Wat je even kwijt wil #33

@August Heb net even bijgelezen, veel sterkte gewenst, zo moeilijk als een relatie uit gaat. Hopelijk kun je doorzetten met afleiding zoeken, goed voor jezelf zorgen en het verdriet en gemis er af en toe gewoon laten zijn :kissing_heart:

Ik heb vanmiddag/vanavond een soort verlaat kerstdiner, dus heb net op eigen initiatief een quiz gemaakt van 4 rondes van 10 vragen. Heb dat nog nooit gedaan, dus ben zo benieuwd hoe mensen het vinden en of het gewaardeerd wordt!

4 likes

Ah waar heb je m gekocht? Utrecht toevallig? Daar ga ik nu heen namelijk.

Ik heb een PathĂ© abo afgesloten en ga zo voor het eerst in m’n eentje naar de film haha. Weet niet eens hoe het werkt met die pas maar 2020 leef ik yolo. Sauna abo, bios abo, I am making me happy :rofl::rofl:

43 likes

Heb afgelopen week al 2 keer patat op, maar nog steeds heel veel zin in

Nou dan mag je vanavond friet eten

16 likes

Ja dat zit helaas niet goed bij mij! Heb meerdere modellen in verschillende maten gepast maar allemaal net niet. Heb net een zwarte broek van 30 euro bij de Pieces gekocht, hij is niet perfect maar was er helemaal klaar mee.

1 like

En de Jamie van topshop? Daar heb ik nog nooit iets op aan te merken gehad. Super stretchy. Ik ben inmiddels acht kilo kwijt en hij sluit nog steeds netjes aan (zakt wel af maar ter illustratie van de stretchiness), heup tot enkel.

Edit oh nee kut je wilde geen strakke sorry nvm. Dan taiki of kimomo van Monki?

1 like

:joy: zal het overwegen. Vraag me af of ik een week lang het elke dag moet eten en dat ik het daarna zat ben.

LTB molly!
Past om mijn dikke billen en door mijn dunne kuiten zit hij niet helemaal strak
Hij zit heerlijk! Lage taille en net genoeg stretch.
Ze vallen wel lang. Heb normaal lengte 32 maar 30 is precies goed

1 like

Ik moet morgen nog naar huis rijden vanaf Amsterdam (1.5u) en ben een beetje bang door al die horrorverhalen over die storm :frown:

Nou ik heb t overleefd hoor. T is echt een prima baantje om even te doen om even tussendoor maar mijn god hey. Het is in een hippie achtig winkeltje met een aardige vrouw die niet helemaal door heeft dat ze mee moet met de tijd.

9 likes

Ik heb de hele dag dansworkshops gedaan en lig nu uitgevloerd in bed maar ik moet echt gaan opstaan om boodschappen te doen en te koken, maar mn benen zijn zooo moe. En vanavond ook nog uit, echt waarom

2 likes

Je hebt ook abonnementen van andere bioscopen he, misschien kun je daarnaar kijken?

1 like

Ik heb zojuist een jaar lang, elke maand 2 gratis pizza’s gewonnen (er zat een ‘golden ticket’ in mijn gekochte pizza). Dit is toch wel een heel leuk cadeau, zeker zo op mijn verjaardag!

146 likes

Omg beste cadeau everrrrr

2 likes

Ik heb net met een weekendtas boodschappen gedaan voor het weekend en maandag en voel me nu zeer content. Kom maar op Ciara :ok_hand: :tornado:

4 likes

Miiiijn god hey. Een buschauffeur moet een andere overnemen gaan ze een kwartier lang overleggen en doen. Die man heeft geen idee hoe die moet rijden

Gelukkig is ieh grappig maar nu moeten wij tomtom spelen.

1 like

Ja bij mij zit de dichtsbijzijnde ook op 30 min rijden maar ik heb een auto haha, en de bios in mijn dorp is een service en dat vind ik heel irri.

1 like

Voor de konijnenliefhebbers. Wat ze tegenwoordig allemaal bedenken zeg. :smiley:

7 likes

Heel gezeur over eeb kut baantje die ik niet ga aannemen.