Ik krijg regelmatig een reclame op social media van surprise me. Dat kan blijkbaar ook met de auto. Misschien is dat wat minder duur. Weet je alleen niet waar je naartoe gaat.
Ja zoiets lijkt me ook wel heel leuk om nog eens te doen! Maar liever niet in mān eentje denk ik. Ben in best wel wat steden geweest die ik heel leuk vond maar waar ik me 's avonds op straat toch niet helemaal prettig gevoeld had als ik alleen was geweest, dus dat gok ik toch liever niet
Groningen!
Ik had pizza besteld bij papa john met vegan worst en was echt helemaal gelukkig daarmee, bellen ze net dat de worst op is
En nu heb ik een saaie kutpizza maar heb ik wel 1 euro extra betaald voor NIKS. Ik zwelg in zelfmedelijden en mān vriend erkent mijn verdriet niet. Wat een kutdag. Had net zo goed zelf kunnen koken, dan ben ik tenminste voorbereid op de teleurstelling.
Ik ben dinsdag 12 jaar samen met mijn vriend en nu gaan we morgen een nachtje naar Leeuwarden. Want we zijn overal inmiddels wel geweest, behalve Friesland
Iemand tips? Wat mogen we echt niet overslaan?
Zo goed als geen een vriendin of mijn vriend heeft aandacht besteedt aan dat mijn oma overleden is, ondanks dat ik heb aangegeven er meer mee bezig te zijn dan ik dacht. Morgen is de uitvaart, kon het zelf verkondigen aan mijn vriend want hij heeft er nog niet eens naar gevraagd. Laat staan dat iemand vraagt hoe het met mij is. En ondanks dat mijn band met mijn oma niet super was de laatste jaren, vind ik het toch niet erg leuk dat niemand even interesse toont⦠Ik heb er namelijk wel last van, meer dan ik dacht. Maar misschien nog meer van het feit dat niemand even vraagt hoe het met mij is.
Jongens ik krijg zoveel complimentjes van mn dans leraren. Ik zou als ik jullie was mij nu al inhuren voordat ik straks overboekt ben.
Sterkte morgenā:heart:
Love deze realness!!!
Is er geen mogelijkheid om er een coupon uit te slepen?
Ah wat rot zeg, dat is echt niet aardig tuurlijk zit je ermee. Misschien even zelf aangeven dat je wil praten? Vind wel dat het vanuit hun mag komen, maar als je je zelf daardoor beter voelt moet je daar misschein even overheen stappen
Begrijpelijk dat je je zo voelt. Heel veel sterkte nog
Wat stom, sterkte morgen!
Jullie zijn lief
Ik had nog een klein stukje witte chocolade met framboos overgelaten en ik wilde het net gaan pakken en het is weg?? mān vriend zegt het niet gegeten te hebben. Ben zo gefrustreerd nu
Ik heb vandaag sexuele heup bewegingen geleerd dus komt helemaal goed.
ā
Kut deuntje op Arnhem station voor de duitse trein. Alsof het nieuws begint.
Iemand eet iets in de trein met een sterke geur. Word er een beetje misselijk van
Ik ben de komende weken een aantal weekenden weg, dus als je voor Kopenhagen kiest kan je misschien in mijn studio blijven als je wilt!
Ah wat een lief aanbod! Ik moet nog even kijken hoe en wat en wanneer, maar mocht het Kopenhagen worden binnenkort zal ik je even pbāen als dat oke is