Ik kocht afgelopen maandag paaseitjes, vergat dat ik die in huis had, en nu is al driekwart in een uurtje op.
@monkeyslut wat voor broek zoek je?
Ik kocht afgelopen maandag paaseitjes, vergat dat ik die in huis had, en nu is al driekwart in een uurtje op.
@monkeyslut wat voor broek zoek je?
Welke maat +/- figuur misschien ziet mij nog iets te binnen. Gezien ik altijd de broek aanheb.
Ik heb een vork uitgeleend aan een vriend van mijn nieuwe buurman. Ik wil eigenlijk gewoon bank hangen maar ik denk dat hij het later terugbrengt.
Misschien maar de tussendeur dicht doen.
Ik heb een ander figuur dus zou het niet zo gauw 1,2,3 weten :(.
Noisy May (te koop bij vero moda/Only) is misschien wel wat? Weekdag heeft ook wel fijne broeken.
Gooi water uit het raam.
Ik was laatst ook op zoek naar de perfecte broek en vond de mijne bij Kings of Indigo. Zit als een pyjamabroek zowat, staat mooi, goede kwaliteit. Heb beetje zelfde figuur als jij denk ik dus wie weet heb je er wat aan. Vond dat ze meerdere hele fijne modellen hadden
Ik ben al meer dan 2 uur uit de douche maar heb nu nog maar 25 minuten voordat de bus gaat om me aan te kleden, op te maken, mijn tas in te pakken en mijn kamer op te ruimen Alleen maar omdat ik wilde kijken naar āde top 10 beste sportmomenten voor nederlandā en toen nog 300 andere videoās tegenkwam
Bwuuuh, ik moet een kozijn schilderen. Zo weinig zin inā¦
@August Heb net even bijgelezen, veel sterkte gewenst, zo moeilijk als een relatie uit gaat. Hopelijk kun je doorzetten met afleiding zoeken, goed voor jezelf zorgen en het verdriet en gemis er af en toe gewoon laten zijn
Ik heb vanmiddag/vanavond een soort verlaat kerstdiner, dus heb net op eigen initiatief een quiz gemaakt van 4 rondes van 10 vragen. Heb dat nog nooit gedaan, dus ben zo benieuwd hoe mensen het vinden en of het gewaardeerd wordt!
Ik heb een PathĆ© abo afgesloten en ga zo voor het eerst in mān eentje naar de film haha. Weet niet eens hoe het werkt met die pas maar 2020 leef ik yolo. Sauna abo, bios abo, I am making me happy
Heb afgelopen week al 2 keer patat op, maar nog steeds heel veel zin in
Nou dan mag je vanavond friet eten
En de Jamie van topshop? Daar heb ik nog nooit iets op aan te merken gehad. Super stretchy. Ik ben inmiddels acht kilo kwijt en hij sluit nog steeds netjes aan (zakt wel af maar ter illustratie van de stretchiness), heup tot enkel.
Edit oh nee kut je wilde geen strakke sorry nvm. Dan taiki of kimomo van Monki?
zal het overwegen. Vraag me af of ik een week lang het elke dag moet eten en dat ik het daarna zat ben.
LTB molly!
Past om mijn dikke billen en door mijn dunne kuiten zit hij niet helemaal strak
Hij zit heerlijk! Lage taille en net genoeg stretch.
Ze vallen wel lang. Heb normaal lengte 32 maar 30 is precies goed
Ik moet morgen nog naar huis rijden vanaf Amsterdam (1.5u) en ben een beetje bang door al die horrorverhalen over die storm
Nou ik heb t overleefd hoor. T is echt een prima baantje om even te doen om even tussendoor maar mijn god hey. Het is in een hippie achtig winkeltje met een aardige vrouw die niet helemaal door heeft dat ze mee moet met de tijd.
Ik heb de hele dag dansworkshops gedaan en lig nu uitgevloerd in bed maar ik moet echt gaan opstaan om boodschappen te doen en te koken, maar mn benen zijn zooo moe. En vanavond ook nog uit, echt waarom
Je hebt ook abonnementen van andere bioscopen he, misschien kun je daarnaar kijken?