Mag/kan dat op zondag?
Ik heb binnenkort ook op zondag een bruiloft, niet voor de kerk. Misschien dat dat idd niet mag.
Tuurlijk, kost alleen meer.
Echt he?! Ik voel me 93 als ik dit zeg maar chips is echt teringduur geworden. Vroegahh kocht ik geen doritos want dat was de enige chips die duurder dan een euro was
Begrijp nog steeds niet helemaal hoe het kan, maar ben net na een bocht verder gereden op een afgeschermde busbaan. Volgende 100 meter helemaal in de stress hoe ik daar weer van af kon komem, maar gelukkig ging het stoplicht voor de bus voor mij op wit en kon ik weer de normale weg op.
Nu ben ik bang dat ik hier op de een of andere manier een boete voor kan krijgen.
ik hoorde om 9.30 dat ik vandaag vrij was, dus ik had me voorgenomen om het huis op te ruimen en schoon te maken en lekker productief te zijn. eindstand: ben om 10.15 in slaap gevallen en word nu net wakker lekker gewerkt pik
Neuh, komt goed. Ik deed dat een half jaar ofzo geleden en heb best lang op de busbaan gereden want die was ook helemaal afgeschermd, heb zelfs een toeterende bus tegemoet gekregen, en nooit een boete ontvangen. Ook niet aangehouden trouwens, gelukkig.
Nu al zin in de labneh die ik vanaaf ga eten
Jaaa Haarlem en dan dump je die vriendin en kom je gezellig bij mij en N langs!
Lekker meebleren met vrienden van amstel op tv
sjezus ik ben zo zat van dit deprimerende grijze weer. Ik wil lente. NU.
Ik heb nog steeds van vrijdag een kater. Gisteren alleen maar geslapen en gespuugd(en wonderbaarlijk heel verantwoordelijk naar mijn vrijwilligerswerk geweest, serieus de katten waren blij met me) en vandaag is de “normale” kater dag met hoofdpijn en weinig energie
Gelukkig was het wel een leuke avond
Ik heb dit optreden vandaag al meer dan 25 keer gezien.
Mijn vriend bakt voor het eerst een cheesecake en hij loopt alleen maar te schelden haha
Maar is ook gewoon zo. Ik vind dit gewoon echt duur ook… Wtf voor 125 gram. Maar zag thuis pas dat er maar 125 gram in zit anders had ik het niet eens gekocht.
Ik heb nog nooit naar prijzen van chips gekeken eigenlijk omdat ik er automatisch vanuit ga dat het toch goedkoop is. Gooi altijd gedachteloos zwarte Doritos of oranje in m’n mandje al jaaaren.
Ik las eerst wortels en was echt helemaal in de war waarom dat een partypack zou heten.
Mijn favoriete chips was ooit een euro ongeveer en gaat nu langzaam richting de 2 euro.
Waarom denken nieuwe wasmachines tegenwoordig dat mensen doof en dom zijn? Ze blijven veel langer piepen. Bek aka deur dicht houden, ik heb wel wat beters te doen.