Wat je even kwijt wil #33

Nee, ik vrees ook dat ze bedoelde: ook jij krijgt binnen afzienbare tijd vast een leuke partner en een gezin! :sweat_smile:

1 like

Ik vraag me echt af of ze niet gaan wegwaaien daar vandaag. Lijkt me zo gevaarlijk.

Ja haha, is een campagne met Interpolis (volgens mij) tegen appen op de fiets! Had ik ook niet meteen door…

Ik had gedroomd dat het hele forum ineens in opstand tegen mij kwam. Jullie zeiden dat ik maar niets meer moest posten, want ik was te saai… :sob:
(ik droomde dit rond 9 uur 's avonds, want toen lag ik al in bed #saai #hetiswaar)

12 likes

Ik was gister met twee meisjes van m’n traineeship uit eten en wat drinken en het was zo gezellig! Ken ze niet super goed, maar was echt leuk.

13 likes

Ik zit nu sinds hele lange tijd juist met enkel glas en ben echt bang dat de ruiten er straks uit vliegen :joy:

@GroenTakje Welke stad? Host je of treed je zelf op?

Zometeen heen en om 17u terug fietsen van werk door die klote storm, fun

Blijkbaar is er wel een noodplan en wordt de tent ontruimd als het te erg gaat waaien. Maar ik denk eigenlijk dat ze beter vandaag sowieso niet hadden kunnen doen of verplaatsen ofzo.

Edit: oh lees nu dat het feest van vandaag niet doorgaat. Lijkt me ook een verstandige beslissing

@Oprah omg iemand zei serieus dat mental theo kwam en dat stond ook bij iemand op fb. Wat slecht haha. Ben ook echt tich keer langs de reclameborden gereden maar helemaal niet op gelet. Maar nu je het zegt, het klonk inderdaad wel meer als Elstak. Vooral het laatste nummer kon ik zo ongeveer perfect horen. Dat ging echt absurd hard. De mensen die echt dichtbij wonen hebben vast geen servies meer in de kast staan

1 like

Gefeliciteerd! :balloon:

1 like

Daar gaan we dan! Eerste keer preken

67 likes

Calling all kleuterjuffen en mama’s, ik moet zo een kinderverjaardag hosten, wat vinden 4-jarigen leuk qua playlist en spelletjes?

just dance op youtube, super chill want je bent ze kwijt, ze bewegen en ze vinden het mega leuk.

3 likes

Ik heb zin om mooi ondergoed te kopen voor mezelf maar ik kan steeds niks vinden, nu heb ik een setje van 95 euro in m’n mandje zitten bij love stories. Ik weet niet of ik dit kan. Het is wel suuupermooi en m’n favoriete kleur.

1 like

Hopelijk kom je straks zingend de kerk uit omdat het goed verlopen is :slight_smile: Heel veel succes!

2 likes

Niet voor het zingen de kerk uit hoor

20 likes

Leiden! En ik treed zelf op :blush:

@Hatsmetflats Succes!

1 like

giphy

Ja ik ga het gewoon doen!! Thanks voor het zetje haha

Als je host een beetje goed reclame heeft gemaakt zullen er best wat mensen op af komen, ongeacht het weer. Mijn ouders hosten nu ook een paar jaar - wel in een andere stad - en het is er altijd méga druk. Veel plezier in ieder geval!

1 like

Ik vind het met slecht weer zo lekker om in m’n huisje te rommelen. Dus ik ga m’n keukenkastjes opruimen, beetje series kijken, tussendoor de was doen. En sinds gisteren heb ik een snoerloze stofzuiger en nu heb ik gewoon ZIN om te gaan stofzuigen!!

15 likes