Goed dat je actie ondernomen hebt! Ik heb vaak last van de bovenburen en elke keer denk ik: nu ga ik echt een briefje sturen of klagen bij de huismeester maar ik doe het niet.En dan gebeurt het weer en lig ik weer te balen in bed.
Ik lag gister bij de tandarts en ze ging me laten zien dat het spalkje gebroken was. Nu heeft ze het op een andere tand vastgeplakt met meer lijm = een bultje op de achterkant van mn voortand en ben echt bang dat ik daar niet aan ga kunnen wennen. Maar ook meen ik gezien te hebben dat ik een soort beginnende bruine aanslag tussen mn tanden heb, heeeel klein beetje maar, maar nu ga ik nooit meer koffie zonder rietje drinken.
ik zou leicht fortgeschritten aangeven, je moet dan een keer de berg af skiën en dan kunnen ze je plaatsen in de juiste groep. Als het beter of minder goed gaat zorgen ze wel dat je in het juiste groepje terecht komt Have fun!
Jeej meeloop dagje en er rijden bussen ipv treinen… gelukkig zag ik t op tijd anders was ik een uur te laat gekomen. Ben ook nog eens ongesteld echt bid voor me hoor pff.
Succes!!
Succes!
Oh dat is wel netjes! Wij vliegen met Transavia, misschien dat zij dat ook wel gaan doen…
Voel de vrouwelijke oerkracht door je lichaam stromen. Je kunt het!
Succes!
hahahaha, ik vroeg net aan mijn ouders tot wanneer ze tegenover ons naar zichzelf hebben gerefereerd in de derde persoon, dus ‘papa gaat even dit doen’ enzovoort. Mijn moeder moest even denken, maar mijn vader (die echt geen besef heeft van tijd) zei meteen vol overtuiging ‘tot en met de middelbare school denk ik’
Ik ging echt stuk, dit zou betekenen dat hij ooit tegen me zou hebben gezegd ‘moet papa ook een biertje voor jou halen?’
Snel ever de grens over, daar is alles groen.
Soms denk ik dat jij iemand bent die ik ken, maar ik heb daar echt geen reden voor, behalve dat je in Zuid Limburg woont en daar voor mijn gevoel maar vijf personen wonen, waaronder dus diegene die ik ken
Ik vind je wel altijd cool overkomen, en diegene die ik ken staat hoog op de lijst van mijn favoriete personen, dus misschien wonen er echt leuke mensen in Zuid Limburg.
Oke, de ramble is voorbij
Ah ik vind dit eng ik haat harde wind
Omg ik had hier net iets
niet lezen als je niet tegen wonden of bloed ofzo kan
Mijn vader heeft net met de zaag een heel stuk door zijn vinger en nagel gesneden. Ziet er super goor uit mja iemand moest het verbinden. Dus ik dat gedaan. Valt ie zo in slowmotion een soort van flauw? Dus ik vang hem op zodat hij niet op de tegelvloer klapt. Komt ie weer bij zegt ie “wat ben jij aan het doen joh?”. Dus ik vertel dat ie omviel. Zegt ie “nee man ik viel helemaal niet om”. Toen keek ie om zich heen. Realoserend dat hij toch echt wel op de grond lag. Dus ja toen was het “oh hm gek”. Nu mag ie dus niet meer zagen van mn moeder. En ligt ie op de bank. Hij wil ook niet naar de dokter, dus nu ga ik dadelijk maar allemaal verband spullen halen. Weet ook niet of ik het nu steeds moet ontsmetten eigenlijk? Wond bloedde best en is schoongespoeld onder de kraan en er zit nu een steriel gaasje +verband op.
@Krabsalade sorry to bother you maar zou jij me kunnen helpen misschien?
Kun je niet beter gewoon even de huisartsenpost bellen om advies te vragen.
De dokters op dit forum zitten hier ook in hun vrije tijd en voor hun eigen ontspanning.
Ik ben EHBO’er, is het goed als ik je pb?
Ik ben voor het eerst sindss tijden gaan stappen en gisteren in de middag al begonnen met borreltjes etc. En het was gisteren zozozooooo leuk Nooit gedacht dat ik nog in staat was de hele nacht vol te houden. Nu brak AF. Maar aas echt fantastisch en de mensen zo lief. Zo blij.
Vanmiddag ga ik Koreaans bestellen en lekker uitbrakjen. Was exht top.
Nou sorry hoor. Was ook maar een vraag. Als niemand wil reageren is het ook prima. Zelfde geldt lijkt mij ook voor het medische vragen topic dusja
@Hatsmetflats heel lief!
Volgens mij is de afspraak dat er geen mensen getagd worden. Als iemand kan/wil reageren, doet die dat omdat die het topic opent en niet omdat er getagd wordt.
Ik zou ook de HAP bellen btw, mannen van die leeftijd zijn soms eigenwijs en moeten beetje tegen zichzelf beschermd worden.
Oh ok sorry dat van dat taggen wist ik niet. Heb ik blijkbaar ooit helemaal overheen gelezen. Maar inderdaad super eigenwijs haha
@Krabsalade thanks voor de reactie! Dan ga ik maar even bellen en hem eventueel meeslepen. Of ie wil of niet