Wat je even kwijt wil #33

Jaaaaa, althans de Turkse versie daarvan wel eens gehad en die was to die for! Mooi, dan kan ik daar ook wat eten :sunglasses:

1 like

Omg dat is de hemel. Ik heb die ooit gemaakt met het recept van mn libanese kookboek. Kwam er later pas achter dat ik blijkbaar voor 6 personen aan het koken was…

3 likes

Ik heb pauze met drie werklui. Ik werk alleen met vrouwen en nu voel ik me ongemakkelijk. Ik heb ze al koffie aangeboden

Ik dacht van hm best fris hier wel, normaal voel je zo’n muffe hitte. Staat hele ochtend de verwarming al uit :’)

Ik word zo blij van de zon, lekker met het raam open.

1 like

Ik ging vanochtend koffie drinken bij oma en zag dat ze nieuwe kussens op de bank had. Dus ik zei iets van oh oma nieuwe kussens? Mooi hoor. En toen heeft ze twintig minuten vol trots zitten vertellen dat ze van de kringloop zijn en maar 30 cent per stuk waren. Ze zat helemaal te stralen. Ik geniet van die momentjes.

24 likes

Ik zit wederom weer te wachten op een belletje. En ik zit er aan te denken om mn nek te breken zodat ik nooit meer hoef te solliciteren…

3 likes

Verschrikkelijk he, dat wachten op die belletjes! Hoop dat je snel wat nieuws vind!

2 likes

Goeie tip, zit nu ook in mijn hoofd!

3 likes

m’n volledige treincoupĆ© was leeg dus ik ging ff wat goede selfies maken en toen kwam de railcatering binnen

6 likes

Dankje. Heb jij al wat nieuws gevonden?

@Memoria ik zal even een nek breek tutorial voor je opnemen!

1 like

Ik heb geen trap in mijn huis, kun je daar aub rekening mee houden??

1 like

Dit is mss een rare tip, maar ik heb dit serieus vorige week gezien bij een vriendin. We waren borrelen en ze maakte zich klaar om naar huis te fietsen, toen ze ineens een enorme gele spons tevoorschijn haalde. Ze noemt het haar kutspons en ze gaat daar dus op zitten en dan heeft ze geen pijn.

Ik had nog een foto gemaakt omdat ik zo gefascineerd was.

66 likes

Alsof de duivel er mee speelt ben net gebelt en mag zaterdag dagje proef draaien!

44 likes

Kutspons :joy: :joy: hoe vaker ik het in mijn hoofd zeg hoe grappiger het wordt.

3 likes

Een vriendin van mij woont samen (en heeft dus een relatie) met een andere vriend van mij… Hun relatie loopt niet meer zo lekker en ondertussen is zij iemand leuk gaan vinden bij onze werkplek. Vandaag bereikte ze wel beetje haar dieptepunt hoor… Of ik alle wc’s voor haar wou schoonmaken want ze was te misselijk maar ze kon wel vervolgens een dik uur met die jongen op pad om spullen te halen voor daar. Wtf? Maar goed waren ze daar ook niet zo blij mee en ze heeft op haar kop gekregen en ze kwam 10x haar excuses aanbieden bij mij, dat was wel tof maar waar the fuck is ze mee bezig joh.

Ik geloof trouwens best dat iemand te misselijk kan zijn om de wc’s allemaal te doen maar blijf dan lekker thuis als je zo ziek bent… Het kwam echt over als een kutexcuus en dat vond ik niet alleen. Zij krijgt trouwens betaald om de wc’s te doen… Ik niet haha. Maar goed ze voelt zich wel goed lullig erover zei ze net nog voor ze wegging.

1 like

Heeft er iemand veeel verstand van macbooks? Ik kan een air uit 2012 (11 inch) of een pro uit 2013 (13 inch) overnemen, allebei 250 euro. Is dat wat?

Wow, wat een lage prijs, zeker voor een pro?

OkƩ even een vraagje. Wie heeft er voorrang in deze constructie? De auto of het poppetje?

Tussen de weg die er haaks op staat die je er achter ziet liggen ligt ook een fietspad, waar duidelijk met haaientanden is aangegeven dat de auto sowieso voor fietsers moet stoppen. Alleen nu is de vraag: moet de auto ook stoppen voor het poppetje op de stoep?

Die mensen willen er van af omdat ze gaan reizen, maar hij is dus wel al 7 jaar oud