Ik zou eerlijk gezegd niet antwoorden en blokkeren als je hier geen behoefte aan hebt. Of in het Nederlands of Duits sturen sorry ik kan je toch niet helpen.
Al 24u koppijn en niks helpt. Iemand gouden tip? Behalve over een uur al slapen.
Ja was inderdaad aan het denken om hem meteen al te blokkeren, is wel lullig misschien maar heb er echt geen zin in
Stuur gewoon who are you
Excedrin en veel water.
Er staat al zoān 6 jaar een hele lelijke oude foto van mij op internet En ik wil hem offline hebben, maar ik ga niet echt goed om met degene die de site beheert dus ik kan het niet vragen zonder dat het super ongemakkelijk is. Vind het zo stom, want ik heb zelf geen social media dus mensen vinden niks over mij als ze me googlen behalve die lelijke foto.
Ja shit goeie, daar ben ik nu alleen te laat voor. Misschien kan ik het morgen ochtend voor werk nog even halen als het nog steeds zo heftig is.
Aah man ik vind het echt niet erg om te gaan sporten, heb er juist wel zin in. Maar ik heb geen zin om me om te kleden moet ik eerst koud al mijn kleren uit brrrr
Ik ga zo wat drinken met een oud-collega maar ik had echt een baaldag en voel me superasociaal. Heb ook nog geen woord gesproken vandaag. Ken hem ook niet zo heel goed en hij is mijn vaders leeftijd dus ben bang dat het opeens fucking awkward wordt als we ineens de hele avond samen in een kroeg zitten. Misschien hebben we elkaar wel niks te vertellen buiten de wederwaardigheden bij het koffiezetapparaat. Nouja we gaan het zien.
11:30
Ik hoop echt keihard dat onze vlucht as zondag doorgaat, ondanks de storm
Ik zat net lekker mijn mousaka te eten en toen bedacht ik me dat ik echt blij ben dat ik altijd zo lekker voor mezelf kook ik had ook al een lekkere lunch gemaakt en had gisteren ook super lekkere gado gado gegeten. Echt even #thankfull dat ik mezelf ben (zal ik hier nog 10 stories aan wijden?)
Bart Chabot was net bij DWDD over zijn nieuwe boek, het gaat o.a. over de relatie met zijn vader en hoe vreselijk die vader was. Ik werd echt heel verdrietig bij een passage uit zijn boek waar zijn vader hem sloeg omdat ik weet dat mijn vader een vergelijkbare jeugd heeft gehad met een stiefvader die hem sloeg en schopte om van alles. Als mijn vader erover vertelt doet hij er vaak lacherig over maar het kwam nu even binnen hoe zwaar dat voor je moet zijn om zo op te groeien
De hond laat scheten, dus zit in die vieze stank. En de baby slaapt op me en die stinkt uit dār bekkie, dubbele stank hier
Ik ga zo toch maar zwemmen ondanks dat ik geen zin hebā¦
Waarom snap ik dit niet? āPoep het hek gaat rakenā
Het spalkje achter mān tanden zit ineens los.
Ik heb me nooit gerealiseerd in wat voor blessed wereld ik leefde waarin ik me totaal niet bewust was van de aanwezigheid van dat spalkje. Wat een privilege.
Dank u voor de vertalingā¦
Ik ga nu als 30-jarige bejaarde terug onder mijn steen
Mijn oren klapperen nog even na van de Zembla aflevering.
Oh zo herkenbaar! Ziek zweet ruikt echt anders dan gewoon zweet haha