Gluren bij de buren?
Ik had m’n huis ook opgegeven als locatie, maar is last minute afgezegd door de artiest.
meanwhile hebben mijn huisgenoten tijdens een intens potje kahoot de magnetron omver gegooid en nu werkt die niet meer hahaha
ja! ben er maar naar één geweest helaas want had door de storm niet zoveel zin om verder te gaan haha.
jammer wel heb je vaker gehost?
Haha kan ik me voorstellen. Nee, dit zou de eerste keer zijn.
Ik vond het ook wel jammer maar toch ook wel weer fijn. Ik had deze act toegewezen gekregen, maar vroeg me echt af hoe dat zou gaan in mijn woonkamer en wat voor mensen daar op af zouden komen. In het festivalkrantje stond dat het leuk zou zijn voor kinderen
Dat is zo hatelijk. Altijd als je iets smeert en het valt ligt de besmeerde kant naar beneden. Dat heb ik altijd in elk geval.
Schoonmaken met een citroen vgm. Oh jezus ik lees weer half. Maar dat kan je met d3 magnetron doen.
Jaaaaa inderdaad! Wij zaten daar echt van; huh?! Wij een vulkaan?!
haha hmmmmm… leuk voor kinderen, beetje arbitrair
Godzijdank gebracht en gehaald naar/van m’n werk. Wel heerlijk door m’n rug gegaan, doet echt zeer en voel me net een oud wijf.
Mooie Dan Humphry schoenen
Zooo hallo hey, 3 x een half uur zingen is echt fucking vermoeiend blijkbaar, ik lig eraf voor vanavond
Hahaha volgens mij weet bijna niemand dit joh. Ik heb in een donker verleden eens een date gehad met een jongen die een obsessie had met vulkanen. Heb toen alles ins en outs over dat ding gehoord.
Omg ik heb net zoveel gegeten dat ik buikpijn heb En ik had het zo goed gedaan deze week qua eten haha
Mijn vriend stelde net voor om vanavond friet te eten dus daar werd ik dolenthousiast van, maar hij heeft geen zin om het te gaan halen. Dus nu zit ik in een soort dilemma, in mijn eentje friet voor ons halen met de auto (door de storm), of de lasagne van gisteravond opwarmen (ook wel lekker maar haalt het echt niet bij friet).
Ja maar hij wil de deur niet meer uit. Dus jouw idee gaat helaas niet op hehe
Lasagne eten en morgen friet halen? Hoef je niet door de storm en je lasagne niet weg te gooien.
Update: niet in de Zaan gewaaid. Wel bijna op mijn bek gegaan met de elektrische fiets van de baas. Eindstand: ik ben met de auto en bijna klaar alweer.
Mijn vader moet straks nog naar huis fietsen en ik zie hem er wel voor aan dat hij dat gewoon doet terwijl ik hem al heb gezegd mij gewoon te bellen, dan haal ik hem op. Zo link met die storm.
De Paaseitjes liggen al een tijdje in de winkel, dus de organisatie van Secret Bunny komt uit hun winterslaap vandaan.
We zijn in het Aanmeldtopic Secret Bunny een inventarisatie aan het doen, om te zien of er genoeg animo is voor een nieuwe editie van Secret Bunny.
Tevens zijn we op zoek naar een nieuwe organisator die deze editie samen met @Chesirecat wil regelen, aangezien ik met een baby on the way me niet volledig ga kunnen inzetten. Stuur mij even een privé berichtje als je mee wilt helpen met de organisatie
We horen graag van jullie!
Omg… kreeg gewoon een berichtje van dat gekke wijf van dat baantje van gister.
Dat ze nog even een zaterdag wou uitproberen ( aka misbruik vab me maken als gratis kracht) en nog steeds even moest nadenken over het salaris. Maar als die zaterdag goed ging ja dan wou ze het wel.
Ohja ik moest er wel representiever uit zien ( ze vond me heeel huge en ik zou volgens haar niet in dr hippie gewaden passen dus moest ik maar wat onopvallends aan)