatsen, dus volgens mij zijn we dan zelfs duurder uit. Alleen dan is inderdaad wel het vervoer etc. geregeld wat uiteraard wel heel fijn is. En ik ben zelf geen F1-fan, dus misschien is het wel leuk dat je dan wellicht sneller contact hebt met andere F1-fans.
Lastigā¦
Edit: ik kom nu ook een busreis tegen voor alleen de zondag. Dat is wellicht ook nog een optie. Scheelt best veel qua geld. Alleen moeten we dan wel al rond 5 uur 's ochtends op de opstapplaats zijn. Maar dan zouden we eventueel nog voor een betaalbare prijs een overnachting op 5 minuten van de opstapplaats kunnen boeken.
Waar??? Ik wil rondjes lopen in die buurt ott ik dit ook zie
edit: fuck jij woont aan de andere kant van de wereld of niet?
Haha ja sorry!