Bah, kruidenboter van Heksenkaas is echt niet lekker.
Ik heb vandaag een paar schoenen gekocht voor vijf euro en ben er buitensporig enthousiast over.
Ik las kruidnoten en heksenkaas. Lijkt me ook een heel smerige combinatie.
De Alleskunner op SBS is echt zo achterlijk, moet er echt om lachen .
Hahaha hoe is dat? Wat moeten ze doen? Ik had me daarvoor aangemeld
Ze moeten nu M&Mās op kleur sorteren in een glas, maar dat moeten ze doen door ze op te zuigen aan een rietje
Hahah ik krijg ze niet zo mooi op de foto. Maar het zijn deze. Ik vind de stipjes aan de binnenkant zo leuk.
Ik had zin in wat lekkers maar niks in huis en geen zin om naar de supermarkt te gaan, dus nu heb ik met wat ik nog in huis had 2 soorten koekjes gemaakt en ze zijn nog goed gelukt ook. Voel me een zeer succesvolle volwassene nu, ondanks dat mān huis een pleurisbende is en dit dus ontstond omdat ik niks in huis had
Ik wil morgenmiddag naar de kust toe om door de wind te lopen, maar mijn vriend wil niet. Hij vindt het te gevaarlijk.
Ik hou van storm.
Haha het idee is romantischer dan de uitwerking. In realiteit is het gezandstraald worden, overal zand terug vinden (zelfs in je bh met een jas aan) en zand in je ogen. Moet het in dezen met je vriend eens zijn
Ik hou ook van storm en ik ga gewoon alleen naar de kust!!
Gaat inderdaad vast tegenvallen met zandstralen en regen maar ik wil het meemaken haha. Dus gewoon gaan, mede-stormhunter!
@Damnatio Ja, ergens snap ik het ook wel, maar wil ik het eigenlijk niet snappen hehe.
@Kruiswoordpuzzel Haha, ik zei ook al dat ik dan wel alleen zou gaan haha. Gewoon alleen dat gevoel dat ik tegen de wind in kan leunen maakt me al blij haha.
Nou om te voorkomen dat ik zo weer lig te balen ben ik dit keer maar naar boven gegaan om te vragen hoe lang ze muziek gaat draaien omdat ik er best wel last van heb. Ze zei 00:00. Dus ik hoop dat het zo is, anders moet ik weer chagrijnig worden.
Halloween is vroeg dit jaar.
Mijn stagebegeleidster van sept tm dec heeft net op fb gezet dat ze een burn out heeft⦠ik heb zoveel respect voor haar en dat ze me alsnog zo goed heeft kunnen begeleiden. Echt lief
Iemand die hierop komt verdient toch wel een oranje lintje.
Jezus er is hier een of ander mega vuurwerk festijn⦠alweeeer. Ik ga onderzoeken wie het zijn en dan met eentje trouwen. Die mensen moeten wel rijk zijn kannie anders.
Voor nu wil ik jullie voor de 7e x dit jaar een gelukkig nieuwjaar wensen.
Gefeliciteerd