Wat je even kwijt wil #33

Oh wow wat toevallig, ik koop mijn kooi volgende week! Ben al heel lang onderzoek aan het doen en ben er bijna klaar voor. Wat voor vogel is het? Super leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

:edit: spuit elf ik had niet lang genoeg door gelezen haha. Wat lief, dat schijnen echt slimme en leuke beestjes te zijn!

2 likes

Ik sta weer met de kranten in Nijmegen :metal:t2:

Waarom voelt het altijd alsof een gebroken hart nooit weg gaat.

4 likes

Zodat je later aan dit moment kan terugdenken en dan beseft dat je er sterker uit bent gekomen :heart:

Sterkte , het is ook gewoon megaklote

1 like

:heart:

1 like

Mijn vriend is vandaag de hele dag weg en dat is zo fijn. Heb heerlijk uitgeslapen, mijn muziek door heel het huis aan, rustig ontbeten/geluncht, ga nu wat huishouden doen en dan boodschappen en een taart bakken. Even wat me time.

3 likes

F1 is dit jaar ook in NL en er is nu via Jumbo een actie dat je kaartjes met korting kan kopen, goedkoopste is 17,50, misschien combineren een weekendje weg in de buurt?

1 like

Een Green Cheek Conure, ook een heel sociaal beestje die het leuk vindt om te spelen en te knuffelen enzo. :smiling_face_with_three_hearts: Heeft wel heel veel aandacht nodig maar dat komt wel goed, mijn vriend werkt vanuit huis en ik heb ook zat tijd.

Voorbeeld birdie

9 likes

:heart:

Die actie is helaas alleen voor de vrije training op vrijdag en niet voor de race op zondag. Dusja, dat voelt dan een beetje als net niet. Plus volgens mij zijn de hotelovernachtingen binnen een straal van circa een uurtje rijden enorm duur (dit is bij alle f1-races het geval).

Een ander puntje is dat die race een paar maanden voor de speciale gelegenheid is. Ik vind het leuker om rond de datum vd speciale gelegenheid te gaan of in ieder geval erna.

Toch bedankt, want ik had helemaal niet gedacht aan de actie van de jumbo!

Ik heb echt ontzettend veel zin in chocolade-ijs maar ik wil op een zaterdag niet de supermarkt trotseren en heb genoeg gezonde voedingswaren thuis. :laughing:

Ik heb die ook!! zooo blij mee :smiley:, en in combinatie met een google home helemaal ideaal haha.

1 like

De busreis kan ik je TEN ZEERSTE AFRADEN. Ik heb dit vorig jaar gedaan naar Spa, ook als cadeautje voor m’n vriend, en het was echt de hel. Die bus zit vol met hooligan-achtige figuren die vanaf 3 uur 's nachts aan de halve liters zitten, alles proberen te slopen in die bus en ook gezellig tussen de stoelen lopen te kotsen. De bussen zijn ook ontzettend oncomfortabel, van ff rustig slapen was geen sprake zo met die hooligans en nare stoelen.
Als je ergens woont dat je pas om 5 uur hoeft op te stappen is het misschien minder erg want dan zit je max 4 uurtjes in die bus, maar die rit vanaf 3 uur 's ochtends was echt niet leuk.

Eenmaal bij het circuit moet je met stakaartjes ook inderdaad je best doen om een chill plekje met uitzicht of een scherm te vinden. Wij hadden wel een goede plek uiteindelijk maar daar moet je dus ook de hele dag blijven dan. Heb gewoon een picknicktafel in beslag genomen, de bar en wc’s waren lekker dichtbij dus was ideaal.

Maar als we nog een keer zouden gaan, zou ik de trein lekker pakken, desnoods een Ubertje naar het circuit. En tribune boeken.

1 like

Ojee, dat klinkt niet zo positief. Hoe heeft je vriend het ervaren? Hmm, ja dat met die hooligans was ik al een beetje bang voor. Als ik zo’n pakketreis boek met overnachting in maastricht, moeten we alsnog voor 7 uur weg met de bus richting het circuit. Dus voor die paar uurtjes eerder weggaan, leek me dit wel een goed alternatief. En voordeel van deze busreis is dat je ook nog wat luxere staanplaatsen kan kopen, die volgens mij nergens anders meer verkrijgbaar zijn.

Lastig. Ik zou hem graag een F1-gerelateerd cadeau willen geven, maar wil het qua prijs ook niet al te gek maken (exclusief eten en drinken max rond de 600 euro in totaal). Maar dan zit t er misschien gewoon niet in, als de busreis zo’n afrader is.

Zo’n korte busreis zou ik nog wel overwegen, onze bus pikte toen ook allemaal mensen op daar. Dan is het te overzien. De terugweg was overigens veel beter, toen hadden we sowieso een directe bus terug naar Amsterdam wat al veel scheelde qua tijd.

M’n vriend vond de bus ook kut maar was verder helemaal in z’n nopjes. We zijn allebei racefanaten maar hij was nog nooit op een circuit geweest en vond alles geweldig! Echt een ontzettend geslaagd cadeau wat dat betreft.

1 like

Hmmm oké. Dus toch de moeite waard om de busreis te overwegen, haha. Ja, ik denk dat mijn vriend het ook helemaal geweldig zou vinden!

Kregen jullie de kaartjes voor de race ook pas in de bus? Ging dat allemaal goed?

Pff 1 van mijn beste vrienden heeft mij zojuist aan het huilen gekregen hoor. Ik zei tegen hem dat mijn hart is gebroken en toen zei hij ja zijn verlies, hij weet niet wat hij mist. Je bent awesome en pretty en je gaat nog wel een goede kerel vinden.

Nou de tranen rollen nu over mijn wangen hoor. :pleading_face::heart: Wat lief. Mijn vrienden zijn sowieso echt de liefste mensen die ik ken.

9 likes

Zo, vanmorgen even 350 euro stukgesmeten in Duitsland. Uiteraard had ik 300 van die euro’s ook aan logische dingen zoals gordijnen kunnen besteden maarja he! Slaap wel met een slaapmasker op :rofl:

2 likes

:heart::heart::heart:

1 like

Ik heb echt zo’n erge kater kan echt niet meer :sob: