Wat je even kwijt wil #33

Vanavond eindelijk weer eens naar het theater geweest! Kan echt genieten van zulke avonden met mijn vriend en familie. Mocht jullie nog op zoek zijn naar een theatertip: we waren naar Vrijdag & Sandifort

1 like

Mijn ex schoonvader heeft dit ook moeten laten doen. Was inderdaad heftig maar is allemaal goed gekomen.

Veel sterkte! XX

1 like

Ik voel me best wel rot over iets stoms. Namelijk dat ik vandaag gordijnen heb gekocht voor 3 ramen. Nou we hadden ons helemaal laten adviseren dus we kozen in de woonkamer het gordijn wat we mooi vonden. Die man maakte een offerte en ja was wel veel geld maar ik dacht: gordijnen op maat zijn sowieso duur. En we hadden ook al bij andere winkels gekeken maar kwam wel een beetje op dezelfde prijs. Dus ik heb betaald etc.

Die man ging weg en toen zei mijn vriend: “Wel duurder dan ik had verwacht, vooral dat gordijn in de woonkamer.”

En nu zit hij er op wahtsapp nog steeds over dat hij het toch wel erg duur vindt blabla. En voel ik me best wel kut omdat ik me soms zo dom en nieuw voel in dit soort situatie’s met meubels aanschaffen en me dingen aan laat praten.

@Morganfreeman Ben je afgelopen woensdag nog een beetje oke doorgekomen? Moest opeens aan je berichtje van van de week denken!

Jullie vonden het beide mooi, je vriend ook. Hij had ook kunnen aangeven van: joe, we denken er nog even over na.

En als je echt blijft twijfelen
 Volgens mij is er nog iets van herroepingsrecht. Edit: oh nee, sorry, dat geldt alleen als je het niet echt in de winkel hebt gezien maar bvb via internet hebt gekocht, sorry.

Ahhh dat is helemaal ongemakkelijk :joy:

Het is net als een normaal oogmasker alleen dan met ingebouwde speakertjes aan de zijkant om comfortabel muziek te luisteren in bed, is echt ideaal!

4 likes

Ja is ook zeker zo. En het is ook niet dat hij de schuld geeft ofzo. Hij heeft het ook over zichzelf maar ja ik heb zoiets van: “we hebben gekozen wat we mooi vonden, so be it.” Maar omdat hij er maar over door blijft gaan, blijf ik er ook maar over na denken.

Ah ja snap ik. Hopelijk houdt hij er snel over op. Gordijnen zijn altijd zo duur.
Wij hebben ze van de hema, maar was alsnog duur.
Nu heb je in ieder geval iets echts moois in de woonkamer. :heart:

1 like

Hoezo is een zak wokkels van 125 gram een partypack?! En hoezo kost dit gewoon 1,70.

Ik ben zo dom he, ik had mn polaroidcamera meegenomen naar een feestje en toen ik even weg was zijn er 17(!!!) foto’s mee gemaakt

Ik spreek dit berichtje in via mijn iPhone en ik voel me nu heel lui

1 like

Ugh, de allerlaatste persoon die ik nu wou zien. Hoe lang gaat ze hier nu blijven hangen??

He bah. Ik had 5 uur geleden een discussie met een collega en hij belde me net omdat ie niet kon genieten op zn feestje?? en dingen wilde uitpraten. Maar hij heeft alleen maar negatief gedaan tegen me en nu kan ik niet slapen. Waarom bel je me om 03:00 ‘s nachts hiervoor

Ik weet niet of dit voor alle telefoons geldt. Maar ik kom er net achter dat als ik een print screen maak van een website en de afbeelding dan open er een pop up verschijnt met ga naar website.

Werd net helemaal huilend wakker van een nachtmerrie. Nu durf ik niet meer verder te slapen omdat ik bang ben dat ie dan verder gaat

Ik werd vanmorgen om 7u al wakker en heb besloten naar mn vader te gaan die (heen en terug) 3u verderop woont om mn autorijden te oefenen

Nu al beetje buikpijn van maar ik ga het doen!!!

29 likes

Wat raar! Sowieso om een collega midden in de nacht te bellen, heel bijzonder.

Het is nu 8 jaar geleden, hij woont in NL, ik in BE, en ik droom nog steeds heel intens over m’n ex. Dan word ik wakker en voel ik me schuldig tov de liefde van m’n leven die naast me ligt.

1 like

Ik kom maar niet door de berichten in de vriendinnen app heen, terwijl het er niet eens zoveel zijn maar telkens als ik weer begin met lezen verlies ik direct m’n concentratie. Mega irritant :exploding_head:

Succes!

1 like