Jezus mn vader heeft vanmiddag een hartinfarct gehad. Mn broer belde en die was er gelukkig, dus ben direct op de fiets gestapt richting het ziekenhuis. Kom ik onderweg de ambulance tegen met sirenes, zag mn broer op de stoel zitten. Ik weet niet ik vind sirenes altijd al heel intens en nu was het surreëel, omdat ik wist dat mn vader daar in lag.
Eenmaal bij de spoedeisende hulp zag ik hem en mn hart brak echt in duizend stukjes. Mn oude pappie helemaal grauw aan allerlei slangetjes 
Daarna werd ie gedotterd als dat kon (dat doen ze gewoon zonder narcose ik ben in shock) en toen we aankwamen had mn vader echt zo’n blik van holy shit (kan het uitleggen maar volgens mij was ie zelf ook in shock). Hij zei dat het voelde alsof iemand zn arm in de fik zette.
Alle vier de vertakkingen van de linker kransslagader zijn ‘verstopt’ jezus. Dus hij wordt dinsdag geopereerd aan zn hart. Een open hartoperatie, holy shit. Ik besef het helemaal niet. Maar nu ligt ie daar alleen en dat vind ik zo kut. Ben er de hele middag geweest maar hij was natuurlijk kapot dus hij wilde graag slapen. Zo heftig dit, ineens weer die klap in je gezicht dat het leven zomaar voorbij kan zijn.
Edit: lees het nu terug sorry voor alle holy shits en kutten