De busreis kan ik je TEN ZEERSTE AFRADEN. Ik heb dit vorig jaar gedaan naar Spa, ook als cadeautje voor m’n vriend, en het was echt de hel. Die bus zit vol met hooligan-achtige figuren die vanaf 3 uur 's nachts aan de halve liters zitten, alles proberen te slopen in die bus en ook gezellig tussen de stoelen lopen te kotsen. De bussen zijn ook ontzettend oncomfortabel, van ff rustig slapen was geen sprake zo met die hooligans en nare stoelen.
Als je ergens woont dat je pas om 5 uur hoeft op te stappen is het misschien minder erg want dan zit je max 4 uurtjes in die bus, maar die rit vanaf 3 uur 's ochtends was echt niet leuk.
Eenmaal bij het circuit moet je met stakaartjes ook inderdaad je best doen om een chill plekje met uitzicht of een scherm te vinden. Wij hadden wel een goede plek uiteindelijk maar daar moet je dus ook de hele dag blijven dan. Heb gewoon een picknicktafel in beslag genomen, de bar en wc’s waren lekker dichtbij dus was ideaal.
Maar als we nog een keer zouden gaan, zou ik de trein lekker pakken, desnoods een Ubertje naar het circuit. En tribune boeken.