Ik koester hoop dat er ooit een in V of R komt, dan neem ik een pas… de dichtstbijzijde is in Eindje of zit er in de joggingpakkenstad ook nog een? Dat vind ik echt te veeeeer
Hier moet je sowieso niet meer akkoord gaan en gewoon een andere baan zoeken. Dit valt nooit goed te praten. En dit is retail neem ik aan? Dan moet het toch vrij makkelijk zijn om wat anders te vinden.
Jaa ik zat ook evht van quee… ze zei het ook aan het einde van de dag toen ik moe was van de hele dag nep lachen en niks doen.
BFF van je schatje of niet ze stikken er maar in. Of volgens de regels of helemaal niet. eays peasy roelvink driessie.
Wegwezen daar, sorry voor je BFF maar begin er echt niet aan.
Thank yall. Dit had ik ff nodig haha ik weet hasr definitieve voorstel ook niet maar ik gok dat het niet veel soeps gaat worden.
( oh voor mn bff is het niet erg zij vond het ook maar vaag mja beetje zielig voor haar stiefvader als hij erachter komt dat wat hij geregeld heeft super kut is haha. Mja denk wel dat hij t snapt)
Soms denk ik toch dat ik het verkeerde beroep heb gekozen. Ik had gewoon Youtube Simmer moeten worden.
Ik stond in een pashokje en ik hoorde verschillende vrouwen die elkaar niet kenden tegen elkaar praten en ze waren allemaal zo lief voor elkaar ‘zal ik je even dichtritsen?’ ‘Dat staat je echt heel erg mooi!’
Vond ik leuk.
Waarom ben ik zo bang voor spinnen? Stond net keihard te krijsen
Ok, ja die stad kom ik nooit haha!
Ja echt debiel, ik noem 'm ook de shitty cinema… Dan ga ik liever naar R, lekker loempia’s en bittergarnituur vreten tijdens de film en gratis parkeren
En kom wel vaak bij het filmhuis, want intellectueel XD
Wijn en bittergarnituur tijdens de film?? Waar!!!
Zelfs in ons mini dorpje! Service bioscoop, op knopje drukken en ze komen naar je toe. Bier wijn fris kaasplankje bitterballen appeltaartje nacho’s noem het maar op.
Oppe Ruiver
Weet ik eigenlijk niet! Ik ben zo gewend cash te betalen. Je kunt ook vtv aan de bar bestellen en daar kan je iig wel pinnen, dat kan sowieso.
Wat zal ik eens gaan doen vanavond?
binnen een maand of 2 is dat weer weg! (heb mijne ook gewassen in november en die frisse geur bleef niet lang hangen) (ik knuffel er wel veel mee)
Haha ja er zit er ook een in Helmond.
Voor mij is Helmond, V, RO & die andere R die jij bedoelt allemaal ongeveer even ver (ofja even lange reistijd). Ik heb zelf dus echt een hekel aan servicebioscopen, zo ontzettend irritant dat er dan steeds personeel rond loopt tijdens de film. Vind rijden ook helemaal niet erg dus nou ja, wilde het wel eens proberen. Vind de bios namelijk wel het ultieme avondje uit als ik geen andere plannen of ideeën heb. En 20 euro per maand vind ik echt een deal. Je zit er maar vier maanden aan vast dus mocht ik toch niet vaak genoeg gaan, is er geen man overboord.
Maaar ik verwacht elke week wel in de bios te zitten (gaat btw wel een godsvermogen aan snacks kosten nog hahaha).
Is mijn dorp dan niet dichterbij voor jou? Of net zo ver? Is zo’n zelfde bios haha.
Snap niet dat jullie dat nice vinden trouwens, stoort me echt dat er continu personeel langs loopt en er steeds gefluisterd wordt en geld gezocht wordt met flitsers enz dan eet ik maar gewoon chips ipv bitterballen.
Lekker skeer naar de Euroscoop in Maasmechelen.
Ik zit in de trein en word intens aangestaard via het raam. Ongemakkelijk.