Zo zie ik er ook altijd uit
Een hele strenge en boze blik
Nee, weet ik! Maar nu hebben jullie een signalement. Grapje!
Ohhh had ik me maar ziek gemeld. De andere kassa chick is ziek en die op de broodafdeling staan vandaag is ook ziek. Was zo leuk geweest als ik me ook ziek gemeld had.
Het is nog niet te laat! Volgens mij heb je last van acute buikgriep, je ziet een beetje pips. Over de kaas heen kotsen en gaan
Ik ga zo een confrontatie aan, moet van mezelf, en ik zit mezelf op te vreten want ik vind dat eigenlijk te spannend en wil het het liefste âlaten gaanâ. Maar ik kan dit!!!
Ik weet niet waar het over gaat, maar succes en je kan het!
Ik zit op het terras in de zon met een warme chocolademelk en mân baby ligt heerlijk te slapen in de draagzak. Zo lekker die
Ik moet een semi belangrijke mail sturen naar de uni maar mijn angsten spelen hierdoor nogal op (deze post heb ik ook al 4 keer getypt lol) dus ik ben op de vermijdtour
Ik heb van de week een sollicitatie de deur uitgestuurd en kom er net achter dat op mân CV een typfout staat
Uhhh ik dacht even dat mijn kat heel goor had gediareepoept in de douche maar bij nadere inspectie bleek het toch lush koekjes bodyscrub te zijn die niet goed was weggespoeld
Ik wil morgen eigenlijk een dagje naar een stad, in mân eentje. Wandelen, shoppen, misschien een bieb / museum, eten. Maar alleen eten in een restaurant(je) lijkt me zooo awkward.
Ik twijfel nu tussen Den Bosch en Breda. Utrecht misschien ⌠leuke tips of ervaringen zijn welkom haha.
Persoonlijk vind ik het niet raar als iemand alleen gaat lunchen, maar ik kan me voorstellen dat je zelf liever ergens gaat zitten waar het gebruikelijker is. Bij Inspire in Breda zie ik in ieder geval wel vaker mensen alleen lunchen/koffie drinken en dat is totaal niet awkward haha. Veel plezier alvast!
Zou ik zeker doen! Heerlijk weer buiten, dus misschien kom je daarvan een beetje bij. Na vandaag is t weer prut.
Het is echt super normaal als je alleen gaat lunchen of uit eten gaat hoor! Ik ga super graag ergens alleen lunchen en kan dat echt zien als een verwen momentje. Niemand kijkt raar naar je en er zijn best veel andere ook alleen.
Voel je vooral niet te bijzonder dat je dit doet maar super goed als je het spamnend vond en het toch doet!
Tip: ik was laatst naar crème in den Bosch en die pokebowl was mega lekker!
Nog twintig minuten
Het broertje van een basisschoolvriendin van mij was ook altijd heel klein. Die was helemaal getraind en vroeg als ze ergens naartoe gingen: 'mam, hoe oud ben ik vandaag? â
Morgen is de surprise party die ik voor mijn vriend heb georganiseerd en vind het nu spannend worden. Ben zo benieuwd naar zijn reactie.
Tuurlijk! Gewoon vragen, ik ga iig ook heel vaak bij de kapper.
Ik moet t classy houden van mân vrienden