Ja omg ik wil ook weer een studentvrij abbo Ben nu even aan het solliciteren en heb al meer dan 200 euro uitgegeven aan die stomme reiskostenâŠ
Omg die reiskosten zijn inderdaad echt hel! Heb voor de gesprekken die ik nu heb gehad overal best wat voor moeten reizen. Heb het vorige week maar gecombineerd met een dagje uit in Den Bosch maar zo zonde. Moet dalijk ook weer 50 minuten reizen voor een gesprek.
Aahhh gatver, iedereen met de vingers graaien tussen de kaasblokjes.
Omg wat een kneuzen. Niemand heeft iets gezegd. Mn manager zag me komen en gaan en heeft gezien dat ik mân kleren op zân kantoor ging leggen en heeft gewoon niks gezegd.
Nee ik ben zen en ik laat gaan.
Wel nog even mân fietskrat overspuiten.
Joechei ik deed vandaag de eerste dag AirBnB hosten (jaja alle woningen weg etc, disclaimer: we werken alleen met verhuur van mensen die daadwerkelijk in hun huis wonen) en ik vind het zo leuk! Ben dit alleen maar gaan doen omdat ik een nieuwsgierige etter ben en in mensen hun huis wil kijken en dat is dus echt leuk! Mân eerste gasten zijn 2 jonge chicks uit Ierland die ik op hun hart moet drukken 's nachts geen herrie te maken maar ze zien eruit als van die oranje chicks die zonder jas uitgaan hemeltjelief.
Joooh wat een eikel! Echt naar om zo weg te gaan
Er staan zoveel gratis spullen op marktplaats. Het lijkt mij echt een keer leuk om een huis in te richten met alleen maar gratis spullen van marktplaats
Ik krijg net mail van een collega, afgesloten met:
âGreetzzzzz, [naam]â
Ik heb in één keer op het goede raam getikt en ben veilig terug. Geen Amber Alert nodig dus.
Ik ben wel echt zo blij dat ik weer bij haar terecht kan, heb echt zulke slechte ervaringen gehad met psychologen de laatste jaren. Zij snapt mij gewoon ook en neemt me niet te serieus. Ik kwam binnen en zei âik moet zondag preken, dus ik kom voor een verklaring van ontoerekeningsvatbarheidâ, toen zei zij âoh shit, die kan ik maandag pas klaar hebbenâ
Zo fijn. Zo ontzettend fijn.
Ik twijfel of ik vanavond uit wil en of ik iemand ga appen of hij mee wil. Maar dadelijk hen ik straks geen zin en heb ik hem al gevraagd. En ben ergens bang dat het awkward wordt, uitgaan met die dude en wij met zijn tweeën. Het is ook dancehall dus booty shaken.
En dadelijk heeft hij meteen allerlei verwachtingen en daar heb ik ook geen zin in.
(Voor de mensen die het date topic lezen: de niet-date is dit )
Zoveel uren gemaakt afgelopen week dat mijn manager me na de lunch naar huis stuurde. Dus nu al weekend!
Ja ene kant yolooo. Ik ga te weinig uit, ik wil vaker.
Andere kant: morgenochtend sporten wordt dan niks denk ik + heb al feestje s avonds + ben moe. Maarja: ook weer je leeft maar een keer.
Ik ga hem gewoon vragen denk ik.
Ga jij uit?
Omdat ik toch nog niet helemaal klaar was met salty doen heb ik mn afscheidsstories vandaag aan een hoogtepunt âpetty labelleâ toegevoegd.
Kun je via iTunes niet nog iets doen?
Al home knop en zijknop ingedrukt gehouden? Dat je hem even een harde reset geeft (gegevens gaan dan niet verloren hoor)
Blaasontsteking is kut! Dat is wat ik even kwijt wil.
Pimpelmezen zijn leuk! hoi
Kleed update: hij kon gemakkelijk dubbel in een grote boodschappentas zoals @Amarens zei, was met de fiets gegaan maar lopend had ook gekund
Ben super blij ermee
Het is deze
Hey mees!