Wat je even kwijt wil #33

Ik ga op vakantie naar het gardameer. Heb er echt zin in!

#echtenederlander

11 likes

Ja tuurlijk!

1 like

Ah echt leuk!

1 like

Oke ik moet dit even ergens kwijt: ik zit in de trein en zie de jongen schuin tegenover me al heel de tijd naar me kijken via zn mobiel scherm en ineens zie ik dat ie zn piemel uit zn broek heeft. Ik schrok me rot. Ben in een andere coupe gaan zitten omg wat een weirdo

Zou je geen melding kunnen maken bij de conducteur hiervan?

Zo vies en ongepast van hem, iew

1 like

Huh? Wt actual f. Waren jullie met z’n tweeĆ«n? Is er niet een conducteur in de buurt die je op de hoogte kan stellen?

@Kerselaar @Banananana nee we waren zeker niet alleen. Heel de coupe zat vol… alleen zaten wij achterin dus kon alleen ik het zien. Heb ook nog geen conducteur gezien… heeeele vreemde actie

1 like

Ik ook in de zomer. Ben Belgische trouwens. Is dit een typische bestemming voor Nederlanders?

1 like

Als je hardop iets gezegd had stond ie mooi voor lul (ha ha)

4 likes

:face_with_raised_eyebrow: omfg

Snap ook niet echt wat zo n jongen nou denkt. Denkt hij nou werkelijk dat ik dit dan aantrekkelijk vind en vanavond met hem mee ga :joy:

1 like

Ik ga zo even de conducteur aanspreken! Moet ik inderdaad doen dit is echt niet normaal

7 likes

Ik denk dat hij er vooral op kickt om jou in een benarde positie te brengen. Niet okĆ©, en waarschijnlijk flikt hij dit vaker… :triumph:

1 like

Ja dat denk ik ook. Echt een idioot, gatverdamme

Denk niet dat ze dat weet? Zou wel echt fucked up zijn. Maar dat is de situatie sowieso al wtf denkt hij.

Ik zie nu voor het eerst holland belgie op tv. En de co- presentator van Art ziet eruit alsof het zijn kleine broertje is

Ik was niet alert en adrem genoeg, bedacht me pas later dat ik er natuurlijk wel voor had betaald. Maar heb couponny van 10% gekregen. Not much maar toch

Nou de keren dat ik zijn kant op keek zag ik alleen dat hij naar me keek via het spiegelbeels van zn scherm maar die stond uit gelukkig, denk (/hoop) het dus niet

Beetje, merk dat ik dat best lastig vind…

Wat vervelend, veel sterkte! :heart:

1 like