Jullie zijn lief
Ik had nog een klein stukje witte chocolade met framboos overgelaten en ik wilde het net gaan pakken en het is weg?? m’n vriend zegt het niet gegeten te hebben. Ben zo gefrustreerd nu
Ik heb vandaag sexuele heup bewegingen geleerd dus komt helemaal goed.
–
Kut deuntje op Arnhem station voor de duitse trein. Alsof het nieuws begint.
Iemand eet iets in de trein met een sterke geur. Word er een beetje misselijk van
Ik ben de komende weken een aantal weekenden weg, dus als je voor Kopenhagen kiest kan je misschien in mijn studio blijven als je wilt!
Ah wat een lief aanbod! Ik moet nog even kijken hoe en wat en wanneer, maar mocht het Kopenhagen worden binnenkort zal ik je even pb’en als dat oke is
Ik ga op vakantie naar het gardameer. Heb er echt zin in!
#echtenederlander
Ja tuurlijk!
Ah echt leuk!
Oke ik moet dit even ergens kwijt: ik zit in de trein en zie de jongen schuin tegenover me al heel de tijd naar me kijken via zn mobiel scherm en ineens zie ik dat ie zn piemel uit zn broek heeft. Ik schrok me rot. Ben in een andere coupe gaan zitten omg wat een weirdo
Zou je geen melding kunnen maken bij de conducteur hiervan?
Zo vies en ongepast van hem, iew
Huh? Wt actual f. Waren jullie met z’n tweeën? Is er niet een conducteur in de buurt die je op de hoogte kan stellen?
@Kerselaar @Banananana nee we waren zeker niet alleen. Heel de coupe zat vol… alleen zaten wij achterin dus kon alleen ik het zien. Heb ook nog geen conducteur gezien… heeeele vreemde actie
Ik ook in de zomer. Ben Belgische trouwens. Is dit een typische bestemming voor Nederlanders?
Als je hardop iets gezegd had stond ie mooi voor lul (ha ha)
omfg
Snap ook niet echt wat zo n jongen nou denkt. Denkt hij nou werkelijk dat ik dit dan aantrekkelijk vind en vanavond met hem mee ga
Ik ga zo even de conducteur aanspreken! Moet ik inderdaad doen dit is echt niet normaal
Ik denk dat hij er vooral op kickt om jou in een benarde positie te brengen. Niet oké, en waarschijnlijk flikt hij dit vaker…