Wat je even kwijt wil #33

Mn moeder komt altijd met " Jaa er werkt nu iemand bij ons en die zat op de zelfde middelbare school als jij! Ken jij diegene?"
Vrouw ik weet amper wie er toen in mn klas zat laat staan 1 of 2 klassen hoger of lager…

17 likes

Misschien een waterfonteintje als compromis?

Schijnbaar hebben zowel Nightwish als The Pussy Cat Dolls een nieuwe single uit. In de ene clip badt iemand in olie met een gasmaker op en de ander in aan latexpakje in de regen. :joy:

Ik zit in een doodstille bieb en m’n maag knort zó hard wat ongemakkelijk

Hoewel ik zeker niet uitsluit dat je kat als een diva (emphasis) alleen nog water uit de wc eist, kan het ook zo zijn dat het huidige waterbakje eigenlijk niet zo fijn drinkt. Door bijv. het materiaal, de breedte of de hoogte.

Een kat van mij zette ineens op een dag voortaan de kraan aan om water te drinken en toen de kraan een keer boven het aanrecht gericht stond is de keuken overstroomd :thumbsup:

7 likes

Ik ga zo met mijn vrienden uit eten nog voor mijn verjaardag (die was in oktober, maar oke)
Ik moet alleen vanavond ook nog een opdracht inleveren en ik ben echt heel erg moe. Dus ik heb de opdracht nu al zo goed als af, alleen ik lever hem expres nog niet in, zodat ik wel vroeg terug moet

1 like

Ik word zo gelukkig van dit weer, eindelijk een beetje zonlicht! Voel mezelf helemaal opleven.

14 likes

Mag je hier nog schoolenquêtes delen? Nee zeker?

niet de bedoeling nee

Dan hou ik me in!

Je mag m wel pm’en naar mij. Of moet de invuller ergens aan voldoen?

Misschien heb ik ooit iemand wel anoniem een vragenlijst laten invullen waarmee ik op de middelbare school zat. Bedenk ik me net. :upside_down_face: Luzarl je mag me ook wel pmen.

Ik ben met mijn zus aan t bellen en haar kinderen van 2 en 4 zijn ondertussen keihard aan het terroriseren en ik moet zo erg lachen hahaha ze wordt helemaal gestoord. Meine gutte. Bezint eer ge begint.

1 like

Haha flashback naar egf waar mensen die je nooit had gezien ineens in elk topic zon enquete gingen spammen.

4 likes

Ging vandaag koffie drinken met mijn beste vriendin. We hadden allebei een chocolate chip cookie besteld maar dat ding smaakte naar vis! Zo vies. Personeel erop geattendeerd en toen kregen we nieuwe. Zelfde probleem. Het meisje proefde toen zelf maar eens en ging daarna klagen in de keuken. Wat bleek? Die koekjes waren tegelijk met een visgerecht in de oven gegaan. Que?? Waarom zou je dat doen? Maargoed toen kregen we twee repen Tonys als compensatie dus eind goed al goed.

24 likes

200 RESPONDENTEN GEZOCHT

never forget

3 likes

Ja ik ook! Voel me 10000x energieker meteen.

1 like

Hi ik ben Wilco van de opleiding CMD en wij doen onderzoek naar de radioactiviteit van biologisch afbreekbare steunkousen ben je een vrouw tussen de 13 en 71 vul dan onze vragenlijst in en wie weet maak je kans op een cadeaubon van de V&D.

15 likes

Nu heb je geen respondenten voor je enquêtes meer nodig, gewoon alles dumpen in Stel je persoonlijke vraag :thumbsup:

8 likes

Spelletjes op je mobiel of tablet spelen