Wat je even kwijt wil #33

Wij wonen aan de rand van het dorp en precies op de wind. Dus wij vangen alle wind die over het land onze kant uit komt

Ik heb net 1.5u auto gereden van Amsterdam naar huis en was van tevoren beetje huiverig maar t viel nog mee. Gelukkig ben ik op tijd vertrokken om het ergste voor te zijn.

3 likes

Ik mis een oven dus heb afgelopen maanden al honderd dingen bedacht; niks speciaals hoor maar
Boterkoek
Appeltaart
Iets met citroen (koekjes of taart)
Appelflappen
Zandkoekjes
Hartige taart
Bananenbrood
Simpele cake (die van Rutger bakt is lekker).

2 likes

Hier in Den Haag vind ik het ook wel meevallen! Wel een hard windje maar kon net prima de hond uitlaten.

Ja ik heb een combi, dus zoiets als koekjes is ook niet heel handig, maar de andere dingen wel! Ik ga even nadenken.

Heb echt even behoefte om met een vriendin te praten, maar niemand appt terug :grimacing:.

En heeft iemand een aanrader voor lekkere geurkaarsen? Dus niet iets van H&m of rituele masr meer een bedrijfje dat ales zelf maakt en dat het net wat luxer en sterker ruikt. The very good candle company is tot nu toe mijn favoriet

Brandt kaarsen! Hele lekkere geuren en worden handgemaakt in Utrecht.

1 like

Las net wel over een vallende boom op een rijdende auto in Den Haag😦

1 like

Ik was eergisteren een van die mensen :grimacing:

Ik zit nu in de auto te wachten maar het waait tering hard, dus heel die auto trilt. Vind ik altijd zo eng (ookal is dat ding te zwaar om nu omhoog te vliegen maar zo voelt het niet). Zag net een gans die stilstond omdat het zo hard waaide dat hij niet meer verder kon aww

1 like

Blijkbaar houdt een oude date me in de gaten. Ik zet heel even mijn Instagram op openbaar en die gast gaat me gelijk volgen :’)
(Had eerder een volgverzoek van hem afgewezen)

Same here :slightly_frowning_face: het waait hier ook altijd naar mijn idee 10 keer harder dan in het centrum…

Vind het maar doodeng en heb alles wat los stond in de schuur gegooid. Op hoop van zege dat de halve wijk niet wegwaait.

Het is geloof ik (is niet zeker, maar heb al 3 dagen niks gehoord na gedoe) uit met m’n vriend (na 3 maanden, record) en het voelt super super kut, maar nu hoef ik me niet meer druk te maken hoe we het moesten doen met onze katten als we samen zouden gaan wonen. Zijn kat is echt kut en dat wil ik mijn lieve kat niet aandoen. Nu op zoek naar een man zonder issues en met een lieve kat :ok_hand:t2:

32 likes

Ja ik snap dat kut lied niet hoor? Heeft ie nou een ongeluk gehad of is het gewoon uit?

Ik moet zo nog even boodschappen doen en iets ophalen bij pap en mam. Heb nog geen voet buiten gezet, ben benieuwd. Even snel met de auto op en neer moet hopelijk kunnen :crossed_fingers:

1 like

Nah wat stom dat hij steeds zo’n verdwijntruc doet, zou zeggen : fuck hem, en z’n kat ook :raising_hand_woman: :raising_hand_woman: (maar wel sterkte uiteraard, altijd rot)

1 like

Dankje!
Ja heel bijzonder, en ik geloof dat hij ook niet altijd eerlijk is geweest naar mij (had al wat twijfels). Ik heb bijv anoniem een ig story van een vriendin van hem gezien dat hij een dubbeldate had gisteravond :+1:t2::woman_shrugging: Beetje pijnlijk wel…

Ooooh wat stom! He wat een pech om er zo een te treffen. Voel je je wel ok verder?

Oh wow heel pijnlijk. Jullie hadden toch uitgesproken een relatie te hebben?
Wat een ass. Ik heb nu zoveel voorbeelden in mijn hoofd van dit forum en mannen die stomme verdwijn trucs doen of niet kunnen communiceren en ik vind het echt vervelend, voor ons. Op naar een leukere jongen die je waardeert! En een knuffel want het is gewoon klote.

1 like

Nee niet echt… Maar ik kom er wel weer overheen haha, ik moet maar even een tijdje stoppen met daten!

dan moet je even de videoclip kijken… :cry: