Waarom heb ik 's avonds laat (of 's nachts) altijd zin in eten wat ik niet in huis heb.
Deze opzetten en het hondje is good to go
Echt bizar dat mensen €600!!! durven te vragen voor een paar wenkbrauwen. Zijn ze gek geworden? Het lijken wel steeds meer Amerika te worden hier. Vraag me af of er mensen dat daadwerkelijk voor gaan betalen.
Net terug van een proeflesje yoga. Deed het altijd in mijn vorige woonplaats en sinds ik een jaar geleden hierheen ben verhuisd heb ik het altijd weer willen doen. Ken in deze plaats zo goed als niemand dus het voelde als een grote stap, maar heb het gedaan en het voelt goed
Ik heb net de laatste aflevering van the good place gekeken, maar snap de laatste scène denk ik niet. Kan iemand het me uitleggen in spoiler of PB? Voelt een beetje als een anticlimax nu na al die seizoenen dat ik het einde niet snap. Of…
Samenvatting
Of was die jongen met rood haar de reïncarnatie van Eleonor?
Eet- en gewichtgerelateerd
Ik voel me echt even zo dik, bah, ik zie echt alleen maar ‘dik’ als ik in de spiegel kijk. Vooral dikke armen, dikke nek. Ben 2-3 kilo aangekomen de afgelopen maanden en net of dit de druppel is, opeens zie ik niks meer behalve vet.
Ik MOET hier nu echt iets aan gaan doen. Vijftien kilo geleden zat ik ZO veel beter in mijn vel. Nu ben ik me zo overbewust van mezelf. En voel ik me ook gewoon beroerder. Fysiek en mentaal. Hoe kan het zó moeilijk zijn om gezond te eten, niet toe te geven aan suiker- en vetcravings en gewoon te blijven bewegen? Zelfs met het positieve resultaat in mijn gedachten lukt het me nog niet één dag. Ik voel echt effe walging.
Bewust in wjekw, omdat ik het even kwijt wil, en niet in strak in je zwempak omdat ik even geen tips hoef.
Haha en het grappige is dat dit ook nog het juiste hondenras is van mijn hond
Maar het regende even iets minder hard, snel naar buiten met paraplu en hond plaste binnen 5 sec Nu dus in bed!
Omg, perfect! Zulke honden zijn super slim toch? Altijd fijn als hij/zij gewoon meewerkt haha
Blehh ik voel me trouwens zo slecht. Ben snipverkouden, oren dicht, neus dicht, jeuk overal, hoesten. Wil een paracetemol maar nergens te vinden in dit huis (woon even tijdelijk bij mijn ouders). Wel een halve apotheek met allemaal andere dingen, maar een simpele paracetemol. Ho maar
En mijn ouders zijn bridgen dus kan ze niet bereiken
Update: ze zaten in een pot op de aanrecht
Ik ben morgen lekker vrij en ik ga eindelijk naar de kapper. Maar eerst uitslapen
Ja klopt! Luistert echt heel goed
Even geleden dat ik het gekeken heb maar
Samenvatting
De mensen die door de deur gaan, komen terug op aarde als die soort van zwevende lichtjes, en daar inspireren ze mensen om goede dingen te doen (die man wou die brief voor Michael weggooien, maar toen werd hij ‘geraakt’(?? niet het juiste woord maar ok) door zo’n lichtje en toen besloot hij toch om hem aan Michael te geven in plaats van hem weg te gooien). De mensen uit de Good Place inspireren dus mensen zodat die hopelijk ook weer in de Good Place kunnen komen
Blijkbaar waren wij niet de enigen die erover vielen
1 of 2 keer per jaar ben ik bang dat er een veenmol in mijn kamer zit. En vandaag is het weer zover
Oh thanks!! Dat had ik er helemaal niet uitgehaald… Zo is het wel mooi rond inderdaad. Met deze wetenschap de laatste 5 minuten nog eens kijken.
Ik heb ijskoude voeten en kan daardoor niet slapen
Lang geleden dat ik de hele nacht wakker lag van de stress, maar het is weer eens zover
Wow ik heb ineens een titel wat cool!!
Is het alweer weekend?
Ben nu alweer klaar met mijn werkweek.
Zo moe nog en slaap slecht…
Nu ik de vorige week vooral thuis had gewerkt moet ik ontzettend wennen om weer elke dag zo vroeg naar buiten te gaan. En dan vooral de voorbereidende stappen. Eten maken en aankleden.