Wat je even kwijt wil #33

Ik heb elk weekend last van mensen die een feestje/heel harde muziek draaien gedurende de nacht en ik kan er niet door slapen. Ik kan ze niet berichten want ik weet niet precies wat hun deur is en nu heb ik de politie gebeld. Voor het eerst. Voel me echt bijna crimineel omdat ik dat heb gedaan. Maar dat kan toch gewoon?

6 likes

Ik zou vanmiddag een mooie vintage lamp ophalen en nu krijg ik een berichtje dat die man er toch nog geen afstand van kan doen :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Oh, dat is vervelend!

Ugh zo vervelend! En jaa daar kan je wel de politie voor bellen. Ik ben benieuwd: komen ze dan eerst langs jouw huis om verhaal te halen, of gaan ze direct naar de geluidsbron?

Haha dat kleed ligt hier ook! Volgens mij heeft een andere FF’er ‘m ook. Echt een heel mooi kleed!

Ik ben nu al heel de week grieperig maar niet echt super ziek want het zet niet helemaal door. Ben er zo klaar mee, wil ook wel weer eens lekker slapen.

Heb gebeld om 3 uur en ze hebben wel gevraagd waar ik woon en hoe ik heet maar zijn niet naar mij toegekomen eerst en het ging daarna wel beter met de muziek dus denk dat ze wel langsgegaan zijn. Voelde me echt een beetje een klikker maar kon wel slapen eindelijk:

Goed dat je actie ondernomen hebt! Ik heb vaak last van de bovenburen en elke keer denk ik: nu ga ik echt een briefje sturen of klagen bij de huismeester maar ik doe het niet.En dan gebeurt het weer en lig ik weer te balen in bed.

2 likes

@August sterkte :two_hearts: Ik leef met je mee!

@Luzarl ik heb dit ook vaak, echt vies. Ik eet wel veel rijstwafels haha maar volgens mij had ik het daarvoor ook.

Ik ben geen hele goede slaper maar normaal slaap ik in het weekend wel altijd goed maar nu heb ik echt vaak gebroken nachten, nu dus weer. Twijfel of ik nog even zal proberen te slapen maar of ik me daar beter van ga voelen

2 likes

Ik lag gister bij de tandarts en ze ging me laten zien dat het spalkje gebroken was. Nu heeft ze het op een andere tand vastgeplakt met meer lijm = een bultje op de achterkant van mn voortand en ben echt bang dat ik daar niet aan ga kunnen wennen. Maar ook meen ik gezien te hebben dat ik een soort beginnende bruine aanslag tussen mn tanden heb, heeeel klein beetje maar, maar nu ga ik nooit meer koffie zonder rietje drinken.

ik zou leicht fortgeschritten aangeven, je moet dan een keer de berg af skiën en dan kunnen ze je plaatsen in de juiste groep. Als het beter of minder goed gaat zorgen ze wel dat je in het juiste groepje terecht komt :slight_smile: Have fun!

1 like

Jeej meeloop dagje en er rijden bussen ipv treinen
 gelukkig zag ik t op tijd anders was ik een uur te laat gekomen. Ben ook nog eens ongesteld echt bid voor me hoor pff.

2 likes

Succes!!

1 like

Succes!

1 like

Oh dat is wel netjes! Wij vliegen met Transavia, misschien dat zij dat ook wel gaan doen

Voel de vrouwelijke oerkracht door je lichaam stromen. Je kunt het!

1 like

Succes!

1 like

hahahaha, ik vroeg net aan mijn ouders tot wanneer ze tegenover ons naar zichzelf hebben gerefereerd in de derde persoon, dus ‘papa gaat even dit doen’ enzovoort. Mijn moeder moest even denken, maar mijn vader (die echt geen besef heeft van tijd) zei meteen vol overtuiging ‘tot en met de middelbare school denk ik’
Ik ging echt stuk, dit zou betekenen dat hij ooit tegen me zou hebben gezegd ‘moet papa ook een biertje voor jou halen?’

13 likes

Snel ever de grens over, daar is alles groen.

2 likes

Soms denk ik dat jij iemand bent die ik ken, maar ik heb daar echt geen reden voor, behalve dat je in Zuid Limburg woont en daar voor mijn gevoel maar vijf personen wonen, waaronder dus diegene die ik ken
Ik vind je wel altijd cool overkomen, en diegene die ik ken staat hoog op de lijst van mijn favoriete personen, dus misschien wonen er echt leuke mensen in Zuid Limburg.
Oke, de ramble is voorbij

5 likes