Ik had bedacht dat ik tijdens het haken wel luisterboeken kon luisteren. Nou het eerste boek was ingesproken door een vrouw waar ik me al heel erg aan irriteerde. Met moeite het boek ‘uitgehoord’. Begonnen aan een tweede boek, nou als ik dacht dat die vorige stem erg was. Deze is nog honderd keer erger. Ik kan er gewoon niet meer naar luisteren. En zelf het boek lezen gaat ook niet meer omdat ik alleen maar deze stem hoor. Kunnen ze geen fijnere stemmen hiervoor vinden?
@Negativ ja geprobeerd met zo’n rubberen doekje maar lukte ook niet! Ik heb nu een gat gemaakt in de deksel met een schaar. Lekker ongeduldig en het was niet een heel duur masker ofzo
Heb je misschien een eigen foto? Hij lijkt me heel leuk, ben benieuwd hoe die er “echt” uit ziet!
Zoo lekker! Ik had potverdikkie toch melk mee moeten nemen vandaag haha
Heb je bij KLM geboekt?https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/3/airports/storm-ciara-op-komst-klm-passagiers-mogen-reis-uitstellen
Dan is dit misschien een optie voor je? Vrees dat de meeste vluchten worden geannuleerd zondag. En maandag en dinsdag gaat het ook nog flink stormen, echt balen.
Wij hadden pizza’s besteld, en echt ongelofelijk hoe dat in stukken gesneden was. Echt, die kok of whatever die het maakt moet wel echt niet z’n dag hebben gehad. Er waren echt suuuuperkleine stukken en mega grote. Wij zeiden al van huh?! tegen elkaar. Je kan het gewoon toch heel makkelijk eerst door de helft doen dan in vier en dan in 8. Met een grotere pizza in meer. En we zeiden ook al, “goh dit stuk zou vast voor het meer vervelende kutkind van de familie zijn” en “dit stuk is voor de vader van het gezin”. Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand zo een pizza in stukken kan snijden wtf haaaahaha. Wel lekkere pizza trouwens.
Jaaa lekker! Vooral met een flinke lepel honing erin
Ik was de koffie aan het klaarzetten voor morgenochtend. En zit nog even wat tv te kijken, hoor ik het koffiezetapparaat ineens pruttelen
M’n nieuwe cavia heeft een wilde bui terwijl ik wil gaan slapen en ik woon in een studio
En???
Nee niet gepuzzeld haha, andere keer misschien
Hij had al plannen helaasss.
Ik had hem ook al geappt van de week, ik laat hem nu ff initiatief nemen. (Denk nu ergens, misschien wantrouwig, dat zijn “ik wil je graag zien” was om een reactie bij mij uit te lokken.)
Ja klinkt wel alsof er een vervolg date inzit! Leuk!
Ik heb net uitgebreid gedoucht en mn oksels enzo ook gewassen maar als ik nu onder mn oksel ruik is er wéér zweetgeur. Kei raar, normaal heb ik dat nooit, hebben jullie dat wel?
Missen eens scrubben onder je oksels? Gebruik je een washandje?
Ja normaal doe ik dat nooit. Ik heb nu inderdaad een washandje gebruikt. Echt heel vreemd
Washandje vind ik juist fijn altijd!
Misschien komt het wel door wat ik heb gegeten of gedronken… thanks voor de tip!
Hahaha die heb ik niet op maar wel wijn en friet
Vanavond gezellig met vrienden wat gedronken in de stad, maar het fijnste is thuiskomen samen met mijn vriend en nog even een pizza delen voor het slapen
Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad
Zo lief ik ben net thuis, zeker afleiding, en het was wel leuk, ook wel moeilijk soms, en verwarrend. Want de “one that got away” zoende me op mijn mond en zit ook in een relatiecrisis dus ja was eh, enerverend. Afleiding zeker.
Edit: mis hem ook echt. Wil zo graag weten of het wel oké gaat. Het is zo raar om geen contact te hebben.