Wakker worden omdat een kat aan het kotsen is. Heerlijk.
Tweede opleidingsdag vandaag
Ik vind deze man echt zielig. Hij heeft het ontdekt en gedeeld en moest daarvoor zich melden bij de politie.
Ik ben gister vergeten een snap te sturen en ben nu mijn snapstreaks met iedereen kwijt. Zat echt in de 400
Waarom ben ik zoān kleuter dat ik dit zo erg vind?
Vanochtend om 6 uur werd er bij ons een paar keer aangebeld. Ik ben niet gaan kijken en nu vraag ik me steeds af wie het was. Maar wie doet dat nou om 6 uur sochtends.
Ahh deze post is echt zo lief en leuk.
Ik word geghost door een vriendinnetje en ik voel me er best wel rot door.
Lifehack: via het meldingcentrum van snapchat kun je aangeven dat je āgeen internet hadā. Dan herstellen ze je streaks.
Omg, ik ga het proberen thanks!!!
Gisterenavond belde ik met een oud-collega/āvriendinā en zij is 38 en vindt het heel erg dat ze geen vriend en/of kinderen heeft. Heel vervelend voor dār natuurlijk. Maar toen vroeg ze hoe het bij mij āin de liefdeā was en ik zei dat ik daar eigenlijk helemaal niet zo mee bezig ben, ik ben namelijk net terug van reizen en ben een baan aan het zoeken. Er zijn genoeg dingen om me mee bezig te houden en ik wil eigenlijk zoveel mogelijk in het moment leven.
Komt ze ineens met een heel verhaal dat ik wƩl naar de toekomst moet kijken, want dat de klok wel tikt en ik al 29 ben. Want kinderen kan je niet op elke leeftijd meer blabla. Misschien ligt het aan mij maar hallooooo ik ben 29? Waarom zoveel druk? Zo raar is het toch ook niet dat ik geen vriend of kinderen heb nu? Toch?
Heel veel sterkte vandaag!
Ja, dat is ook wel waar. Goede vergelijking! Ik kreeg het er wel even warm van haha. Leave me alone, ik wil daar niet mee bezig zijn haha
Als we het over hetzelfde zakje(zo 1 die je zelf moet vullen met water) hebben ben ik 100% zeker dat het niet gaat werken
Zulle berichten zijn mijn ergenis
Yessss ze zijn terug! dankjewel
Ik heb zo een afspraak bij mijn oude psycholoog bij wie ik liep toen ze bij een andere praktijk werkte. Alleen haar eigen praktijk zit echt OP de wallen nu, en ik moet ook echt kloppen op het raam, want er is geen bel. Voelt echt vet shady, maar ze doet dus nu vooral hulpverlening voor prostituees.
Ja, mijn angst is dat ook! En ik ben bang dat ik verdwaal, de weg aan de verkeerde persoon vraag en dan zelf achter zoān raam verdwijn. Onrealistisch, ik weet het. Behalve het verdwalen dan.
Ja, tussen alle erotiekshops. Ik zal het wel kunnen vinden, maar verdwalen is echt mijn talent.
Als ik na vandaag niet meer reageer, moeten jullie naar Amsterdam gaan en dan even op het raam kloppen
Nee, maar ik zie er wel uit alsof ik elk moment kan gaan preken. Verder gewoon bruin haar en een bril. Ik zie eruit alsof ik veel boeken lees.
Yes ik ben vrij vandaagš
Misschien even neusspray halen met xylometazoline? Ik kan dan altijd wel weer even ademen haha. Veel plezier iig!