Super goed! Succes, je kan het!
Ik douchte net en opende een nieuwe fles dove waar ik altijd mee douche (wel verschillende geuren) en de gel was blauw.
Ik heb een open tikkie gestuurd
Ik vraag me af of ik met mijn lashlift set ook mijn wenkbrauwen omhoog kan kammen en dat ze dan 4 weken zo blijven
Het is zulk rotweer maar buienradar zegt dat het droog is.
Ik wil naar buiten om iets te halen maar moet op de fiets
Wat asciaal dat mensen dat zomaar doen zonder te vragen. Het lijkt me toch wel dat mensen weten dat het een dure grap is om op die manier foto’s te ontwikkelen.
In Nederland?
Haarlem
In de buurt:
Hamburg
Ja ik vind het ook niet zo leuk. Maar ik ben de camera inmiddels een soort van kwijt (of ja ik weet waar ik hem heb laten liggen maar god knows of ze hem hebben gevonden) dus wellicht was het gewoon een heel onverstandig idee om de camera mee te nemen naar een feestje
Ik ben daar vorig jaar naartoe gegaan en was daar al heel lang niet meer geweest en het was echt superleuk. Deventer vond ik verder ook erg nice.
Oh god er word gefilmt bij dansen helemaal priem maar nu sta ik op hun insta hahaha. Net bij een stuk waar ik met iemand dans die niet kan leiden en ik het niet helemaal snapte hhh. Gelukkig sta ik achter aan en valt het niet op.
Groningen! Is altijd wel wat te beleven. Maastricht is ook wel leuk ja maar ik verbaas me altijd weer als ik er ben hoe klein het is, je bent zo door het centrum heen of ik doe iets verkeerd.
We wilden gaan lunchen bij een van onze favoriete plekken maar er stonden gewoon meer dan 15 wachtende mensen voor de deur dus nu maar lunchen met restjes koude pizza van gisterenavond, ik was vergeten hoe lekker dat is
Naakt dansen.
Ik moest gisteren werken op een evenement en met reistijd en alles erbij ben ik mijn hele zaterdag wel kwijt geweest. Ik heb ook nog even een uurtje iets anders voor werk gedaan, niet op het evenement, wat ook een andere dag gekund had. Ik ging om tien uur weg en was om zes uur thuis.
Ik mag wel compenseren, maar nu twijfel ik of ik hier een hele werkdag of een halve voor moet opnemen. In principe ben ik maar vier/vijf uur op het evenement zelf geweest.
Ahhh, twijfel, twijfel.
Ik geniet van de datum van vandaag.
2-2-2020. Ja, satisfying.
Het is nog beter als je het als 02-02-2020 schrijft. Want dat is omgedraaid hetzelfde en daar word ik echt gelukkig van.
Het is echt het perfecte weer voor films en series, en precies nu is er een storing bij Ziggo
Omg serieus iedereen gaat maar uit eten vanavond, behalve ik.
Mijn ouders zouden hier om 13:00 zijn maar de afslag was dicht dus ze moesten over België.
Kan gebeuren, is niet erg. Appt mijn moeder nu: we moeten nog 88 km.
Wat?
Wat rot van de uitspraak Vind het knap hoe je ermee omgaat!
Ik heb een beetje zware dagen en ga dan veel op pad. Nu liep ik langs een vintage-kilo-sale (waar ik normaal gesproken met een boog omheen loop) en toch naar binnen gelopen. Mooie leren tas en een geweldige jas gevonden. Moest het zo zijn?