Heb ik gedaan! Nu afwachten op antwoord. Maar ik weet uit ervaring dat de uni geen fan is van afstappen van de bureaucratie en een keer ergens een uitzondering voor maken. Maar hoop dat ik het nog kan fixen!
Je rhesusfactor is gewoon een ‘soort’ bloedgroep
Ohh gefeliciteerd wat leuk, benieuwd welk huisje je hebt. Ik kom wel langs
Ohjeej misschien ga ik met valentijn naar een bachatta feest… heeft iemand nog tips om niet zwanger te raken. Ik vraag het voor een vriend.
Ohja ik vind dat altijd wel lekker (mits een lekkere geur dan haha). Bij ons in de winkel hadden we ook zo’n parfum en dan kwamen heel af en toe mensen naar ons toe van ‘waahh wat is dit, kan niet ademen’. Vaak spraken we dan af dat iemand een keer net na openingstijd kon komen zodat we de geurmachine uit konden laten tot diegene geweest was. Misschien een tip als je ergens toch graag wil winkelen (en ze hebben niet een online shop ofzo)
Draag deze.
Beste anticonceptiemiddel.
Heeft iemand tips voor lekvrije lunchbakjes/potjes om soep of yoghurt mee te nemen naar het werk?
Ik kreeg het in de vijfde of zesde klas bij geschiedenis (6/7 jaar geleden) en mijn zusje nu ook, maar niet heel uitgebreid.
Een beker met een draaidop! Niks met een dekseltje nemen want dat is vragen om problemen hahaha.
Ik vind de lunchpot van Mepal erg fijn!
Haha toevallig? Vriendin heeft daar ook op gereageerd.
Het zijn (net als het A/B/0) moleculen op de buitenkant van je bloedcellen! Stiekem zijn er daar honderden van en dus ook honderden soorten bloedgroepen haha, maar meestal zijn ze niet zo relevant
Ah, in mijn ervaring kunnen studieadviseurs juist goed meekijken naar vakken, planningen en ook naar andere jaren. Maar zal per uni en studie verschillen!
@HAPPY.CHERRIE Alles van Sistema (Blokker, AH, Intratuin)
Wat vinden wij van Adriaan van Dis?
Ik zou meer van hem genieten als ik hem op afspeelsnelheid 1.5 kon afspelen.
Het duurt zo ontzettend lang voor zijn zinnen afgelopen zijn.
De Britse worden nu al uitgezonden!
Sistema bakjes!
Sistema inderdaad en de glazen bakjes van IKEA hebben echt een supergoeie seal!
Ben op mn werk en we krijgen de hele tijd een alarm binnen van een overleden bewoner
Ik ben voetbalvrouwen opnieuw aan het kijken op Videoland, jezus wat is dat slecht