Misschien voor een marketingcampagne als afstudeeropdracht
Op welke sociale media zoek je naar steunkousen? Myspace, Hyves, Noxa of Thats-me.nl
Misschien voor een marketingcampagne als afstudeeropdracht
Op welke sociale media zoek je naar steunkousen? Myspace, Hyves, Noxa of Thats-me.nl
Oh dan ben ik overgekwalificeerd, stuur maar door
Oh dit heb ik ook!
Gadver!? Maar ook echt slordig qua hygiëneregels zeg. Je zou maar een ernstige vis-allergie hebben, dan verwacht je toch niet dat je koekje tegelijkertijd in de oven wordt gebakken!?
Ja gek toch? Ze geloofden ons ook pas nadat we de serveerster lieten proeven. Daarvoor bleven ze volhouden dat het gewoon aan onze smaak lag. Ik heb nog gevraagd of ze dit normaal vonden om te doen. Maar neee dit deden ze normaal nooit hoor! Het was nu toevallig heel druk dus ze hadden geen keus. Ok dan. Ga daar iig voorlopig niet meer heen.
Thanks en ook @Falafel !
Was een werkding maar ben helemaal opgelucht door het te doen en kan nu met een heel fijn gevoel het weekend in! Moet ik vaker doen.
Gisteren uit elkaar gegaan met mijn vriend en verbaas me toch wel over mijn gezonde coping tot nu toe, bestaande uit werk afmelden want niet verantwoord, overdag slapen (want vannacht nauwelijks) met vrienden en familie bellen, sporten, straks bier drinken met vrienden, het weekend naar een vriendin in Aâdam voor het hele weekend afleiding. Zou chill zijn als ik dit zo door kan zetten.
Ah wat naar, veel sterkte! Knap dat je jezelf zo bezig houdt, hopelijk helpt de afleiding een beetje dit weekend!
Net over mijn lijk gekeken. Pff blijft een heftig maar mooi programma.
Ik heb een haarmasker gekocht en wil dit gebruiken maar ik krijg die pot gewoon niet open?!
Ik moet nog steeds lachen als ik denk aan iets wat mijn collega gister zei. En het is echt zoiets van âhad je bij moeten zijnâ, dus alleen ik vind het grappig en verder niemand
Waarom heb ik elke vrijdagavond koppijn
Stress van werk?
Heb je geen antislip matje of doekje waarmee je meer grip heb?
Ik had bedacht dat ik tijdens het haken wel luisterboeken kon luisteren. Nou het eerste boek was ingesproken door een vrouw waar ik me al heel erg aan irriteerde. Met moeite het boek âuitgehoordâ. Begonnen aan een tweede boek, nou als ik dacht dat die vorige stem erg was. Deze is nog honderd keer erger. Ik kan er gewoon niet meer naar luisteren. En zelf het boek lezen gaat ook niet meer omdat ik alleen maar deze stem hoor. Kunnen ze geen fijnere stemmen hiervoor vinden?
@Negativ ja geprobeerd met zoân rubberen doekje maar lukte ook niet! Ik heb nu een gat gemaakt in de deksel met een schaar. Lekker ongeduldig en het was niet een heel duur masker ofzo
Heb je misschien een eigen foto? Hij lijkt me heel leuk, ben benieuwd hoe die er âechtâ uit ziet!
Zoo lekker! Ik had potverdikkie toch melk mee moeten nemen vandaag haha
Heb je bij KLM geboekt?https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/3/airports/storm-ciara-op-komst-klm-passagiers-mogen-reis-uitstellen
Dan is dit misschien een optie voor je? Vrees dat de meeste vluchten worden geannuleerd zondag. En maandag en dinsdag gaat het ook nog flink stormen, echt balen.
Wij hadden pizzaâs besteld, en echt ongelofelijk hoe dat in stukken gesneden was. Echt, die kok of whatever die het maakt moet wel echt niet zân dag hebben gehad. Er waren echt suuuuperkleine stukken en mega grote. Wij zeiden al van huh?! tegen elkaar. Je kan het gewoon toch heel makkelijk eerst door de helft doen dan in vier en dan in 8. Met een grotere pizza in meer. En we zeiden ook al, âgoh dit stuk zou vast voor het meer vervelende kutkind van de familie zijnâ en âdit stuk is voor de vader van het gezinâ. Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand zo een pizza in stukken kan snijden wtf haaaahaha. Wel lekkere pizza trouwens.