Moest de ontknoping van De Slimste nog kijken, wist de uitslag natuurlijk wel maar alsnog stom zeg
Oh gekke zin. Ik heb vanavond november vrijwel dagelijks reacties op ‘iets’. Ik vind het heel irritant. Jij een idee waar je op reageert?
Jezus wat ontzettend kut dit. Word gewoon plaatsvervangend boos over die waanzin waar jullie inzitten
Ik heb ooit eens een krasjestest gehad en daar kwamen graspollen uit. Maar ik denk dat er wel meer is dan dat, geen idee alleen wat. Zolang ik de tabletjes en neusspray neem heb ik meestal nauwelijks ergens last van. Alleen in het voorjaar meer.
Maar heb jij last door de tabletten heen of is het nu eindelijk afgelopen?
Oh gelukkig dat het voldoende werkt. Ik vind het irritant, ben al heel mijn leven voor vrijwel alles waar ze op testen allergisch maar het is nu ineens zoveel erger geworden.
Ik krijg een vast contract me happy
Dankjewel, lief! De operatie staat voor dinsdag of woensdag. Blijkbaar weten ze nog steeds niet precies wanneer? Ga er morgenochtend dus nog heen. Hij is er wel ok onder, vindt het spannend maar is er ‘klaar’ voor!
Ohh dan maakt ze nog kans haha
De kandidaten van het nieuwe seizoen van Blind Getrouwd zijn bekendgemaakt, jeeeej https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-bruiden-en-bruidegoms-wagen-dit-jaar-hun-geluk-in-blind-getrouwd~a9de9b07/
Wat een ontzettend heftig weekend heb je achter de rug joh… heel veel sterkte en virtuele knuffels Ik duim dat alles goed gaat komen.
Dankje🥰
Ahh gelukkig was het vals alarm! Dat soort momenten zijn gewoon zo kut altijd. En ohh god middelbare scholieren in de supermarkt zijn al helemaal vreselijk. Gewapend met blikjes redbull frikadel broodjes en een tussenuur. Het lijkt dan net of ze in hun ‘final form’ zitten
Ik haat het als mensen je appen waar je niet op wilt reageren en je dan soort van verbannen wordt uit je eigen app.
ik wil niet trouwen maar als je me ten huwelijk vraagt dmv een ring met een zwarte opaal wil ik wel
Wilde iedereen nog even bedanken voor alle superlieve berichtjes Doet me zo goed!
Ik ben zaterdag jarig en heb besloten dat ik er een hele cheatweek van ga houden. Zit nu lekker aan de chips omnomnom. Soms moet je ook gewoon even genieten.
Hoe verantwoord is het om je hondje alleen de regen in te sturen voor zijn laatste plas? Ik wil naar bed maar het stortregent hier al 2 uur