Sporten was fijn
Ik ben zooooveel vermoeider altijd in de winter dan in de zomer. Niet te doen. Zin om te slapen.
Ah ja ik vlieg maandag en zit ook een beetje in de stress… maar geloof wel dat het zondag op z’n ergst is. Waar ga je heen?
Ik kijk ‘over mijn lijk’ en ik snap nu even echt niet waarom ik niet wat beter voor mijn lichaam zorg en mijn leven niet wat meer waardeer.
Zo dit ja. Heb echt hard gejankt bij het stukje van de uitvaart.
Ik wil mijn galajurk op marktplaats ofzo zetten maar wil niet dat mensen bij mij thuis moeten komen om hem te passen of op te halen. Denk alleen niet dat ik m dan verkocht krijg.
Ik heb net een kleed besteld en morgen is het al bij het DHL punt staat er MAAR hoe groot zou 't pakket zijn? Aka kan ik dat lopend vervoeren of sterf ik dan halverwege
Het kleed is 160 bij 230 en laagpolig/ vrij dun (staat in de reviews)
Ja dat is dan een opgerold tapijt met die afmetingen he? loopt niet echt lekker casual
Ja bedoel ook meer is dat zwaar / gaan ze daar zo’n belachelijk grote doos omheen doen
Hoef opzich niet super ver te lopen 10 minuten ofzo
Ik vond het dragen naar de auto al een kut karwei…
Nee meestal gewoon plastic eroverheen en dan is het zo’n rol. En zal niet mega zwaar zijn maar het is gewoon groot en onhandig lopen
Oke dan ga ik me er niet aan wagen en een auto regelen
Ik heb ook een kleed van ongeveer die afmetingen. Die kon gewoon opgevouwen in zo’n grote supermarktshopper. Het is zo’n hoogpolig Perzisch-achtige, dus ook niet direct het dunste kleed. Wat ik maar wil zeggen: misschien red je het prima zonder auto. Maar je weet natuurlijk niet hoe het verstuurd wordt… Lang verhaal kort: ik weet het ook niet. 🤷
Kiwiman to the rescue!
Ik zou me er inderdaad niet aan wagen, tien minuten lopen is heel lang met iets onhandigs/zwaars.
Ik dacht vorige week ook wel even samen met iemand een matras te kunnen verplaatsen - wel iets compacter dubbelgevouwen - maar we hebben zeker tien minuten gedaan over een stukje waar je normaal gesproken amper vijf minuten over doet. Geen aanrader :’)
Gisteren ging de bel maar ik verwachtte niemand, dus ik heb niet open gedaan. Nu blijkt dus dat er een pakketje voor me is, maar ik heb niets besteld…? Ik haat dit zooo erg.
Kan je er niet op de fiets heen en het dan lopend met de fiets naar huis brengen? Dan kan het gewoon rusten op je bagagerek en hoef je niet zo te sjouwen
Lig al bijna 2 uur wakker in bed
Ik ook
Ik lig wakker met enorme pijn en de pijnstillers werken nog niet. Ik word hier zooo chagrijnig van