Wat zijn godvruchtige vrouwen? Klinkt iig als een idioot
Ahhh wat geweldig! Lekker van genieten
We mogen het eindelijk vertellen! De presenters van onze GXR groepslessen hebben een coole video opgenomen samen met Mufasa. Je kent 'm vast wel, die man die naast een rijdende auto danst? Speciaal voor Basic-Fit leden hebben we een virtuele les opgenomen met Mufasa (en Larz) die te volgen is op GXR On-Demand.
Lol basic fit
Ik dacht dat ik vanmiddag naar de kapper ging dus ik zit al heel de dag met vettig haar op school, is mn afspraak pas volgende week.
Eigenlijk gaat alles goed bij mij! Ik heb zo’n flex abbo waarbij je in het weekend en in de daluren met korting reist. Dat kost 5 euro per maand. Die 5 euro wordt dus altijd afgeschreven, plus de kosten die je die maand maakt. Je krijg altijd een mail van NS dat de afschrijving eraan komt en je kan in de app je reizen bekijken. Tot nu toe ben ik elk poortje in en uit gekomen haha.
hahaha ‘the sinful nature of humankind is visible in the lack of cleaning in this house’ vind ik wel low key briljant. Ik ga deze onthouden en ik hoop dat ik een situatie tegen kom waarin ik m kan gebruiken.
Het was een troep. Dus ik begon met opruimen, maar nu is het een nog groter bende. Ik overzie het vandaag niet.
Ik heb een katten drinkfontein gekocht voor mijn vogel zodat ze daarin kan badderen! Kan niet wachten tot die binnen is
Ben kapot, eigen schuld want gisteren veel te laat gaan slapen. Heb een auto rit van 5 uur erop zitten (heen en terug) en zit nu al 10 minuten in de auto op de oprit te wachten. Terwijl het echt maar 4 meter ofzo naar de deur is, dat het kei hard regent helpt ook niet mee
Ik heb zelf altijd voordeel, dat is 40% in de daluren en 20% in de spits. In- en uitchecken gaat altijd prima, staat gewoon ‘reizen op saldo’ oid als je incheckt. Ook bussen/metro’s/trams/fietsenstallingen in verschillende steden nog nooit gedoe mee gehad. Factuur klopt ook altijd, je kan alles makkelijk inzien via je account en je krijgt netjes een mailtje dat je factuur eraan komt. Via de NS app kan je ook snel zien wat je kosten tot dat moment zijn. Meereizen weet ik niet zeker voor dal voordeel, met het abonnement dat ik heb kan het wel. Zou wel op de site moeten staan denk ik? Abonnement op pauze zetten heb ik nog nooit geprobeerd.
Volgens mij is de Appie bezorger verdwaald. Heb al 5 minuten geleden de deur beneden opengedaan. Gebeurt hier wel vaker, maar duurt nu wel heel lang
Mijn zusje had iets niet gekregen van Ali en toen moest ze dat bewijzen
-aangepast door moderator-
edit foto
Ze kreeg nog haar geld terug ook
Hahaha ja mooi, dit is al een bekende meme
Oh dat wist ik niet! Ben benieuwd of zij dat weet Kleine meme dief.
…vertel me meer over die vegetarische Turkse pizza’s
Oh ok, sorry! Ik had alle kenmerkende onderdelen vermoffeld en dat is meestal genoeg op andere fora, my bad.
Mijn vriend en ik gaan vrijdag een samenlevingscontract tekenen. Nu heeft ie tegen zijn ouders gezegd dat we “een soort van gaan trouwen“ (wel met: het is een samenlevingscontract erachter). Wat ik al mega cute vind. Nu zijn zijn ouders helemaal lyrisch en in de wolken en ik vind hun enthousiastme zo fijn dat ik helemaal hyped ben.
Deze zijn gewoon van de appie haha. Smaken niet perfect als the real deal bij de lokale Turk maar voor nu goed genoeg.
Ik kan in mijn samsung note app gebeuren ook vakjes voor mn to do dingen zetten. Die hele app staat vol met lijstjes haha. Miss heeft apole dat ook.