Ah ik vind dit eng ik haat harde wind
Omg ik had hier net iets
niet lezen als je niet tegen wonden of bloed ofzo kan
Mijn vader heeft net met de zaag een heel stuk door zijn vinger en nagel gesneden. Ziet er super goor uit mja iemand moest het verbinden. Dus ik dat gedaan. Valt ie zo in slowmotion een soort van flauw? Dus ik vang hem op zodat hij niet op de tegelvloer klapt. Komt ie weer bij zegt ie “wat ben jij aan het doen joh?”. Dus ik vertel dat ie omviel. Zegt ie “nee man ik viel helemaal niet om”. Toen keek ie om zich heen. Realoserend dat hij toch echt wel op de grond lag. Dus ja toen was het “oh hm gek”. Nu mag ie dus niet meer zagen van mn moeder. En ligt ie op de bank. Hij wil ook niet naar de dokter, dus nu ga ik dadelijk maar allemaal verband spullen halen. Weet ook niet of ik het nu steeds moet ontsmetten eigenlijk? Wond bloedde best en is schoongespoeld onder de kraan en er zit nu een steriel gaasje +verband op.
@Krabsalade sorry to bother you maar zou jij me kunnen helpen misschien?
Kun je niet beter gewoon even de huisartsenpost bellen om advies te vragen.
De dokters op dit forum zitten hier ook in hun vrije tijd en voor hun eigen ontspanning.
Ik ben EHBO’er, is het goed als ik je pb?
Ik ben voor het eerst sindss tijden gaan stappen en gisteren in de middag al begonnen met borreltjes etc. En het was gisteren zozozooooo leuk Nooit gedacht dat ik nog in staat was de hele nacht vol te houden. Nu brak AF. Maar aas echt fantastisch en de mensen zo lief. Zo blij.
Vanmiddag ga ik Koreaans bestellen en lekker uitbrakjen. Was exht top.
Nou sorry hoor. Was ook maar een vraag. Als niemand wil reageren is het ook prima. Zelfde geldt lijkt mij ook voor het medische vragen topic dusja
@Hatsmetflats heel lief!
Volgens mij is de afspraak dat er geen mensen getagd worden. Als iemand kan/wil reageren, doet die dat omdat die het topic opent en niet omdat er getagd wordt.
Ik zou ook de HAP bellen btw, mannen van die leeftijd zijn soms eigenwijs en moeten beetje tegen zichzelf beschermd worden.
Oh ok sorry dat van dat taggen wist ik niet. Heb ik blijkbaar ooit helemaal overheen gelezen. Maar inderdaad super eigenwijs haha
@Krabsalade thanks voor de reactie! Dan ga ik maar even bellen en hem eventueel meeslepen. Of ie wil of niet
Holy shit m’n vriend heeft voedselvergiftiging en het is zo heftig! Hij is al sinds 3 uur vannacht continue aan het overgeven. Ik doe m’n best om hem te laten drinken en heb net ORS gehaald en hem gedwongen kleine slokjes te nemen maar hij blijft maar spugen. Hoe lang gaat dit door, ik las dat het 48 uur kan aanhouden? Wat kan ik verder voor hem doen?
Ik zou het heel klein en meetbaar maken, daar houden ze van en maakt het ook makkelijk ‘af te strepen’. Bijvoorbeeld dat je eerst elke week twee keer je ideeën deelt, dan elke dag 1x en vervolgens elke x als je wat hebt dat delen. Of zeggen dat je 2x pw om hulp vraagt/overlegt met iemand over iets wat je hebt bedacht, en er daarna pas mee aan de slag gaat. Succes!
Mijn stagecontract is niet op tijd rond om te beginnen, maar dat vind ik stiekem niet zo heel erg, want nu heb ik nog een extra week vakantie!
Ohhh yes eindelijk!!!
Ik heb al weken zin in golden milk, vandaag is de dag!
Ik ben echt een ramp met fileparkeren
Heb zoooo geen zin om iets te doen. Zit op de bank in badjas voor me uit te staren en saggo te zijn. Heel vermoeiend…
Ugh anticlimax, ik ben de kurkuma kwijt.
Laatst heb ik dit voor het eerst gedronken en sindsdien heb ik er echt cravings naar. Jij maakt het zelf en heb je een recept? Ik zie zoveel verschillende dat ik het maar weer laat
Ik vind koude appelmoes altijd chill om te eten als ik veel moet spugen en witte aquarius fijn om te drinken. Appelmoes is lekker koud en zacht voor je keel en suiker is ook fijn. Eventueel vast boillion en iets van droge toastjes in huis halen voor als het overgeven straks wat minder wordt. Maar verder is het gewoon iets waar hij doorheen zal moeten.
Ja maar niks bijzonders hoor. Ik gebruik alleen verse gember, rest poedertjes. Kaneel, kurkuma, kardemom en zwarte peper. En met suikervrije amandelmelk.