Pff nu mijn stage is afgelopen en ik weer moet gaan studeren wil ik graag een bijbaan voor ernaast, maar ik heb echt geen idee waar ik moet (beginnen) met kijken
Wat heftig zeg! Sterkte voor jou en je familie!
@Chicago heeft veel sterkte voor jou en je familie. Ik zal duimen voor je vader dat hij de operatie goed zal doorstaan.
@CaptainCheesecake wat voor soort baan zou je willen?
Heftig zeg, heel veel sterkte.
Sterkte
Goede vraag haha, misschien iets waar ik over na moet denken voor ik ga zoeken. Ik kom met mijn stage uit de politiek, maar denk niet dat ik daarin een bijbaan zou kunnen vinden, ook al zou ik graag iets relevants (blijven) doen. Als ik rondkijk bij studentenwerk zie ik vooral sales- en callcenterbaantjes en dat spreekt me ook niet echt aan. Maar moet ook weer niet te kieskeurig zijn
Mijn vader heeft dit drie jaar geleden doorgemaakt, mag me gerust een berichtje sturen. Sterkte in ieder geval!
Naast gewoon op vacaturesjacht gaan, zou je ook je stoute schoenen kunnen aantrekken en misschien een open sollicitatie kunnen sturen naar een stichtingen/politieke partij/lokaal iets dat aansluit op je interesses.
Wat schrikken! Heel veel Sterkte!
Ah wat erg zeg! Logisch dat je schrikt en van slag bent! Is ook logisch als er zoiets gebeurd!
Heel veel sterkte!!!
Wat heftig, heel veel sterkte voor jou en je familie!
Ja dat is best een goed idee! Thanks voor de tip!
Ohhh neee heel erg veel sterkte gewenst!
Ik heb mijn rijst veel te lang gekookt.
Ik hoop dat koud afspoelen en in de koelkast ervoor gezorgd heeft dat het geen pap is morgen.
Ik had natuurlijk ook geen nieuwe tas kunnen kopen en allerlei concertkaartjes maar gewoon een baby yoda kunnen aanschaffen:
Ik heb al sinds dat ik weet dat ik met emdr ga starten buikpijn en totaal geen honger, dit is niet chill verder hoor
knuffel
Ik kom net terug van de film 1917 en ben er echt naar van, was zo gespannen de hele tijd bah. Bang dat ik er slecht van slaap.
Ik heb hem vandaag ook gezien, en zei nog tegen mān vriendinnen: ik krijg zoveel stress van deze film. Door de manier van filmen heb je echt het idee er middenin te staan. Heel knap gedaan, maar ik ging ook echt bukken voor de kogels enzo Ik vond hem wel heel goed!
Ja prachtig gemaakt! Maar heel heftigā¦