Wat je even kwijt wil #33

Ik was net buiten. Vond het best lekker, even uitwaaien.

3 likes

Ah gelukkig maar! Heb er veel zin in, jij ook veel plezier als je nog gaat kijken bij je ouders (:

1 like

Jaaa zo heerlijk is dat, helemaal herkenbaar (behalve de draadloze stofzuiger). Heb ook nog genoeg aan te rommelen in huis vandaag, maar helaas moet ik toch echt zo de deur uit meh.

2 likes

Altijd herres met @anon42392789
Heerlijk je nieuwe borsato look!

1 like

Is er al ergens een Schiphol livestream met landende vliegtuigen? Ik hou daarvan haha.

7 likes

Ooo ja dit!! Ik vind dat zo bizar en knap!

1 like

Ik heb echt ‘zin’ in die storm. Het waait hier al aardig, maar regent nog niet. Als het straks nog harder waait en hard regent, ga ik lekker op de bank met een deken en een kop thee lezen en uit het raam kijken. Love it!

5 likes

Ik ook haha. Ik wilde gister een storm topic openen, maar dat mocht helaas niet.

2 likes

Ik ben met storm altijd bang dat er dakpannen gaan rondvliegen of ons dak van ons huis afwaait ofzo. Verre van relaxed in ieder geval. Wil dat het allemaal zo snel mogelijk weer voorbij is.

3 likes

Oh jammer!! Ik zou daar inderdaad wel de foto’s enzo van iedereen willen zien :grin:. Op zulke dagen ben ik ook blij dat ik 3 hoog woon, kan ik lekker alles goed zien haha.

Heb zelfs met zin gister alles gedaan wat ik moest doen. Boodschappen gehaald met genoeg snacks en thee enzo, huis schoongemaakt. Zodat ik vandaag lekker de hele dag kan lezen, series kijken en gamen terwijl het buiten stormt. Dit is gewoon de ultieme pyjamadag.

4 likes

Ik had ook voor een Lecolook kunnen gaan maar dan had ik voor Leontine moeten gaan.

1 like

Ja ik ook dus. :frowning: :frowning: We moesten dan maar in het ‘Nieuws, actualiteit en politiek’ topic posten.

Ik had vanmiddag muziekrepetitie en die is lekker afgelast, dus nu zit ik ook de hele dag lekker binnen.
Vriend en ik hopen dat onze (gezamenlijke met de buren) lelijke schutting omwaait, dan kunnen we een mooiere neerzetten. :zipper_mouth_face:

4 likes

Het waait hier al flink en iemand in onze straat heeft de deur van zijn garage niet dichtgedaan (zo klinkt t althans) waardoor met iedere windhoos die deur met een rotklap dicht waait.

Ik moet eigenlijk Maan helemaal niet maar ik luisterde net haar nieuwe liedje en ineens moet ik zo hard huilen?

2 likes

Er is een Heatrow livestream!

https://www.facebook.com/watch/live/?v=484422245513688&notif_id=1581102276861282&notif_t=live_video_explicit

4 likes

Yes, ze zijn vertrokken!

Hoe is het met de vluchten van ff-ers die vandaag zouden vertrekken?

Stomme trein werkzaamheden nu kan ik niet naar dansen :sob: ofnja kan wel maar dan moet ik zooolang reizen en dat met die storm pff.

Mijn fiets staat buiten (heb geen schuur of iets en woon 1 hoog) ben steeds aan het kijken of ze nog rechtop staat

Ik krijg hier zo veel zenuwen van. Als ik passagier was zou ik m’n broek vol poepen

2 likes

Ik ga vanmiddag high teaen met mijn zusje en beste vriendin :blush:

5 likes