Wat je even kwijt wil #33

Jezus Christus ik heb vandaag al drie push notificaties gekregen over Ciara. Het is me compleet duidelijk, morgen gaan we ten onder. Ondertussen heb ik 1,2 step in m’n hoofd. De hele tijd.

25 likes

This beat is automatic, supersonic, hypnotic, funky fresh

6 likes

Dankjewel voor de tips!
Ik heb de huisartsenpost maar even gebeld, vooral om te checken hoe ik in de gaten kan houden of hij niet uitgedroogd is. Superlieve vrouw aan de telefoon die me wel gerustgesteld heeft en zei dat we rustig door moeten gaan met kleine slokjes ors, verder gewoon uitzitten. Heb m’n vriend lekker onder de douche gezet en het bed even verschoond, ik hoop dat ie zo even kan slapen.

1 like

A hundred million stories
And a hundred million songs
I feel stupid when I sing
Nobody’s listening to me
Nobody’s listening

Liedje van demi Lovato en ik luisterde en hoorde deze tekst en stond daar alleen in de woonkamer, te roepen. ‘nou ik luister wel hoor’

1 like

Eh ja

work my body so melodic this beat flows right through my chest

Ja!!

Ik heb net de keuken schoongemaakt, wc schoongemaakt, alles afgestoft en gestofzuigd, was gedraaid, kledingkast opnieuw ingeruimd, en ga zo nog even boodschappen doen. Plottwist is dat ik niet eens thuis ben maar in het huis van mn vriend, die morgen pas thuis komt. Had zo’n last van schoonmaakdrift, hopelijk morgen een blije vriend :grin:

2 likes

Ik ga vandaag weer op zoek naar een broek (poging #3816638) en ik hoop dat ik slaag.

Ik kocht afgelopen maandag paaseitjes, vergat dat ik die in huis had, en nu is al driekwart in een uurtje op. :joy:

@monkeyslut wat voor broek zoek je?

Een zwarte broek en een spijkerbroek! Niet skinny, beetje rechte pijp maar nog wel enigszins aansluitend. Zonder gaten, zonder gekke wassing en zonder gekleurde naden. Niet te hoog. Ik moet erin kunnen zitten. M’n billen moeten er mooi in uitkomen. Geen blote enkels. Budget heb ik losgelaten haha.

Welke maat +/- figuur misschien ziet mij nog iets te binnen. Gezien ik altijd de broek aanheb.

Maat 28! Normale heupen, in verhouding met de rest van m’n benen zijn ze best breed. Heb vooral hele smalle onderbenen. Heb je de gouden tip?

Ik heb een vork uitgeleend aan een vriend van mijn nieuwe buurman. Ik wil eigenlijk gewoon bank hangen maar ik denk dat hij het later terugbrengt.
Misschien maar de tussendeur dicht doen.

Ik heb een ander figuur dus zou het niet zo gauw 1,2,3 weten :(.

1 like

Noisy May (te koop bij vero moda/Only) is misschien wel wat? Weekdag heeft ook wel fijne broeken.

1 like

Gooi water uit het raam.

1 like

Ik was laatst ook op zoek naar de perfecte broek en vond de mijne bij Kings of Indigo. Zit als een pyjamabroek zowat, staat mooi, goede kwaliteit. Heb beetje zelfde figuur als jij denk ik dus wie weet heb je er wat aan. Vond dat ze meerdere hele fijne modellen hadden

2 likes

Ik ben al meer dan 2 uur uit de douche maar heb nu nog maar 25 minuten voordat de bus gaat om me aan te kleden, op te maken, mijn tas in te pakken en mijn kamer op te ruimen :roll_eyes: Alleen maar omdat ik wilde kijken naar ‘de top 10 beste sportmomenten voor nederland’ en toen nog 300 andere video’s tegenkwam

3 likes

Bwuuuh, ik moet een kozijn schilderen. Zo weinig zin in…