Wat je even kwijt wil #33

Mijn vriend bakt voor het eerst een cheesecake en hij loopt alleen maar te schelden haha

20 likes

Maar is ook gewoon zo. Ik vind dit gewoon echt duur ook… Wtf voor 125 gram. Maar zag thuis pas dat er maar 125 gram in zit anders had ik het niet eens gekocht.

1 like

Ik heb nog nooit naar prijzen van chips gekeken eigenlijk :frowning: omdat ik er automatisch vanuit ga dat het toch goedkoop is. Gooi altijd gedachteloos zwarte Doritos of oranje in m’n mandje al jaaaren.

2 likes

Ik las eerst wortels en was echt helemaal in de war waarom dat een partypack zou heten.

1 like

Mijn favoriete chips was ooit een euro ongeveer en gaat nu langzaam richting de 2 euro.

Ik voel me zo:

55 likes

Waarom denken nieuwe wasmachines tegenwoordig dat mensen doof en dom zijn? Ze blijven veel langer piepen. Bek aka deur dicht houden, ik heb wel wat beters te doen. :grimacing:

5 likes

We zijn na een uur rijden eindelijk in de ikea. En die is nog maar twee uur open ongeveer. Wat een dramadag

Oeps heb hem gedownload haha maar klinkt leuk!

Spendeer jij meer dan twee uur in de Ikea? Ik word al gek van een half uur. Erin en eruit zo snel mogelijk voordat ik gek van de mensen word.

1 like

Hoor net dat mijn opa een TIA heeft gehad. Mijn oma heeft voor de kerstvakantie een hartoperatie gehad en is nog herstellende dus erg heftig weer. Ze wonen in het buitenland dus we kunnen ook vrij weinig doen nu

1 like

SAME, was laatst ook gelijk zoveel vrolijker toen ik blauwe lucht zag en de zon scheen. Gelijk weer depri nu </3

Talking about lekker weer; heeft iemand tips voor Sardinië? Wat zijn de leukste plekken om naartoe te gaan?

1 like

Ja meestal wel

Ohhh goeie vraag over Sardinië want daar willen mn vriend en ik binnenkort ook heen!

Mn dansleraar heeft een microfoontje ineens en is daar keihard door aan het zingen hahaa loef deze mensen.

1 like

Ik had nog 1 reep chocola en toen was ik ongesteld geworden, dus had ik éxtra veel zin in die chocola. Maak ik hem open, zitten er allemaal maden in!!??! En het ergste is dat ik nu op een eiland woon en de eerste mogelijkheid om weer naar het vasteland en dus de supermarkt te gaan is over 1.5 week.

Omg maden hoedan!?!? Heb echt medelijden met je.

1 like

Dit had ik ook een keer, in Indonesië! Geen maden want die zitten alleen op rottende dingen dacht ik maar wel allemaal witte wormpjes.

1 like

Pff ik wil graag even een weekendje weg in m’n eentje binnenkort, maar wil liever niet vliegen. Dublin leek me wel een leuke optie dus ik heb net even de route uit zitten stippelen… Ben je dus een uurtje of 12 mee bezig en kost je zo 300 euro (2x trein + ferry) retour, terwijl je voor 50 euro een retour met het vliegtuig hebt :unamused:

4 likes

Eiwit