Wat je even kwijt wil #33

Ik heb koortsuitslag en ik voel me echt klote dat ik morgen zo naar het werk moet. Terwijl het niet supererg is, maar toch. Ik voel me dan zo ongemakkelijk.

Wtf. Idd zoals al genoemd spoorhandhaving of de conducteur aanspreken. Wat bezielt zo iemand :persevere:

1 like

Dafuq kijk ik naar op npo1? Iets met een groep ‘mooie vrouwen’ en een groep ‘gewone vrouwen’ die in een vak zitten. Waarom wil je hieraan meedoen ook. En het is ook niet alsof we niet al genoeg experimenten op dit vlak hebben? Het onderscheid tussen de ‘mooie’ en ‘gewone’ vrouwen vind ik ook vrij minimaal eigenlijk. Allemaal gewone vrouwen alleen de mooie vrouwen hebben meer makeup op over het algemeen.

3 likes

Ja jezus, ik dacht het ook al. Hoe lullig dit! Ik zou echt weigeren om mee te doen, in welk vak je dan ook zit.

1 like

M’n schoonmoeder nog geen 6 maanden geleden dus je mag me altijd berichten :hugs:

1 like

Nou fantastisch nu staan mijn vriend en ik ook weer eens voor de 56e keer op uit elkaar gaan. Gvd. Ik heb gewoon een arm om mijn schouder nodig, ben ik nou zo veeleisend

Ja ik was ook helemaal verbaasd. Wat is dit voor iets idioots?

Ah hee :heart::heart::heart: Wat rot allemaal, zeker niet veeleisend hoor (naar je vriendinnen noch je vriend)

@anon66313343 @Vloeistof @Zemraluani @Eddie
Oke haha ligt niet aan mij dus. Echt fokking domme experimenten ook. Zijn mooie vrouwen nog wel aardig? Lekker empirisch bewijs allemaal hoor :thumbsup: Ik kon het niet meer aan en ben geswitcht naar darts. Kijk liever naar ‘mooie mannen’.

5 likes

Dit was precies wat ik ook dacht!! Hoe duidelijk de buik ook is, ik zou er nooit over beginnen als de vrouw het er zelf niet over heeft gehad

4 likes

Door @monkeyslut ben ik vandaag ook gaan puzzelen, maar nu liet ik net een beetje water vallen en vielen er zo 10 stukjes uit elkaar :frowning: wil ze morgen wel lijmen, maar wordt natuurlijk nooit meer zo mooi.

@anon66313343 Duidelijk weer een experiment bedacht door mannen. Alle vrouwen, mooi, gewoon en lelijk, weten dat het aardige ding hier om te doen is je bek houden en pas als iemand zelf aankondigt over 2 dagen te zijn uitgerekend blij verrast te reageren. Maarja die mannen die dit bedachten vinden het vast ook heel aardig als je over haar buik zou aaien als teken van interesse. Maar goed wat weet ik ervan, ik ben waarschijnlijk gewoon een zure, gewone vrouw die jaloers is dat ze niet bij de mooie vrouwen zit.

5 likes

ik heb juist 't idee dat het hele idee achter 't programma is om de belachelijkheid van dit soort onderzoek/categorisering uit te lichten

maar of ze daar nou in slagen betwijfel ik sterk

:kissing_heart:
Heel veel sterkte morgen.
Is je vriend er morgen bij?

Het was Heidi

Bafta’s, love Graham Norton (maar ik mis Stephen Fry)

Haha really? Dat komt dan niet echt lekker over idd

Eerder die andere kale. Heb gisteren een fort gebouwd toen ik die reep at :weary:

Een van mijn katten is gek op witte chocolade of milka oreo

Ik lig in mijn warme, net opgemaakte bed maar ik moet plassen :weary: