Wat je even kwijt wil #33

The wind was strong. Fake news. Ciara is er nog niet.

2 likes

En?

Haha ja maar het klinkt ook bijna een beetje zielig, ‘but the wind was strong and the hair looks good?’ Zo raar en random dit, hardop gelachen.

4 likes

Ze zijn stil!!! :partying_face: Tijd voor mijn trompetles.

8 likes

Jeetje ik weet niet hoe hard ze de muziek hebben staan in de feesttent, maar gisteren hoorde ik vage klanken van het lvk gewoon tot in mijn slaapkamer terwijl ik het raam dicht heb. En vandaag waren Snollebollekes er en die hoorde ik ook gewoon. Ofja de melodie is in de verte herkenbaar. En ik woon dus helemaal niet in dat dorp. Sterker nog er zitten meerdere kilometers tussen mijn huis en die tent :exploding_head: ofwel ik heb bijzonder goeie oren, of die mensen daar hebben straks gewoon geen oren meer

Verheug me nu al op Mental Theo die om 1 uur komt :sweat_smile:

Ik keek samen met mijn zus naar oude filmbeelden van onze familie. Ja, zegt ze, straks komt er een jeugdtrauma van jou voorbij. En toen voltrok zich de volgende scĂšne:

Geboorte van mijn broertje. Ik aai de baby en zeg dat zijn handjes zo klein zijn. Waarop mijn moeder zegt: Ja klein hĂš, moet je kijken wat voor olifantenpootjes jij hebt.

IK WAS NOG NET GEEN DRIE. OLIFANTENPOOTJES.

Serieus? :joy::sob:

40 likes

Vergeten bij mijn grootouders goed te kijken naar houdbaarheid. Drinken gepakt en vond het raar smaken maar toch opgedronken.
Toen pakte ik weer van ander drinken want vorige was op, zag er helder uit zoals het dus hoorde, halverwege het glas zag ik een dikke klont erin. Rest weggegooid.
Dus weer wat ouds daar gedronken en nu opgeblazen buik. Hopelijk blijft het daarbij want morgen bruchen.
Voortaan maar weer thee drinken.

Haha Echt?

Ja haha. Ik hoor dat mental Theo inmiddels goed en wel is gearriveerd :+1:

Edit: heeft die kerel eigenlijk tegenwoordig eigenlijk nog maar één deuntje? Ik hoor echt om de paar minuten exact hetzelfde

Uh ik bedoel dus Paul Elstak. Jeetje wat een fail van mezelf haha

1 like

Ik heb mijn afstudeerfeest en mijn vrienden zijn echt veel te lief. Ik heb ze echt niet verdient. Zo blij dat ze er 4,5 jaar lang voor me zijjn geweest. Zonder hen had ik nooit op durven dromen ooit te slapen. De speeches waren geweldig, inclusief pruik en foto’s bij mijn ouders

21 likes

:heart::heart:

Ik ben nog steeds in de kroeg, laatste keer dat dit gebeurde was echt 2018

2 likes

Ik lig nu in bed! En @SuperCoolePinda poetst haar tanden

2 likes

Het harde waaien is begonnen. Ciara komt dichterbij :scream::joy:

Net een heerlijke kaassouffle gebakken. Niet te geloven dat ik die pas 2 jaar geleden voor het eerst heb gegeten :o_o:

2 likes

Ik moet zo de deur uit😭

Gefeliciteerd! En 27 is een gevaarlijke leeftijd: https://nl.wikipedia.org/wiki/27_club, misschien bedoelde je moeder dat :wink:

Vandaag Gluren bij de Buren maar niemand zal wel komen kijken met dit weer :upside_down_face:

Mijn vriend vliegt vanmiddag terug vanuit Polen naar huis. Hoop zo dat z’n vlucht gewoon doorgaat :crossed_fingers:

Die jongen uit de clip van snelle smoorverliefd is zo schattig omg.

Oh hallo nu is hij dood? wtf snelle.

4 likes