Wat je even kwijt wil #33

Ik zit op een facebookgroep voor co-housing te lurken om naar mensen hun interieur enzo te kijken :+1: #nolifer

Ik ben nu even de cynthia van het forum en heb me nu in dit dans gebeuren gestort dus dit is nu even een one issue forum dans obsessie fase.

Maar bij mn eerste les dacht ik omg ik heb echt 100 lessen nodig om me een beetje op een feestje te kunnen vertonen. Maar na 1 les sleepte mijn vriendin me al mee naar een feestje en ik vond het zo leuk. Ben vanavond weer gegaan en heb al van deze 2 avonden zoveel geleerd. Het geeft ook veel zelf vertrouwen omdat ik toch ergens dacht ja ik ben niet zon dunne sierlijke danser
 ben benieuwd of iemand mij ten dans gaat vragen uberhaubt. Maar mensen zijn zooo lief en begripvol en behulpzaam. Het is gewoon een obsessie en een verslaving geworden.

39 likes

Ik had een beetje stress omdat ik m’n festivalkaartje nergens meer kon vinden. Dus ik vulde net m’n e-mailadres in bij paylogic en ik had het binnen 2 seconden op m’n mail staan. Wat een geweldige service :clap: Kan ik nu rustig slapen.

Vandaag op kraamvisite geweest en zou daar iets minder dan 2 uur voor moeten reizen. Omdat er een ongeluk was gebeurd in de tunnel op de ring van Antwerpen heb ik er nét geen 4(!!!) uur over gedaan! Terugweg ging gelukkig wel vlot en heb een heerlijke dag gehad!

Bu ben ik alleen te lui om van bank naar bed te verhuizen.

Ik heb nachtdienst maar ik wil niet meer. Gelukkig mijn laatste voor de komende maanden.

Iedere keer dat ik hoest voel ik de spierpijn in mijn buik.

Pff zo verrot geslapen vannacht, wat is liefdesverdriet toch kut.

1 like

Spierpijn in mn buik , heupen , benen , armen en schouders. Aan het einde van dit jaar heb ik maatje 34 pff.
Anyhow heeft iemand het nummer van een takelwagen
 ik heb een klein beetje hulp nodig om uit bed te komen.

3 likes

Takelwagen zou best een goede naam zijn voor zo’n Nederlandse hiphop/popartiest.

Ps. je mag mijn meubelhondje wel aaien. Hij bijt niet.

3 likes

De eerste 2x dat mijn vriend z’n nieuwe kapper appte reageerde hij niet. Toen hij met mijn nummer appte voor een afspraak reageerde die jongen wel. Tussendoor heeft ie nog een paar keer met z’n eigen nr geprobeerd, zonder reactie. En sindsdien maakt hij de afspraken via mijn whatsapp. Ik zeg elke keer dat ie moet vragen waarom, maar het duurt nu al te lang en nu vindt ie het ongemakkelijk haha.

NĂłg een reden om het niet uit te maken met mij, want dan heeft ie geen kapper meer :joy:

13 likes

Ik word echt zo intens lui van deze vakantie, kom gewoon m’n bed niet uit voor tienen? Dat wordt wat als ik volgende week weer om half7/7 op moet haha

2 likes

Is het dan niet als je vriend bij de kapper aankomt van “Ohh ik dacht dat je “jouw naam”/een vrouw zou zijn”

Gvd een vriendin liet me gisteren haar nachtcreme proberen omdat hij zo goed zou zijn, en inderdaad word ik wakker met een huid als een babybil maar dat fucking spul is €30 per pot! Dus nu weet ik wat ik mis :disappointed_relieved:

1 like

Hallo wat voor spul was dat

1 like

Deze volgens mij:

https://www.yves-rocher.be/nl/gelaat/type-product/nachtcreme/sleeping-care/p/45923

Nu wel in de aanbieding dus. Ze gebruikt de dagcreme ook, die ga ik ook nog ff jatten.

1 like

Hallo Bridget Ogantry
Hallo

We verwachten u op dag X in ziekenhuis Y.
Neem wel genoeg kleding mee want je mag ook nog blijven slapen.

Ps. je zwemkleding mag je thuislaten en je wordt niet thuisgebracht

7 likes

Ik heb nog steeds ladt van mijn nek. Nu erger dan gisteren. Ben er al klaar mee.

Nu wil ik natuurlijk wel weten waar je deze hebt gegeten.

Ik wil m’n slaapzak wassen, maar lees op de website van decathlon dat dat met tennisballen moet. Alleen die heb ik niet. Weet iemand iets anders wat ik erbij in kan gooien voor hetzelfde effect? :thinking:

Je krijgt wel een snoepzakje mee naar huis.

1 like