We zijn na een uur rijden eindelijk in de ikea. En die is nog maar twee uur open ongeveer. Wat een dramadag
Oeps heb hem gedownload haha maar klinkt leuk!
Spendeer jij meer dan twee uur in de Ikea? Ik word al gek van een half uur. Erin en eruit zo snel mogelijk voordat ik gek van de mensen word.
Hoor net dat mijn opa een TIA heeft gehad. Mijn oma heeft voor de kerstvakantie een hartoperatie gehad en is nog herstellende dus erg heftig weer. Ze wonen in het buitenland dus we kunnen ook vrij weinig doen nu
SAME, was laatst ook gelijk zoveel vrolijker toen ik blauwe lucht zag en de zon scheen. Gelijk weer depri nu </3
Talking about lekker weer; heeft iemand tips voor Sardinië? Wat zijn de leukste plekken om naartoe te gaan?
Ja meestal wel
Ohhh goeie vraag over Sardinië want daar willen mn vriend en ik binnenkort ook heen!
Mn dansleraar heeft een microfoontje ineens en is daar keihard door aan het zingen hahaa loef deze mensen.
Ik had nog 1 reep chocola en toen was ik ongesteld geworden, dus had ik éxtra veel zin in die chocola. Maak ik hem open, zitten er allemaal maden in!!??! En het ergste is dat ik nu op een eiland woon en de eerste mogelijkheid om weer naar het vasteland en dus de supermarkt te gaan is over 1.5 week.
Omg maden hoedan!?!? Heb echt medelijden met je.
Dit had ik ook een keer, in Indonesië! Geen maden want die zitten alleen op rottende dingen dacht ik maar wel allemaal witte wormpjes.
Pff ik wil graag even een weekendje weg in mân eentje binnenkort, maar wil liever niet vliegen. Dublin leek me wel een leuke optie dus ik heb net even de route uit zitten stippelen⊠Ben je dus een uurtje of 12 mee bezig en kost je zo 300 euro (2x trein + ferry) retour, terwijl je voor 50 euro een retour met het vliegtuig hebt
Eiwit
Ik heb al 2 dagen dat ik misselijk word als ik mijn avondeten eet⊠Gisteren bleef het wel binnen maar net niet maar ik voel me meteen weer beter en nu heb ik fucking honger en heb ik geen avondeten meer.
Hij zat nog helemaal dicht dus er moet al iets in hebben gezeten⊠Wel een tropisch land dus met die warmte kan zich dat ook wel lekker snel ontwikkelen.
Ik ben bij een vriendin en haar kinderen we gaan nu friet eten
Had met vriend een grappig gesprek over de rare ooms en tantes van elkaars familie. Ineens zegt hij:
âHahaha dit doet me denken aan je broer met zân inteelt kopâ
Ik: âuh, wat zeg jij nou?â
Hij: âhaha ja vind je niet dat je broer echt zoân inteelt kop heeft?â
Ik (klaar om boos te worden): âdit vind ik best een rare opmerkingâ
Hij: âhuh, weet je dan niet meer dat peter pannenkoek dat zei bij de roast van Giel Beelen?â
Hij doelde dus op de rapper, Jebroer. Lekkere miscommunicatie.
Berlijn, Parijs, Londen? Keulen? Kopenhagen?
Ik baal nog steeds dat mân date ruim mijn creme over zân hele hasses heeft gesmeerd wat 60 euro kostte voor 50ml. Ik weet zeker dat hij dit natuurlijk niet expres deed maar ik riep net te laat dat hij of Nivea of Dove creme moest pakken. Ik kan het slecht hebben .
Dat zijn wel goede opties ja! Berlijn is echt een van mân lievelingssteden maar daar ben ik de laatste keer ook al heen geweest. Kopenhagen had ik nog niet aan gedacht maar lijkt me wel heel leuk, ga ik me eens in verdiepen, thanks