Wat je even kwijt wil #33

Ik zag gisteren zo iets naars op Facebook. Zo’n gast die een hap uit een levend beest (volgens mij een rat oid) nam uit zijn hoofd en toen ging opeten. Wat bezielt je. Ik hoop echt dat hij zo keihard wordt gestraft vieze smerige gore klootzak. Heb echt zin om stenen naar z’n kop te gooien. Heb het ook direct gerapporteerd.

Ik snap je gevoel. Uit je andere bericht laat je goed merken dat er al eerder dingen zijn voorgevallen.
Je verwachtte van haar dat ze met zulk nieuws persoonlijk naar je toe zou komen. Aangezien ze dat niet heeft gedaan, heeft zij andere verwachtingen dan jij.

1 like

Snap je gevoel ook hoor. Dit lijkt me inderdaad niet het moment om conclusies te trekken en ernaar te handelen want dat kán niet positief uitpakken voor jou. Nu zou ik je trots inslikken en alleen laten blijken dat je er voor haar zou zijn. maar ik snap dat het voor jou op de hoop van tekenen komt dat jullie vriendschap anders is dan vroeger / dan je had gedacht en dat je op basis van het geheel die conclusie trekt vind ik niet gek.

2 likes

Studenten: : ‘Kijken wie er kan mollen.’ ‘Dit is een molactie,
Ik: Kijken jullie ook WIDM? Nee, hahaha we vonden het gewoon leuk om zo te praten. En dat bedoelen ze niet sarcastisch. :joy:

2 likes

Ik vind het zo geweldig hoe we elkaar versterken op dit forum.

Ik stond er vroeger nooit bij stil maar m’n vriend zei laatst dat hij best jaloers was op zo’n actieve online community; hoe ik vragen over eender wat kan posten en er behulpzame antwoorden gegeven worden.

Prachtig om te zien hoe we van het EGF als voornamelijk pubers tot zo’n hechte community sterke vrouwen gegroeid zijn.

Applausje voor jullie girls (en M/X) ! :clap:t3:

64 likes

Echt he. Ik post maar met vlagen actief maar haal wel vaak goed advies en tips van het forum, en als we thuis een beslissing moeten maken over een grote aankoop oid zegt m’n vriend altijd “vraag het anders even aan de meiden”.

34 likes

Ik ben nu al twee weken zo ontzettend verkouden. Niet een snotneus maar gewoon helemaal vol. Ik kan/wil soms niet praten omdat het me zo veel moeite kost. En net moest ik iets regelen aan de telefoon. Ik heb al een vrij monotone stem van mezelf en dan dat nasale van de verkoudheid. Ik heb 3 keer mijn naam moeten spellen. Ik schreeuwde zowat door de telefoon. Die vrouw dacht ook echt dat ik doodziek was en wenste me beterschap.

@monkeyslut dat laatste vraag ik me ook af. Maar als we elkaar in het echt zien dan is het dus precies weer als vroeger. Dan hebben we urenlange gesprekken over vanalles of juist niks of we lachen tot huilen toe. Het is zo raar dat het dan juist wel kei leuk is maar het op andere momenten wanneer we elkaar dus niet face to face zien is het echt 180 graden de andere kant op gedraaid. Dus dat voelt voor mij of het er wél nog is maar toch ook weer niet? En de smoesjes dat mijn leven heel anders is vind ik ook gewoon gemeen. Ik probeer heel hard en ik had ook gewoon graag een ander leven gehad, maar dat heb ik niet en ik kan dat in die zin niet veranderen. Het leven van haar nieuwe vriendin met wie ze alles lijkt te doen is nog veel anders en staat nog meer van dat van haar af en dat levert blijkbaar geen problemen op…
Vind het echt heel moeilijk want als ik haar dus niet meer zou zien dan kom ik vrijwel nooit meer buiten. Ookal doe ik nu ook heel veel alleen maar toch…

@anon94840299 oh nee ik was zeker niet van plan om haar hierin verwijten te maken hoor. Althans zeker niet op dit moment. Ga denk ik zometeen nog maar een kaartje halen en die naar haar ouders/familie sturen…

Haha ja wie had dat kunnen denken tijdens de eerste dagen van ellegirlforum waarop je keihard gepest werd als je afweek en mensen echt hun best deden zo onaardig mogelijk te zijn.

4 likes

Dan zit er denk ik niets anders op dan je daarbij neer te leggen? (Ik bedoel dit niet cru!)

Sommige vriendschappen worden anders. Zij is bij jou misschien meer top of mind als ik het zo lees dan andersom. Dat kan door de jaren heen gebeuren toch? Maar alsnog waardevol dat als je elkaar ziet, je het wel leuk kunt hebben!

Zo’n vriendschappen heb ik ook, mensen die ik vrijwel nooit app/spreek maar 1 of 2x per jaar zie en dan is het alsof je nog dagelijks met elkaar in de klas zit.

Maar accepteren dat ‘dit’ nog over is, dat kan misschien wel lastig zijn.

1 like

Bleh heb mezelf ziek gemeld. Super veel keelpijn en koortsig. Op zich wel enigszins trots dat ik dit heb gedaan. Normaal ploeter ik altijd nog even door.

Ik wilde een videoland account aanmaken, om 14 dagen gratis te kijken. Maar dat lukt dus niet omdat ze zien dat ik al eens een account heb gehad, ondanks een ander mailadres…

Ja daar heb je ook wel gelijk in (@Rockabye ook), maar ik vind het dan wel weer zo dubbel dat het juist wel heel leuk is als we elkaar zien. Dat wil ik van de ene kant ook niet kwijt.
En nja blijkbaar is die nieuwe vriendin van haar leuker ofzo dan ik ben. Kan natuurlijk. Maar blijft kut. Want zo ben ik steeds vrienden kwiit geraakt, steeds leerden mensen anderen kennen en plots zagen ze mij niet meer staan ookal deelden we daarvoor juist zo ongeveer iedere scheet en nu dreigt dus ook de laatst vriendschap op te raken. Liefst zou ik er ook gewoon met haar over willen hebben. Hoe zij het beleeft, want ik kan me ook voorstellen dat het voor haar anders is of dat zij het geeneens door heeft misschien? Al heb ik wat betreft die opmerkingen van haar kant over mijn leven wel vaak aangegeven wat het met me doet. Maargoed daar is het nu sowieso het moment niet voor. Al weet ik ook niet of het daar überhaupt ooit het moment voor is want ja het blijft rot en het wordt er ook niet beter op omdat ik daarnaast sowieso al in de knoop zit met mezelf.

Waar ergens?

Ik ben laatst met een vriendin naar een “doe” museum geweest. Kan ook heel leuk zijn!

Ik ga over een maand starten met een traineeship voor mijn droombaan en ik kan het echt nog niet beseffen. Vorige week afgestudeerd en net een belletje krijgen dat het allemaal doorgaat. Vind het echt dood dood dood eng.

39 likes

Oh wat fijn :partying_face:
Hij was al voor oud&nieuw weg toch? Is hij veel gewicht kwijt?

Waar ik ben geweest heet mind mystery en ligt in het noorden van Limburg. Mocht je interesse hebben en wat verder willen reizen

1 like

Ik ben aan het kijken naar een NS Flex abonnement met dal voordeel abonnement. Heeft iemand hier daar ervaring mee? Ik ben wel benieuwd of het echt zo fijn is als het lijkt (voordat ik weer een implus aankoop doe en ergens aan vastzit waar ik niks aan heb haha).

Waslijst vragen

Werkt het inchecken/uitchecken altijd goed zonder ‘gedoe’ omdat er geen saldo op staat? Gaat het goed met de facturen (wanneer worden ze afgeschreven, kloppen ze altijd)? Gaat het reizen met ander ov dan de trein (ov fiets/bus) ook goed? En wanneer je je abbo op ‘zonder abonnement’ zet en een maand niet reist wordt er dus ook echt niets afgeschreven? Kan bij dalvoordeel ook iemand anders met korting meereizen of kan dat alleen bij de vrij abonnementen?

oh nee, mijn studie/huisgenoten zijn echt weer drama. Eentje heeft een epistel geschreven over hoe ‘the sinful nature of humankind is visible in the lack of cleaning in this house’ en een ander zegt dat hij tegen feminisme is en alleen maar naar godvruchtige vrouwen luistert.
Pfffffffffffffffff

3 likes

Ik ben mega ziek, meld mij nooit ziek voor mijn zzp klanten en ik liet vanmiddag doorschemeren aan een klant dat ik ziek was. Krijg ik; oké dat moet dan maar he

:pensive:

‘Mijn assistent’ omg mijn droom dat ik deze woorden ooit mag uitspreken.

9 likes