Heb zo eng gedroomd vannacht dat ik me er nog naar om voel
Gadver, 3 weken geleden al ziek gemeld. Nu heb ik weer zoān schrale keel. Mn moeder is ook echt sinds begin december zoān beetje al op en af bezig.
Iemand nog tips wat ik kan halen voor zoān irritante schrale keel met veel slikken? Heb gewoon afspraken vandaag.
Verwissel snel voor deze
Step right up walk away from this really awful day
Fuck this crazy world Iām living in
If life sucks everything is
Iām dying for my sins
Loop het perron op en betrap me erop dat ik m ook aan t zingen ben aaah.
Now come on!!!
Hoor net in het nieuws dat in Belgiƫ het eerste geval van Carona virus is bekend, gaat lekkerrr
Gister rotnieuws, hele nacht nachtmerries en nu hoofdpijn. Dit is niet mijn week tot nu toe.
Ik begin vandaag met mān laatste echte stage en de leerkracht is een half uur te laat al
Ik begin vandaag ook aan mijn laatste stage in het onderwijs en mijn begeleider is er ook nog niet.
Volgens mij moet ik ook nog ergens mij online voorstellen maar dat vind ik altijd zo moeilijk. āHallo ik ben Helvegen, en alle keuzes die ik in het leven heb gemaakt zijn volkomen ondoordacht. Ik heb gisteren vegetarische Turkse pizzaās ontdekt en vanavond ga ik mij daar weer ziek aan eten.ā
Ze hebben een soort bananenstad gebouwd met allemaal gebouwen met bananen erop. Dat vind ik wel een goed teken.
Succes vandaag!
Jij ook! en nu wil ik een banaan.
Omg het is weer zover. Ben ergens koffie halen en toen ik binnenkwam zei die man ā kleine cappuccino to go toch?ā
Hier ben ik echt iedere dag bang voor
Ik ben al sinds 8 uur weer wakker na een slechte nacht en ik heb zoveel hoofdpijn dat ik voorlopig niet eens uit bed wil
Blijkbaar vind mijn ābeste vriendinā het geeneens nodig om me te vertellen dat haar opa (die ik ook kende) is gestorven. Dat moet ik via de krant vernemen. En tuurlijk snap ik dat je geen zin hebt om iedereen te appen. Maar het is blijkbaar al een paar dagen geleden gebeurd. En op fb reageert ze op anderen en tagt ze wel anderen bij random berichten. Ben echt gewoon lucht dus
Vul je dat voor haar in of heeft ze dat gezegd. Wie weet heeft ze juist veel mensen geapot en weet ze niet meer tegen wie ze wat heeft gezegd. En ze is natuurlijk ook bezig met haar eigen verdriet. Ik zou niet gaan zitten wachten op haar apphe maar gewoon appen dat je het in de krant hebt gelezen en dat je haar sterkte wenst enzo.
Ik heb een paar mensen laten weten dat mijn oma was overleden, want die vroegen hoe het op dat moment met mij ging, maar heb er ook verder niet echt mee āte koop gelopenā. Mensen kwamen er vanzelf wel achter dacht ik maar. Heb het met mijn moeder niet eens iedereen verteld en dat begrepen vrienden ook, mensen zeggen het vanzelf wel tegen elkaar en dan weet alsnog iedereen het wel.
Nee ik vul niks voor haar in. Maar dit speelt al langer. Ik moet telkens alles viavia vernemen. Ik word nergens mee naar toe gevraagd. Er wordt amper op mij gereageerd. Alle dingen die wij eigenlijk altijd samen doen doet ze plots met iemand anders (en ook dat moet ik via fb vernemen). Ook dingen die wij al jaren als een soort traditie doen. En nu dus ook dit. En uiteraard mag ze zelf weten met wie ze afspreekt en wat en met wie ze doet maar ik vind het best gemeen dat je tegen mij zegt niet te kunnen om wat voor reden dan ook en vervolgens zie ik op fb dat ze dus met die nieuwe vriendin wel exact dat heeft gedaan als wat wij zouden doenā¦
Ik heb haar al een paar uur geleden geappt maar dat negeert ze ook want ze is wel een aantal keer online geweest en ze tagt ook anderen op fb in van die blije ātag je vriend blabla blablaā posts.
@anon94840299 ik draai niks zodat ik een slachtoffer ben hoor. Maar wij kwamen tot een paar jaar geleden (hij zat de laatste jaren in een gesloten instelling) heel vaak bij haar opa en oma dus dat vind ik wel raar en zijn overlijden maakt mij ook verdrietig. En zoals ik hierboven al zeg speelt er wel meer. Misschien komt die ene post inderdaad een beetje krom over maar zo bedoel ik het absoluut niet. In combinatie met al de rest komt het voor mij over alsof ik geeneens nog besta. Dat gevoel had ik overigens al voor dat haar opa stierf maar wordt nu een beetje bevestigd⦠en nogmaals tuurlijk snap ik dat ze verdrietig is en geen zin heeft om iedereen te appen maar waarom dan wel anderen en mij gewoon negeren. Dat laatste doet ze overigens al sinds meer dan een week zonder verdere aanleiding. En zo zijn er meer dingen. Sinds ze samenwoont wil ze niet meer bij mij thuis komen want ik woon nog thuis. Zelfs als ik alleen thuis ben wil ze dat niet terwijl we eerst de deur bij elkaar plat liepen ookal woonden we beiden thuis. En zo gaat het nog wel even door
Zal een kaarsje voor je branden in de Mariakapel
Ik begrijp je wel. Lijkt me ook niet fijn om niet te horen dat iemand die je goed hebt gekend is overleden.