Vraag in de mail anders terug of ze inderdaad om de beurt chipjes pakt daar.
Net zei nog een leerling geen apostrof maar appelstof.
Moest net boodschappen naar het hoofdkantoor brengen. Heb ze de hardste avocado’s gegeven en alles neergepleurd zonder in de ijskast te doen.
Ze kopen voor bijna 18.000 euro per jaar lunch voor zichzelf. Vind je het gek dat ze failliet gaan als dat hun uitgaven zijn.
En leerde net ook nog wat Lean is. “Mevrouw weet u wat lean is?” “Je bedoelt die methode voor projectmanagement” Hadden ze het over een drankje.
Haha nja drankje. Ik zou het niet bestellen in de kroeg haha. Het is een drugs gemaakt van hoestsiroop enzo.
Da’s dus nog niet gebeurd! Ze zijn wel weg nu (de onderzoekers) en hebben dus gezien dat dat beest al die tijd niet heeft bewogen. Ze zeiden ook nog dat hij misschien wel ging bewegen nu ze weg waren maar dat dat ook niet waarschijnlijk was haha.
@anon42392789 ben jaloers, bij mij noemen ze dat een komma, met hoge uitzondering een hoge komma. Zou een moord doen voor iets dat lijkt op het woord apostrof
Bijna de helft van de week voorbij
Ja dat vertelde ze mij vervolgens ja maar heel nonchalant.
Ben normaal altijd vrij op woensdag, maar heb deze week de vrije dag naar maandag verplaatst en dat voelt super raar
Nja ze verkopen het niet in de kroeg helaas!
Voordat jullie denken dat ik elke avond lean back hehe. Ik heb de info van mn favo gangster rappers.
Thanks! Ik ga over 2 weken naar krakau en ga deze zeker onthouden!
Haha nee klopt.
Shit ik heb sinds gisteravond zin om te roken maar toen niet gedaan. Nu heb ik er dus nog steeds zin in en mijn enige rokende collega is vandaag op kantoor. En hij zit naast me. Met z’n pakje peuken op tafel. Wil er helemaal niet aan toegeven maar dit helpt niet
Pff, ik heb ontslag genomen maar nu zo weinig motivatie op werk. En zit ook nog eens alleen(maar mensen lopen wel langs en zien dan precies mijn scherm)
Ik heb vanmiddag een eerste date en nu heb ik perongeluk normale koffie gedronken ipv decaf en nu ben ik deze meme
Oooh ik had het verkeerd begrepen, ik dacht dat ze hem al 7 jaar aan het volgen waren (met camera’s of zo) en hij nu eindelijk bewogen had
Mijn mama is vandaag jarig en om het te vieren gaan we met het gezin vanavond lekker uit eten! Zo maar eens een grote bos bloemen voor haar kopen
Willen jullie voor me duimen? Ik heb echt een heek chill huis gevonden maar de bezichting staat gepland op een dag dat ik aan het werk ben. Ga ze opbellen en vragen of het op een ander moment kan.
@grace die tip is wel handig voor m’n reisgenoot, maar ik eet geen hummus die textuur etc is niet aan mij besteed haha
Omg ik had hier laatst een recept van gezien maar was die ellendige naam vergeten en had al gezocht op google maar vond het gerecht niet! En nu dankzij jou weet ik het weer