Holy shit m’n vriend heeft voedselvergiftiging en het is zo heftig! Hij is al sinds 3 uur vannacht continue aan het overgeven. Ik doe m’n best om hem te laten drinken en heb net ORS gehaald en hem gedwongen kleine slokjes te nemen maar hij blijft maar spugen. Hoe lang gaat dit door, ik las dat het 48 uur kan aanhouden? Wat kan ik verder voor hem doen?
Ik zou het heel klein en meetbaar maken, daar houden ze van en maakt het ook makkelijk ‘af te strepen’. Bijvoorbeeld dat je eerst elke week twee keer je ideeën deelt, dan elke dag 1x en vervolgens elke x als je wat hebt dat delen. Of zeggen dat je 2x pw om hulp vraagt/overlegt met iemand over iets wat je hebt bedacht, en er daarna pas mee aan de slag gaat. Succes!
Mijn stagecontract is niet op tijd rond om te beginnen, maar dat vind ik stiekem niet zo heel erg, want nu heb ik nog een extra week vakantie!
Ohhh yes eindelijk!!!
Ik heb al weken zin in golden milk, vandaag is de dag!
Ik ben echt een ramp met fileparkeren
Heb zoooo geen zin om iets te doen. Zit op de bank in badjas voor me uit te staren en saggo te zijn. Heel vermoeiend…
Ugh anticlimax, ik ben de kurkuma kwijt.
Laatst heb ik dit voor het eerst gedronken en sindsdien heb ik er echt cravings naar. Jij maakt het zelf en heb je een recept? Ik zie zoveel verschillende dat ik het maar weer laat
Ik vind koude appelmoes altijd chill om te eten als ik veel moet spugen en witte aquarius fijn om te drinken. Appelmoes is lekker koud en zacht voor je keel en suiker is ook fijn. Eventueel vast boillion en iets van droge toastjes in huis halen voor als het overgeven straks wat minder wordt. Maar verder is het gewoon iets waar hij doorheen zal moeten.
Ja maar niks bijzonders hoor. Ik gebruik alleen verse gember, rest poedertjes. Kaneel, kurkuma, kardemom en zwarte peper. En met suikervrije amandelmelk.
Jezus Christus ik heb vandaag al drie push notificaties gekregen over Ciara. Het is me compleet duidelijk, morgen gaan we ten onder. Ondertussen heb ik 1,2 step in m’n hoofd. De hele tijd.
This beat is automatic, supersonic, hypnotic, funky fresh
Dankjewel voor de tips!
Ik heb de huisartsenpost maar even gebeld, vooral om te checken hoe ik in de gaten kan houden of hij niet uitgedroogd is. Superlieve vrouw aan de telefoon die me wel gerustgesteld heeft en zei dat we rustig door moeten gaan met kleine slokjes ors, verder gewoon uitzitten. Heb m’n vriend lekker onder de douche gezet en het bed even verschoond, ik hoop dat ie zo even kan slapen.
A hundred million stories
And a hundred million songs
I feel stupid when I sing
Nobody’s listening to me
Nobody’s listening
Liedje van demi Lovato en ik luisterde en hoorde deze tekst en stond daar alleen in de woonkamer, te roepen. ‘nou ik luister wel hoor’
Eh ja
work my body so melodic this beat flows right through my chest
Ja!!
Ik heb net de keuken schoongemaakt, wc schoongemaakt, alles afgestoft en gestofzuigd, was gedraaid, kledingkast opnieuw ingeruimd, en ga zo nog even boodschappen doen. Plottwist is dat ik niet eens thuis ben maar in het huis van mn vriend, die morgen pas thuis komt. Had zo’n last van schoonmaakdrift, hopelijk morgen een blije vriend