Wat je even kwijt wil #33

Oh haha shitty! Dan opzoek naar een nieuwe app

Haha boeie joh, lekker aandikken. Fake it till you make it!

1 like

oh nice, ik ga ze zoeken !

Ow wat fijn!!!

Je mag altijd bij deze feminist op de bank crashen als je het niet meer trekt want dit klinkt echt verschrikkelijk

1 like

Omg yes mijn roosterprobleem is opgelost!! Hulde aan de super coulante docent van het andere vak, die me ā€œbij hoge uitzonderingā€ laat aansluiten bij de andere werkgroep. Kan wel huilen van opluchting :sob:

52 likes

Hij zit ook in filmpjes van Dylan Haegens!

1 like

Woon je in Belgiƫ?

Ik heb gisteren drie Bossche bollen gehaald bij Jan de Groot. Twee voor mezelf en ƩƩn voor mijn vriend. Want ik ken geen mate en hij wel en neemt altijd maar een halve per keer. Dus ik denk: score, twee dagen een hele bol pour moi. Neemt ā€˜ie gisteren toch een hele en moet ik vandaag delen :sob::sob::sob:

17 likes

Ik zou hem voor een dag dumpen. Ofnja ik had hem sws allang gedumpt want iemand die maar een helft van een Bosche bol per dag eet vertrouw ik niet.

9 likes

Noooo Wunderlist is juist zo fijn :pensive:

Iemand een tip voor een soortgelijke app?

1 like

Jaaa Wat fijn :two_hearts:

Oh nee dat dan weer niet, helaas!

Kak man.
Ik moet wel zeggen dat ik soms even hier kom voor wat feministische energie

2 likes

Ja! Ik moet zeggen dat ik de eerste leuker vond. Blijft natuurlijk gewoon een slechte typische Nederlandse film

1 like

Ben vlees aan het bereiden in de snelkookpan en stoom mag er nu uit maar kan nog niet aan het idee wennen dat de hoeveelheid rook dat daarbij komt kijken gewoon normaal is…:sweat_smile:

En @Dazed dankjewel, dat is fijn om te horen! Ik ga nog even de website verder uitpluizen en dan durf ik het denk ik wel aan :slightly_smiling_face:

1 like

Jaaaaa ik heb een (huur)huis!!!
Na een jaar in mijn appartementje nu dus een heel huis. Een grote mensen huis. Ogod ik ben een groot mens😯

Jeeeeeej :heart_eyes::heart_eyes::v:t2:

107 likes

Ik kwartier geleden: Poeh ik zit zo vol… Mijn buik doet gewoon pijn
Ik nu: Ik heb eigenlijk wel weer trek…

:sob: :joy:

Gefeliciteerd! :heart:

1 like