Wat je even kwijt wil #33

Jaaa lekker! Vooral met een flinke lepel honing erin

Ik was de koffie aan het klaarzetten voor morgenochtend. En zit nog even wat tv te kijken, hoor ik het koffiezetapparaat ineens pruttelen :sob:

1 like

M’n nieuwe cavia heeft een wilde bui terwijl ik wil gaan slapen en ik woon in een studio :rofl:

2 likes

Hij had al plannen helaasss.
Ik had hem ook al geappt van de week, ik laat hem nu ff initiatief nemen. (Denk nu ergens, misschien wantrouwig, dat zijn “ik wil je graag zien” was om een reactie bij mij uit te lokken.)
Ja klinkt wel alsof er een vervolg date inzit! Leuk!

1 like

Ik heb net uitgebreid gedoucht en mn oksels enzo ook gewassen maar als ik nu onder mn oksel ruik is er wéér zweetgeur. Kei raar, normaal heb ik dat nooit, hebben jullie dat wel?

Missen eens scrubben onder je oksels? Gebruik je een washandje?

Ja normaal doe ik dat nooit. Ik heb nu inderdaad een washandje gebruikt. Echt heel vreemd

Washandje vind ik juist fijn altijd!

Misschien komt het wel door wat ik heb gegeten of gedronken
 thanks voor de tip!

Hahaha die heb ik niet op maar wel wijn en friet :joy:

Vanavond gezellig met vrienden wat gedronken in de stad, maar het fijnste is thuiskomen samen met mijn vriend en nog even een pizza delen voor het slapen :heart:

3 likes

Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad :two_hearts:

1 like

Zo lief :two_hearts: ik ben net thuis, zeker afleiding, en het was wel leuk, ook wel moeilijk soms, en verwarrend. Want de “one that got away” zoende me op mijn mond en zit ook in een relatiecrisis dus ja was eh, enerverend. Afleiding zeker.

Edit: mis hem ook echt. Wil zo graag weten of het wel oké gaat. Het is zo raar om geen contact te hebben. :frown:

1 like

Ik heb elk weekend last van mensen die een feestje/heel harde muziek draaien gedurende de nacht en ik kan er niet door slapen. Ik kan ze niet berichten want ik weet niet precies wat hun deur is en nu heb ik de politie gebeld. Voor het eerst. Voel me echt bijna crimineel omdat ik dat heb gedaan. Maar dat kan toch gewoon?

6 likes

Ik zou vanmiddag een mooie vintage lamp ophalen en nu krijg ik een berichtje dat die man er toch nog geen afstand van kan doen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Oh, dat is vervelend!

Ugh zo vervelend! En jaa daar kan je wel de politie voor bellen. Ik ben benieuwd: komen ze dan eerst langs jouw huis om verhaal te halen, of gaan ze direct naar de geluidsbron?

Haha dat kleed ligt hier ook! Volgens mij heeft een andere FF’er ‘m ook. Echt een heel mooi kleed!

Ik ben nu al heel de week grieperig maar niet echt super ziek want het zet niet helemaal door. Ben er zo klaar mee, wil ook wel weer eens lekker slapen.

Heb gebeld om 3 uur en ze hebben wel gevraagd waar ik woon en hoe ik heet maar zijn niet naar mij toegekomen eerst en het ging daarna wel beter met de muziek dus denk dat ze wel langsgegaan zijn. Voelde me echt een beetje een klikker maar kon wel slapen eindelijk: